{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

hvalp og tisseri {{forumTopicSubject}}

hvornår begyndte jeres hvalp at tisse mere end en gang på en gåtur på ca ½ time...

Har jo desværre det største problemer med renlighed igen, først var hun helt ny, så gik der ca 3 uger med konstatering og behandling af blærebetændelse... så var der 1½-2 uger med juhuuu hun fattede det næsten, kunne holde sig om formiddagen 4-5 timer osv, alt der tegnede på renlighed... I den periode tissede hun en gang når vi gik tur og når hun ellers sådan kom ud i haven osv.... nu har hun så fået blærebetændelse igen, er i behandling (siden fredag), men hun har uheld, og kan så heller ikke holde sig når hun er alene, og når vi går tur på ca ½ time så tisser hun 2-3 gange, det gjorde hun ikke sidste gang ved blærebetændelsen, så skyldes det den eller er det ved den alder hvor en hund begynder at tisse flere gange... Hun er 4½ måned...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp og tisseri
  • #1   13. okt 2011 slet ingen bud/viden om hvornår en hvalp ca går fra at tisse en gang når den er ude, eller felre gange indenfor en gåtur, altså uden det skyldes infektion at den tisser flere gange på kort tid ???

• #2   13. okt 2011 Nu ved jeg ikke om jeg har forstået dig rigtig, men så vidt jeg kan huske så begyndte mine tæver at tisse-markere omkring 1. løbetid. På almindelige gåture så tisser Lia gerne 2-4 gange og er vi i skoven eller steder hvor der ellers kommer mange ture, så skal der gerne tisse mindst 5 gange og med skrabemarkeringer hele vejen rundt. smiley

Er vi bare herhjemme, så er det en stor tissetår og ikke andet.

Jeg vil sige at din hvalp er forholdvis ung med hensyn til tisse-markeringer, men hun kan naturligvis være fremmelig. Jeg ville dog mest hælde til at det er blærebetændelsen der påvirker tissetrangen.

Kommentér på:
hvalp og tisseri

Annonce