{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Hvilke produkter bruger du ? {{forumTopicSubject}}

Har været oppe i en anden gruppe og nogen af jer har nok svaret på spørgsmålene men nu denne gruppe er lavet med henblik på pelspleje synes jeg da vi skulle tage den 'igen' .

Hvilke produkter bruger du i din hund's pels ?
Og hvad gør disse produkter i pelsen ?

Tænker både shampoo, balsam, styling produkter osv osv ..

både op til en udstilling ( hvis man udstiller ) men også i 'hverdagene' ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke produkter bruger du ?
  • #1   25. okt 2009 Altså jeg bruger faktisk ikke det vilde..

    Har en shampoo fra B&B som jeg er meget glad for, den er med citrus og er økologisk og alergivenlig og mener den er god for huden og imod lugt, og så får min hund bare en lækker skinnende pels som ikke er udtørret og det synes jeg ellers hendes pels er blevet lidt af alle de andre shampoos jeg har prøvet og bruger jeg balsam falder hendes pels helt sammen og bliver træls da hun jo ikke er så tykpelset ;);) så den er jeg bare het super glad for!

    Ja og ellers bruger jeg lotion da hun jo er en hårløs hehe smiley


  • #2   25. okt 2009 jeg er som tidligere nævnt stor fan af chris christensens produkter --

    i det daglige bruger jeg en alm shampoo -

    til udstilling bruger jeg en dybte rensende shampoo - en sort farve shampoo - en hvis farve shampoo - volume shampoo og til sidst afterbath --

    så får de ice on ice i - og under føningen er jeg netop begyndt at bruge en volumenspray jeg fik med mig hjem fra dortmund. den er ret godt syntes jeg.

    pudder sommetider deres øre lidt. for lettere at kunne holde den helt fine pels ved ørene


  • #3   25. okt 2009 og netop i disse dage er jeg igang med at undersøge rense og vedligeholdelses produkter til tårerender - tror jeg vil prøve at bestille eye envy hjem

  • #4   25. okt 2009 Jeg bruger Tropiclean shampoo og balsam.
    Awapuhi white coat når de skal udstilles gør den sorte og hvide kraftigere.
    Aloe Moist til dagligt, god for huden
    KIWI Remoisturizer er deres balsam, som giver mere fylde.

    Og så bruger jeg aloe vera crem og ngoel andre creme til når de lige er blevet ordnet eller lige inden de skal i ringen.


  • #5   25. okt 2009 Til daglig bruger jeg minkolieshampoo fra KW eller elegance fra Jean Peau. Gode produkter for min hunds pels.
    Når jeg skal til udstilling bruger jeg volume shampoo fra Jean Peau, og putter mousse fra KW i den våde pels og føntørre så imod hårretningen og det virker i 2-3 dage. Men jeg vasker nu mine hunde aftenen før en udstilling over det hele og om morgenen før udstilling bruger kraven og benene vasket så jeg kan få mest muligt fylde i..
    Min Sonja har ikke alverdens pels som mange så hende skal jeg ordne få timer før en udstilling så hun ser pænest ud..

    Ellers bruger jeg faktisk ikke noget..

    Vasker mine hunde hver 2 månede cirka eller om til udstillingen


Kommentér på:
Hvilke produkter bruger du ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce