{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

hvor er jeg egentlig heldig:-) {{forumTopicSubject}}

sidder træt og udbrændt og tænker tilbage på weekendens strabadser:

vores 2 yngste døtre holdt 18 og 20 års fødselsdag, 70 unge mennesker i en pyntet og musikrig festsal, godt med drikkevarer, mad og snacks.

De er simpelthen så dejlige de unge, kommer og giver en knusere, laver sjov, opfører sig ordenligt.

der var ÉN der kom til at slå en 'bøvs med gylp' det var hvad der var af 'bøvl'

de festede fra kl. 20 til 02. og da festen sluttede, sang de fødselsdagssange for pigerne, og kom pænt ud og sagde tak for en dejlig fest.

dagen efter skulle vi jo op og rydde stedet for gaver og andet, foruden dem der havde sovet hos os, ringede 3 af de unge og meldte deres ankomst, for at hjælpe med oprydning og rengøring. 2½ time senere kunne vi forlade stedet sammen med de skønne poder, som tog med hjem til 'restefest'

Synes bare det er så lækkert, at de kan fest, have det sjovt og hygge sig, uden der bliver ballade.

er sq egentligt ret stolt af at de er faldet så heldigt ud og at de er så 'rige' at de har så dejlig venner:-))

ved ikke lige hvad jeg vil med indlægget, ud over at man høre så meget skidt om ungdommen, og så er det jo rart at der også findes de gode beretninger:-)

Ha' en fantastisk aften!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er jeg egentlig heldig:-)
  • #1   31. aug 2009 dejligt også at høre de gode sider.
    tillykke med tøserne


  • #2   31. aug 2009 Lyder rigtig godt.
    Kan kun håbe at min datter kan få lige så gode og rare venner, når hun når op i fest-alderen smiley


  • #3   31. aug 2009 det er SÅ tragisk med de alkoholproblemer, kan så sige at blandt de unge mennesker som var til festen, er der faktisk flere som i mine øjne er 'svigtede' på det ene eller andet plan, nogen har har forældre som er misbrugere, nogle har meget karriereorienterede forældre, som efter min mening 'køber' deres børn med gaver i stedet for samhørighed, andre har generelt bare ikke tid til at interessere sig for deres børn, men vi har altid oplevet dem som søde unge mennesker, men de er så også kommet her meget og i gennem mange år, og vi har aldrig haft problemer med dem, aldrig, tvært i mod, de har spist her, snakket, grædt, spillet spil, overnattet i længere perioder, og de har altid respekteret os og vores normer.

    Der er efter min mening også alt for mange forældre, som ikke er inde i kampen og tager sig af deres børn og unge, for det de behøver for at komme hele gennem barndommen/puberteten er nogle rollemodeller som ikke er bange for at være forældre:-)


Kommentér på:
hvor er jeg egentlig heldig:-)

Annonce