{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

Produkter til pelsen {{forumTopicSubject}}

Hvilke produkter bruger du i din hund's pels hvis du bruger nogen ?

Hvad gør disse produkter i pelsen ?

Er det nogen produkter du vil anbefale til andre ?

Har du prøvet nogen produkter ( til dem der måske ikke bruger nogen nu ) ?

Har du prøver nogen produkter du IKKE vil anbefale ?
i dette tifælde: Hvilke ?
og Hvorfor ikke ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Produkter til pelsen
  • #2   12. okt 2009 Produkter vi bruger;
    #1 all systems shampoo - både alm rensende og white brightning.
    #1 all systems Conditioner - vi har to slags, én vi bruger som hårkur ved behov og en der er knap så fed.
    KW tangle-fix - er der filter under udredningen får de et pift og en tur med filtknuseren.
    Paul Michell strenght (egentlig beregnet til mennesker) - leave in hårkur, som samtidig blødgøre og givet et super finish efter udredning, eller efter vask og føn.
    Husker ikke mærket - men en leave in spray som samler og fremhæver krøller. (bruger vi kun hvis vi skal vise racen frem).
    Jerop Precleaning creme - hvis hunden virkelig er smadret med noget udlækkert, forbehandler jeg med det der inden vask.

    Produkter vi har brugt og som vi var glade for, og ville overveje at bruge igen hvis behovet opstår:
    #1 all systems Whitening gel - tog virkelig rødfarvningen i øjenområder og skæg! Husk at efterbehandle med en hårkur eller god balsam.
    Saltvand-opløsning til øjenbad fra matas.

    Produkter vi ikke var glade ved:
    Diverse shampoo serier - jeg får bare det bedste og mest holdbare resultat med #1 all systems.. Så jeg synes ikke jeg vil nævne mærker, da det jo er individuelt hvad man og ens hund fungere med...
    Angels eye's - kosttilskud mod løbeøjne. Gav ingen synlig effekt og var alt for omstændig at bruge for mig..
    KW Diamant øjne - Aldrig om det kommer i nærheden af en hund i min varetægt igen... Ad siger jeg bare.. Og det hjalp i øvrigt heller ikke...
    Show tech No more tear stains - ingen virkning.

    Det var vist det..
    Skide god tråd iøvrigt!


  • #3   12. okt 2009 Jeg bruger pt en aloe vera shampoo, og når den er tom bliver det en protein shampoo.

    Derudover bruger jeg silk spirits til finish inden hun skal i ringen...


  • #4   12. okt 2009 Jeg bruger Chris Christensens Black on Black sammen med Thick and Thicker - efter jeg først har vasket pelsen en gang inden med en alm. billig shampoo...
    Det giver en smuk farve og fylde i pelsen, på en gang...

    Evt white on white til benene, men det er mest til hanhunde der tisser på sig selv : )

    Jeg bruger ikke balsam....

    Jeg bruger Plush Puppy Reviva coat i toplinjen og til daglig pleje af pelsen, sammen med Seabreeze oli også fra Plush Puppy...

    Jeg bruger noget shine i en gel form - silikone fra pet silk...

    Jeg har tidligere brugt KW Diamant øjne, men heller ikke med nogen effekt overhovedet.

    Pulveret fra Gentle Eyes er nemt nok at give, men jeg har hørt en masse skræk historier med hunde der er blevet restistene overfor antibiotika som følge af det, så det tør jeg ikke give mere...





  • #5   12. okt 2009 Jeg buger KW's minkoliespray lige inden vi skal i ringen. Den får hans farve til at træde så flot frem og så dufter han så dejligt smiley

  • #6   12. okt 2009 jeg bruger chris christensen serien

    1 . vasker jeg i clean start - den opløser fedt og skidt og vasker ren.
    2 . så bruger jeg black on black som egentlig er til sorte hunde - men har en gavnlig effekt på hvide hvis de efterfølgende vaskes med white on white
    3 - ja så kommer en tur med white on white - den får altid lov til at sidde i lidt.
    4 så thick'n thicker. det er en volume shampoo som løfter og indeholder protein som reperer og gavner håret.
    5 så får de afterbath. jeg bruger ikke balsam til mine - da pelsen så falder sammen og bliver tung og fedtet. men bruger afterbath som blødgør.
    6 efter frotering får de enten ice on ice i pelsen eller også bruger jeg noget fra petsilk. noget regnskovs noget - jeg ikke lige kan huske. men altså - slut produktet vælger jeg ud fra hvordan vejr og vind er - er det tørt vejr med høj temp. som eks til ålborg - ja så bliver japaneserpelsen fuldstændig elektrisk. og står ud fra kroppen. det hjælper med en pift af den der petsilk.


    jeg bruger sommetider lidt tørshampoo ved ørene - det hjælper med at glatte pelsen og selvom de er nyvasket kan de godt komme til at se fedtet ud i pelsen.



  • #7   12. okt 2009 Pia> jeg handler det hos Myntes lokale pivmus-pusher "Alt til hunden og katten" her i Odense. (link fjernet) De kommer også på de fleste dkk udstillinger. smiley Jeg brugte det et par gange i ugen, da mynte så værst ud (lod sidde i og vaskede af efterfølgende - og så hårkur) - og der var meget synligt resultat efter hver gang.

  • #8   12. okt 2009 jeg har lige fået en spand hjem til eksperamenterende behandling - købte det på petstoppen

  • #9   12. okt 2009 i dagligdagen bruge jeg Pet silke's Hvedeshampoo og balsam

    op til udstilling bruger jeg Midtnight Black/Blac on Black shampoo og Midtnight Balsam

    Inden han skal ind, så får han ShowRing minkoliespray og Petsilke Finish


  • #10   12. okt 2009 Øøøhhh, jeg bruger minkoliespray inden vi skal i ringen.....*GGGGGG*

  • #11   13. okt 2009 Fedter det ikke Mette?



  • #12   13. okt 2009 Hvor sjovt... jeg bruger altid det samme som Hundemutter... og er rigtig glad for de produkter!!! (Bruger dog tørshampoo hver gang smiley

  • #13   13. okt 2009 Karin:

    Nej, det synes jeg ikke. Brugte det også til mine goldens. LIGE den sidste finish:-)


  • #14   13. okt 2009 Minkolie spray kan fedte hvis man kommer for meget på - men sprayer man det i god afstand fra pelsen og i små mændger, så giver det bare glans og ikke fedt....

  • #15   13. okt 2009 Bruger Isle Of Dogs fra www.topdogz.dk som har nogle fede produkter uden Henna i. De er gode til slidte pelse og synes de giver mega shine og lækkert hår..

  • #16   13. okt 2009 Okay - tak for hjælpen Mette og Nicola :o)

Kommentér på:
Produkter til pelsen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce