{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Forkert foder? {{forumTopicSubject}}

Min kærestes hund (en fransk bulldog) har en rigtig dårlig vane - han spiser sin egen afførring, hvilket jo ikke er specielt lækkert. Er der nogen af Jer der ved, om man kan putte noget i hans foder, så han ikke kan lide at spise det.
Han får i øjeblikket noget billigt foder, men jeg har vist fået overbevist ham om, at hunden skal have noget ordentligt fra dyrlægen, for det kan jo være fordi han mangler noget i sit foder, der gør at han har fået den dårlige vane....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkert foder?
  • #1   14. sep 2009 ok, tak for det - det må vi prøve :))

  • #3   14. sep 2009 tusind tak for de gode råd, dem vil jeg gå hjem og indføre med det samme smiley

  • #4   14. sep 2009 For det første:
    Køb et bedre foder. Det er ikke dyrere, fordi I skal fodre mindre med det, hunden optager mere af det og derfor kommer der også mindre ud den anden vej også.

    For det andet:
    Det med at hunde spiser deres egen afføring, kan være et problem i deres hvalpetid. Altså dårlig social kontakt, ingen social kontakt eller andet. Det at spise afføring er ofte et symptom på noget psykisk, en dårlig oplevelse i hundes aller første leve uger/måneder smiley

    Jeg håber da for jer at nogle af de andre foreslag kan afhjælpe adfæret, men vil opfordre jer til at undersøge grunden til at den har det adfær, hos en der ved noget mere om hunde og deres adfær.

    Håber det hjælper jer på vej.

    Held og lykke med det smiley


  • #5   14. sep 2009 Ja, jeg har også skældt ud over, at han ikke køber ordentligt foder, jeg har altid selv købt noget godt til min bulldog, da jeg synes det er vigtigt med det rette foder, så næste gang han skal have nyt foder, er det mig der bestemmer hvad det skal være :))
    Om han har haft dårlige oplevelser som lille, ved jeg ikke - så længe har jeg ikke kendt ham - men jeg vil nævne det


  • #7   14. sep 2009 Nej jeg har ingen referance il det. Har hørt fra en hundetræner en gang i den dyrhandel jeg arbejdede, at det ofte var noget pyskisk knæk fra hvalpetiden. Det skulle iikke være hvalpetiden efter ejeren har fået hunden, men fra HELT lille.

    Jeg siger jo også at jeg syntes man skal prøve at tage kontakt til en der ved noget mere om det. Jeg siger bare hvad jeg har hørt om emnet.


Kommentér på:
Forkert foder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce