{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

mindre hunde - søger modeller {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at udarbejde mine helt egne designs og har under min tid hvor jeg har syet fundet ud af at han hunde og hun hunde gerne må få forskelligt og kræver forskellige mønstre.
derfor søger jeg nu nogen der har lyst til at stille deres hunde til rådighed hvor jeg kan tage mål og sy modeller op, prøve dem på den pågældne hund og muligvis tage billeder til min hjemmeside også.

søger hunde af mindre racer men søger meget gerne forskellige racer da det også er forskelligt fra race til race hvilke mål de har. og søger gerne gravhunde:D

bor i ikast og kan ikke rigtig køre men kan tage bus og tog til herning og her omkring. så søger hunde i midtjylland.

nogen der har lyst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mindre hunde - søger modeller
  • #2   19. nov 2009 johnny s.
    tror ikke man må skrive den her inde. men den står under min profil. lige nu er det bare en hurtig opbygget en men skal blive meget bedre og mere målrettet kun på hundende.

• #4   19. nov 2009 mange tak. og det bliver kun bedre når jeg får lov til at måle på nogen forskelligehunde og gøre mål bedre:D

• #6   19. nov 2009 Kun mindre racer hunde? Det er super flot det du har lavet. Jeg er vild med din side ;o)

• #7   19. nov 2009 Hvorfor kun til mindre racer? Jeg synes nemlig dert er svært at finde ordenlig "tøj" til mine hunde.

• #8   19. nov 2009 Johnny S
    mange tak. håber også det kan blive til noget. min egen elsker tøj og sådan og er en rigtig fryse kylling derfor jeg er begyndt at sætte mig ordentlig ind i det..:D

Mathilde J
    jo altså det er jo mest de mindre hunde der har brug for det men tager gerne imod andre størrelser også da det er godt af have nogen forskelligemål på racer og hvordan de går i størrelserne:D
    og mange tak. der er dog ikke så fine billeder endnu men de kommer. skal jo huske jeg skal tage billeder af de ting jeg laver (glemmer jeg desværre tit)

• #9   19. nov 2009 Anne Julie F
    årh som jeg også har skrevet til Mathilde J vil jeg også gerne af de større racer hvis du har lyst til at stille dine til model er du meget velkommen..:D
    men ved de større racer bliver det mere kun dækner og nok nogen hættetrøjer jeg kommer til at lave.

• #10   20. nov 2009 Jeg har 2 Lhasa Apsoèr , bor i Vestjylland ,
    de vil da gerne være model , he he

• #11   20. nov 2009 hejsa Unni nu bor du jo ikke så langt fra oz( vi bor i ilskov) du må da godt bruge vores Nigi og kvik til modeller hvis det kunne ha interesse... smiley

• #12   20. nov 2009 ej hvorfor bor i så langt væk nå øv mathilde er ellers altid klar

• #13   20. nov 2009 hmm hvis det ikk var så langt væk, stod Shinko gerne klar som model..

• #14   20. nov 2009 Unni K - Jamen det er lige præcis dækner der er svære at finde til for eksempel Dumle. Vi har et regndækken nu, men det er også det. Dæknerne går nemlig ofte ned over halen eller der skal sætte elastikker om bagbenene eller halen og det duer ikke her, Dumle bryder sig bestemt ikke om det. En dynejakke-agtig med lynlås eller velkro som lukning eventuelt under maven, men uden hætte er også noget vi har søgt længe efter.

• #15   20. nov 2009 Gesa P
    kan godt bruge dine 2 men kan ikke rigtig køre så langt da jeg ingen bil har. men vil rigtig gerne bruge dem.

kim s.
    Årh jamen så vil jeg da gerne bruge dine hunde og kunne jo læse du også gerne ville ha lavet nogen dækner.

steffani A
    Jeg husker på jer hvis jeg kommer til sønderjylland en tur..:D

dansesmølfen
    Årh skal nok til odense og besøge en veninde efter jul så kunne evt tage mål og sådan noget der hvis det kan lade sig gøre?

Mathilde J
    ja jeg laver også forskellige dækner alt efter om det er en hund der har opad stående hale eller en der ligger ned også med de racer der har krølle på halen må den bestemt ikke gå ned over halen så er det træls for dem (ved det fra min egen)
    men jeg vil med glæde bruge dumle også. så kan du også få lavet noget til ham som er perfekt. og mener hvis dæknet passer så skal der heller ikke være noget der går ned om bagbene og jeg personligt tror ikke det er sjovt for hunden af ha nogen der sidder der nede og er træls.

• #16   20. nov 2009 Hejsa smiley Molly er hélt klart frisk .. har svært ved at finde noget der passer hende. du kan jo se om vi kan bruges.. knus rikke og Molly

• #17   20. nov 2009 Rikke H
    Hun kan helt sikkert brugs. har heller ikke den race endnu så vil meget gerne bruge molly og nårh hvor er hun kær..:D

• #18   21. nov 2009 Jamen du siger bare til hvornår du har tid så smiley så er jeg ret sikker på at hundene er friske, hvis de da kan stå stille til at få taget mål smiley

• #19   21. nov 2009 unni: det må du meget gerne.. der er ikk så meget der er lavet til sådan nogle "krølhaler" som shibaerne.. og shinko stiller sig gerne som model

• #20   21. nov 2009 uhh det lyder godt

• #21   21. nov 2009 Kim S
    der kommer lige en PB til dig..:D

dansesmølfen
    Nej det ved jeg. har også selv en hund hvor halen gerne vil ligge i en krølle:P men jeg husker dig når jeg skal til odense..

• #22   24. nov 2009 Hey jeg har en lille chihuahua pige der gerne vil stå klar tilat hjælpe.. du kan se lille olympia på min profil.. hun er en minni chihuahua smiley

Knus fra os..

• #23   24. nov 2009 Christinne Torp U
    årh hvor er hun sød. jo hende bruger jeg da også gerne men har du mulighed for at komme til ikast for jeg har ikke mulighed for at komme til djursland.

• #24   26. nov 2009 Rikke T
    bruger dem rigtig gerne hvis i kan komme til ikast feks.

• #25   27. nov 2009 sender lige pb med mit nr.. er nemmere at fange mig der.. hehe

Kommentér på:
mindre hunde - søger modeller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce