{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

av min arm {{forumTopicSubject}}

sønnike har fået en nintendo wii i fødslegave... fårk det er sjovt har lige bowlet og spillet tennins... til dem som ikke ved hvad en wii er så står man med en kontroler i hånden og når laver de sving med armen som når man bowler... regristere en sencor det sving... total griner men mine naboer må tro vi er tosset hvis de kigger på skyggerne fra 1 sal *GG* tjek lige tennis
http://uk.wii.com/movies/05/


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av min arm
Kommentér på:
av min arm

Annonce