{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer hunden til at gå pænt? {{forumTopicSubject}}

Heej Hundegalleri

Nu har jeg en hund som, er springer spaniel.
Mig og min familie har haft denne skønhed i snart 4 måneder han er " Hvalp " Vi har gået med ham mere en 2 timer om dagen hver eneste dag vi har haft ham!
Vi har ham i snor , da vi ikke kan kalde ham til os! )':
Han ser totalt sort når han kommer udenfor, så får man ham til sig og skælder ham så gevaldigt ud , og så kommer der en fugl flyvende så har han glemt alt om vi skældte ham ud.
Det er dog ikke fordi han ikke kommer nok ud og røgrer " stave fejl " sig fordi han kommer i skoven og på stranden hver eneste dag.

Håber i kan hjælpe mig lidt med han kommer til at gå pænt (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kommer hunden til at gå pænt?
  • #1   20. dec 2009 hej trine/sandra j og familie.
    Lad være med at skælde ud, når hunden kommer tilbage, de har en kort hukommelse, så hunden aner ikke hvad du skælder ud for, du skal i stedet for når du kan se han har fokus på dig når han løber ind til dig, lave et indkald og give guffer.
    ang gå pænt, du kan stoppe HVER ENESTE gang han trækker også gå videre når han har stået stille lidt eller vende om hver gang han trækker, det tager tid men skal nok virke. beløn ham når han går pænt.

ang fuglene: han er jo en jagthund, så du vil nok ikke kunne fjerne instinktet om at finde fuglen.
    men prøv at tage en masse små bløde godbidder som er nemme at sluge hurtigt, hold ham i snoren, prøv at lave nogle kontakt øvelser, altså at han kigger et splitsekund i dine øjne også får han godbid, når han har fattet hvad det drejer sig om så øg tiden han skal kigge i dine øjne lidt efter lidt, lav disse øvelser forskellige steder men først hjemme , derefter forskellige steder eller på en mark hvor der er fugle når han er rigtig god til det.
    det vil tage fokus fra fuglene og over på dig.
    MEN HUSK hunden er altså kun 4 mdr, så trænings sessionerne er kun af 5-10 min af gangen, da hvalpe hurtigt bliver trætte af at skulle arbejde psykisk med at finde ud af hvad det er du vil have den til.
    Held og lykke.
    mvh Katrine

• #2   21. dec 2009 Tusind tak det skal jeg nok prøve(::
    håber det hjælper hehe (:

Kommentér på:
Hvordan kommer hunden til at gå pænt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce