{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Napper sig i sine ben {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en aussie, som napper sig på mellemfoden. Jeg har været hos dyrlægen for et par måneder siden, hvor jeg fik en recept til Advocate i tilfælde af, at det var skab. Han har for 1½ uge siden fået pipette nr. 2 (4 uger efter første pipette). Han bliver ved med at napper sig med mellemrum, når han er i ro.

Da jeg var hos dyrlægen havde han ikke mistet hår. Men nu er der bare pletter lige ved knækket før låret på begge bagben. Jeg vil selvfølgelig kontakte dyrlægen igen, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med noget i samme dur og hvad årsagen har været?

Jeg har barfet Zion lige siden han var 10 uger gammel. Jeg har gjort mig tanker om hans nappen evt. blot kan skyldes tør hud pga. for lavt fedtindhold? Har købt ekstra fedt i sidste uge i tilfælde af, at det kunne være tilfældet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Napper sig i sine ben
  • #2   2. nov 2009 Jeg har tænkt tanken om det er en dårlig vane han fået sig. Jeg har svært ved at tro, at det har noget at gøre med over- eller understimulering i forhold til, hvordan han bliver aktiveret i dagligdagen. Jeg bruger en time om morgenen på ham inden jeg skal på arbejde fordelt med en halv times gåtur i snor og en halv times lydighed og trickstræning (klikkertrænet siden hvalp). Afsluttes med lidt godbidsøg. Om eftermiddagen går vi tur et sted mellem 1-2 timer, hvor han er løs i hundeskov, strand eller andet egnet område. Ellers hyrder jeg med ham et par gange om måneden og går til konkurrencelydighed.

Han udviser i hvert fald ikke andre tegn på stress. Men dårlig vane kunne det godt være.

Kommentér på:
Napper sig i sine ben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce