{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Hvalp og tisseri {{forumTopicSubject}}

Min hvalp på 13 uger kan tit finde på at tisse indenfor, også selvom vi lige kommer fra haven. Hun drikker rigtig meget vand i forhold til at hun også bliver barfet.

Ikke nok med det, så kommer hun nogle gange til at tisse når hun ligger og sover, og jeg ved ikke helt om det er fordi hun er så træt at hun ikke mærker at det er ved at være tid. Hun er rigtig dygtig ellers til at give besked om at hun skal ud.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller har nogle råd til hvad man kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp og tisseri
  • #1   23. aug 2009 Jeg ville få hvalpen undersøgt for blærebetændelse, de plejer ikke at tisse i deres seng..

• #2   23. aug 2009 Nej men hun ligger heller ikke i sin seng, hun ligger på gulvet. Hun bruger ikke rigtig sin seng.

Det er min plan at ringe til dr. dyr i morgen tidlig, men ville bare lige høre herinde om folk havde nogle erfaringer med det.

• #3   24. aug 2009 Nej jeg synes heller ikke der er nogen der har hørt om det før. Har afleveret en urin prøve ved dyrlægen i dag, og så får jeg svar på det i morgen.

• #4   24. aug 2009 Jeg har selv en hvalp på snart 14 uger. Hun er renlig - men om natten kan der godt ske et uheld inde på gulvet. Men har aldrig oplevet at en hvalp tisser MENS de sover. Min gamle tæve led af inkontinens som bivirkning efter en sterilisering - men inkontinens burde en hvalp ikke lide af. Jeg vil også få hende undersøgt for blærebetændelse så hurtigt som overhovedet muligt - det kan sætte sig til kronisk (ligesom hos os andre).

• #5   27. aug 2009 Det er ligesom om, at når vi kommer ud i køkkenet til hende, og hun så vågner, så kan hun mærke at hun skal tisse og går hen til trappen. Det er meget mærkeligt, men jeg tror at jeg vil prøve at styre hendes vandforbrug lidt i en periode for at se om det hjælper. Hun har vist fået for vane bare at drikke løs hele tiden uden egentlig at være tørstig. Så nu får hun ikke fyldt skålen helt op, men kun lidt ad gangen.

Jeg afleverede en urinprøve ved dyrlægen, og der var ikke noget i den. Ingen blærebetændelse eller noget. Han sagde dog at hvis det blev ved, så kunne vi tage en opfølgningsprøve om en uges tid.

Kommentér på:
Hvalp og tisseri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce