{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal det gives? Grønt
  • #1   15. dec 2009 15 % af den daglige fodermængde kan erstattes med grønt. Helst grønt der vokser over jord, og rigtig gerne gives i forbindelse med kallun.

  • #2   15. dec 2009 * Bubber, Berta & Bella *: Jeg køber en pose i BARF forretningen med grønt/frugt og deri skulle være til fire uger - det er bare lige hvordan det skal gives/fordeles.

    Vh. Anja


  • #3   15. dec 2009 Sara R: tak for info. Hvis min hund får 700 g kan jeg altså give ham 600 g kød og 100 g grønt om dagen.

    Har lige checket på posen og den indeholder 1 kg - hvis det skal være til 4 uger kan jeg kun give 33,33 g om dagen - undrer mig bare lidt, for mener de sagde i forretningen, at der var til fire uger i posen..

    Vh. Anja


  • #4   15. dec 2009 * Bubber, Berta & Bella *: Hvordan giver du grønt - nu blev jeg lige lidt nysgerrig for hvordan det også kan gøres:o).

    Hakker du bare forskellige grøntsager og blander i foderet i det rette forhold eller hvordan?

    Vh. Anja


  • #5   15. dec 2009 er det grønsags og frugt pulveret du mener?

  • #6   16. dec 2009 Det kommer jo an på om det er frugt/grønt der er fiskt/frosset, eller om det er tørret/pulveriseret eller hvordan det nu hænger sammen.

    Jeg bruger gerne agurk, æbler, broccoli eller hvad der ellers lige er, og afhængigt af om Audi gider spise det. Det er nemlig ikke altid hun gider det. Til gengæld hvis hun får lidt dårlig mave, som hun har haft et par gange, så koger jeg en del kartoffel, en del sød kartoffel og en del porrer fuldstændig i smadder og blender det godt og grundigt. Så får hun et par spiseskeer af det så længe der er noget af det.


  • #7   16. dec 2009 Hej,

    Det er en frossen pakke jeg har købt i BARF forretningen:o), men kan forstå at man også sagtens kan variere med forskellige grøntsager selv:o).



  • #8   17. dec 2009 Takker mange gange for svar og info:o).

    Vh. Anja


Kommentér på:
Hvordan skal det gives? Grønt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce