{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Anne Jackson
Anne Jackson
Tilmeldt:
15. aug 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 51

Flytte fra hunden {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en tæve, lab. På snart 10 år. Jeg bor hos mine forældre, og planen var da jeg købte min hund, at den skulle med mig når jeg flyttede hjemmefra.
Hun er min hund, hun er helt klart mest knyttet til mig, går efter mig hele tiden. Hun er min allerbedste ven og støtte. Mine forældre er hun selvfølgelig også glade for, og omvendt. Selvom jeg ikke er meget for det, er det på tide jeg flytter hjemmefra. Jeg har valgt hun bliver hos mine forældre, da det er i hus og have som hun er vant til, og der er altid nogen hjemme. Hun får selvfølgelig også sine gåture.
Jeg havde tænkt hun skulle komme på besøg hos mig, lige så tit det var muligt. Men I det nye område er der virkelig MANGE hunde. Og hun er desværre ikke glad for andre og kan lyde voldsom, ved mødet med andre på sin vej. (Jeg har øvet det med hende i så mange år ?? ).
Ville det være for synd for hende at prøve nogle gange det nye sted? Er bare bange for andres syn på os, om der skulle ske noget, og både hende og jeg vil gå på tær for at holde øje.
Jeg er desuden helt utroligt ked af, at skulle fra hende. Vi hænger sammen hele tiden. Og værst af alt, jeg føler jeg svigter hende og er bange for hun føler sig svigtet og bliver trist. Hvad tænker I om det hele og hvordan kommer jeg/vi bedst i gennem det?

Sikke en lang smøre. God lørdag til jer alle ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte fra hunden
  • #1   17. sep 2022 Super godt at din hund skal være hos dine forældre, det vil være synd at hun skal væk og bo hos andre.

  • #2   17. sep 2022 @1 hun vil aldrig skulle bo hos andre. Enten var det hos mig det nye sted eller hos mine forældre.

  • #4   17. sep 2022 Efter min mening tænker du på hvad der er bedst for hunden. Nemlig at blive i sit hjem.
    Du kommer vel ofte på besøg og kan bruge tiden på hunden når du er der.


  • #5   17. sep 2022 jeg synes det er en god løsning hunden bliver i sit vante hjem ..

    jeg synes så godt du kan forsøge at have den på besøg, går det ikke godt kan man jo lade det blive ved den ene gang eller to ...


  • #6   19. sep 2022 Som de andre synes jeg også, det er supergodt, at du lader hunden blive hos dine forældre. Det er jo dens hjem, og den elsker også dine forældre. Husk på, hunden kender ikke konceptet “flyttet hjemmefra”. Den kommer bare til at være glad for at se dig, når du så kommer og besøger den, og så er der helt sikkert ikke mere i det for den smiley

    Hvis jeg var dig, så ville jeg bare tage så tit som muligt hjem til forældrene og hunden. Det lyder til, at den trives bedst i sine vante omgivelser, og at det ikke nødvendigvis vil være rart for den at være på besøg hos dig i dit nye hjem. Men du kan jo prøve det af i korte perioder i begyndelsen, hvor dine forældre ikke skal noget, så den nemt kan komme hjem igen, hvis det ikke duer smiley


Kommentér på:
Flytte fra hunden

Annonce