{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Av min arm !!!!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg er idag blevet opereret i mit højre håndled.
Fik fjernet en del brusk og arvæv, samt stivet mit håndled af..

Jeg skal lige love for jeg pt kan mærke at jeg er i live, for satan det gør avs smiley

Så nu kan jeg kun håbe og tro på at det bliver bedre og at jeg kan komme til at bruge min hånd ...

Gid fanden dog havde den gigt smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av min arm !!!!!!!
Kommentér på:
Av min arm !!!!!!!

Annonce