{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

fif of tips {{forumTopicSubject}}

Jeg hører i under den gruppe af mennesker, som absolut ikk har ret mange penge at gøre godt med.

Alligevel vil jeg jo gerne gøre noget godt for min hund og han skal heller ikk mangle noget...

Så vil jeg da bare lige dele mine fif med jer...

Han eeeelsker at lege med bamser... men han ødelægger dem jo... Jo en chihuhua kan sagtens maltraktere en bamse hehe...

de koster tit mange penge i en dyrehandel.
meeen... så fandt jeg ud af, at i genbrugsbutikker kan du finde nyere bamser i alle størrelser til 4-8 kr. stykket.

Endvidere er jeg medlem af panelet www.zapera.com - der tjener jeg point op. Har været med de sidste 4 år.
Så har de en kategori i shoppen, der hedder hund.
Og der køber jeg hvert år en ting til Cody. Der er legetøj, snore, senge, guf osv. Alt afhængig af, hvor meget man når at få sparet op.

endvidere.... hvis man er til dkk-udstillinger... så er der stande fra alle mulige steder... Der kan man mange steder få gratis ting, så som foderprøver osv. Det kan man evt. bruge som godbidder til sin hund.

Kig omkring og meld dig f.eks. gratis ind i petworld og maxizoo... i maxizoo får du en gratis gave for at melde dig ind. Jeg fik en pose foder.

petworld holder nogen gange de der gigantisk billige tilbudsaftner.

endvidere så kig der godt for, når du er i de store dyresupermarkeder (petworld, maxizoo osv.)
der har de nogen gange ting stående, som man må tage gratis...
Sidst jeg var i Maxizoo fik jeg en gratis stor dåse med hjem til at opbevare godbidder i.

Hos dyrlægen fik jeg en gratis foderspand.

søg og du skal finde smiley

Håber det var et fif til nogle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fif of tips
Kommentér på:
fif of tips

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce