{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel min smukke, dejlige hund. R.I.P
  • #1   15. dec 2009 Der skulle stå, "er tom for ord"....

  • #2   15. dec 2009 forstår dig udmærket søde. men husk hun har altid en plads i dit hjerte

  • #3   15. dec 2009 Føler med dig og familien R.I.P. Freja.
    Kjeld


  • #4   15. dec 2009 Det gør os meget ondt at høre, R.I.P

  • #5   15. dec 2009 Åh nej, Linda!
    Hvad skete der dog, og hvad med hendes hvalpe?
    Hvor er jeg ked af det på jeres vegne.


  • #6   15. dec 2009 Kirsten R: Freja fik helt vildt ondt i maven om aftenen d.13 december. Så vi kørte afsted til vores private dyrlæge, som mente det var noget betændelse efter de døde hvalpe.. Så det blev hun behandlet for.. Hun fik noget smertestillende som ville virke inden for 20 min.. Hun blev rolig på vejen hjem i bilen..
    Men herhjemme fik hun rigtig ondt igen.. Vi ringede til dyrlægen igen efter 1 time og sagde at hun havde allerede ligeså ondt igen, som inden vi kørte til læge med hende.. Men dyrlægen mente at vi bare skulle se tiden an.. Min kæreste syntes hun lød sådan lidt, at nu måtte vi lige ta os sammen og la vær med at bekrymre os så meget..

    Det gjorde vi så, og Freja faldt til ro inden vi gik i seng (ved en 11-tiden) og de små fik mad 2 gange..

    Ca. Kl.01.30 kunne jeg høre hende pive igen.. Så jeg gik ud til hende, hun blev lidt rolig da hun så mig og puttede sig ved mig.. Ca. kl.02.30 pev hun helt vildt igen og jeg ringede efter vagtdyrlægen (en anden dyrlæge).

    Inden dyrlægen kom fik Freja slingret sig ud i køkkenet og lagde sig.. Hun kunne næsten ikke gå ;o(

    Dyrlægen kom og sagde at vi skulle køre Freja ind på kliniken.. Vi skulle selv køre med hende, da hun ikke havde plads.. Vi nåede aldrig afsted inden min smukke hund var død..

    Den første dyrlæge mente det vat betændelse. Vi spurgte om der kunne være en hvalp mere. Hun mærkede efter og mente ikke der var en mere.
    Den anden dyrlæge mente, blot ved at kigge på hende, at der var en mere..
    Det er SÅ trist, især nå ens dyrlæge ikke lytter til en.. Man stoler jo på dem..

    Link til historien om hvalpene: http://www.123hjemmeside.dk/Fambach/832607




  • #7   15. dec 2009 Jeg er rystet Linda, prøver virkelig at føle med jer... det må være et stort tab, i sær når noget så lykkeligt som en føsel, skulde ende med hun dør hved det.... R.I.P Feja

    flasker du så hvalpene op nu??? eller er de også gået til hved det?


  • #8   15. dec 2009 RIP. Freja din dejlige tøs. Du vil blive savnet. smiley

  • #9   15. dec 2009 Hvor er det en sød historie, der er på den hjemmeside, det var da godt hun hade en der kunne tage sig af dem.. Det er da en hjælp og glæde i soven...

  • #10   15. dec 2009 Linda, lidt glæde dog i sorgen, at i kunne finde en reservemor, der bare tog hvalpene til sig med det samme.
    Men hvor må du dog bare savne Freja, vi har jo tidligere skrevet lidt sammen bl.a. via hestenettet (hvor jeg desværre ikke kommer mere) og din kærlighed til dine hunde har altid skinnet smukt gennem alle dine skriverier og billeder.
    Mange hilsener og tanker
    Kirsten
    Og lige et ekstra lille kram til min yndlingsHN-hund Mille


  • #11   16. dec 2009 Dybt rystet - sikke 1 dyrlægen - man tjekker da hunden ordenligt igennem, inden man sender den hjem!!!
    Puha.. sikke 1 oplevelse, som ellers skulle være 1 hver hundeejers drøm (huset fyldt med små kære hvalpe og en glad hundemor)

    Glæder jer over hvalpene og gem 1 tæv - så er der lidt Freja tilbage :O)


  • #12   16. dec 2009 Jack P: Jeg beholder også tæven.. Kæresten ved ikke om han vil beholde hende. Men det vil jeg. Jeg bliver ihvertfald meget ked af det, hvis vi ikke gør..
    Hvis i er klar til en dejlig puf-bamse allerede, så kan det være han findes i Frejas kuld. Så kan han udfylde de tomme rum.

    Øv altså. Savner min bamse ;o( Håber Batman og Freja kan få nogle dejlige dage sammen!!!


  • #13   17. dec 2009 Tak hvor er du sød!
    Ja jeg kender godt problemet. Min kæreste er også tøvende med 1 ny hund - tror de mænd, håndterer det på 1 anden måde! Det er nemmere at undvære, end måske skulle alt det, den sidste ting bringer, igennem igen..
    Dejlige dage får de helt sikkert, leg, sne, og godbider i massevis - sammen venter de på deres elskede ejere :O)


  • #14   17. dec 2009 ting = tid

  • Birte S
    Birte S Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Hunde: 4 Svar: 7
    #16   17. maj 2010 Hej Linda

    Sikke en sørgelig historie, selvfølgelig skal du da beholde en af hvalpene, du må bare sige til kæresten/manden at det står ikke til diskussion. Tro mig, han indretter sig hvis du står fast, og bliver lige så glad for den lille nye. Men du har ret, mænd ser tingene lidt anderledes.

    Og lov mig så at du aldrig mere er atoritetstro overfor en dyrlæge, du ved når din hund har brug for hjælp, og en berner er jo ikke pivet, så når den viser den har ondt, så er det her og nu der skal gøres noget, og vil den aktuelle dyrlæge ikke gøre noget, så er det med at henvende sig til en anden, og især at finde ud af ved at spørge sig lidt for hvor dygtige de forskellige dyrlæger i området er.

    MVH

    Birte


Kommentér på:
Farvel min smukke, dejlige hund. R.I.P

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce