{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Stor flytte dag {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer vi til lejlighenden er solgt og huset er købt.
vi har huset fra den 1 december,.og lejligheden til 1 januar,

er der en rigti god måde og venne hunden til den nye bolig,.

huset skal jeg ligesætte i stand derfor vi har begge dele en måneden samtidig,.

men regner med vi flytter de fleste af vores ting mitten af december,

og der tænkte jeg på lucky osse sku med ned stille og roligt hver dag og så evt overnatte der ind i melem så hun ku venne sig til stedet,.

eller gør jeg for meget ud af det,.skal vi bare flytte fra lejligheden og direkte ned i huset når alle møblerne er rygget fra det ene sted til det andet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor flytte dag
  • #2   12. nov 2006 Jeg synes ikke at det er nødvendigt at overnatte med hende i det nye hus, men jeg synes da at det er en rigtig god idé at tage hende med med i huset når du går og gør i stand.
    Sørg for at hun får nogle sjove oplevelser i det nye hus. Læg evt godbidder i hele huset dagen før du tager hende med derned, så skal hun nk blive glad for det ;o)


  • #3   12. nov 2006 bare det hun får 560 kvm gtæs burde entelig være rigeligt

  • #4   12. nov 2006 tror bare i skal flytte hende med på en gang... men jeg tror nu at jeg ville tage hende med når jeg gik og ornede lejlighed så hun kunne lærer lugtene i huset og lydene at kende til når i så flytter ind... men det andet med at overnatte osv tror jeg egentlig er ligegyldigt. smiley og tillykke med huset.

  • #5   12. nov 2006 Michael, Jeps, det hjælper nok en del på det *Gg*

    Hun skal nok blive glad for det ;o)


  • #6   12. nov 2006 Da vi flyttede, havde vi Carlo med i det nye huset et par gange (ca 2min pr gang)...kun fordi vi skulle ind med lidt sager i huset...

    Den da vi flyttede, flyttede han selvfølgelig også...overhovedet ikke et problem... Jeg tror også, som en anden også skrev - bare at I er med i huset, så er hunden tilfreds...

    Tillykke med det nye hus...skønt med græs og have...både for jer og hunden... :o)


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #7   13. nov 2006 kender nogen, som satte hundene i pension, flyttede alle tingene, og tog så hundene hjem til et nyt lækker hus, hvor alt stod som det skulle, de sagde, at det var noget de klart ville anbefale andre, da hundene straks følte sig hjemme, da alle tingene jo var der, og de havde tid til deres hunde med det samme, fordi alle flytterodet var overstået.
    Har ikke selv erfaring med det, men vores venner syntes godt om deres løsning, og hundene havde det godt med det smiley


Kommentér på:
Stor flytte dag

Annonce