{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer man videre ? {{forumTopicSubject}}

Nu det 3 dage siden min kæreste gennem 5 år forlod mig .. vil ikke sige hvorfor da jeg er meget flov over det.. men jeg har det så dårligt, har ikk spist noget i 3 dage.. kan slet ikke noget.. jeg ved ikk hvordan jeg kommer over det ?, er der nogle med nogle gode råd ? han har smidt mig ud ... jeg er helt lost.. ..:( , ved slet ikk hvad jeg skal gøre.. værst af det hele har han beholdt hunden smiley , han har været der for mig siden jeg var 14 år .. og hjulpet mig med alt, og nu jeg bar alene ? , jeg har ikke lyst til at være her mere smiley , jeg har fået lov til at bo hos min mor men hun har kun 1væresles så mine ting kan ikke være der.. jeg har ligget i sengen i 3 dage, har ikke engang rejst mig for at gå på toilettet smiley ved ikk hvordan jeg skal komme videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer man videre ?
  • #1   12. aug 2011 Puha, laura den er hård at komme igennem, men frem for alt det tager tid og du skal nok komme videre, men først er der en masse sorg og man skal prøve at komme videre og sådan, men ja det er ikke nemt håber du klarer den

  • #2   12. aug 2011 jamen bette pus da smiley det lyder som om du er på vej ind i en meget meget meget dårlig ond cirkel. op og drik noget saftevand så du kan få noget sukker i dig. Du har brug for noget til at få dig lidt op igen.
    Det hårdt npr en kæreste går fra en, eller i det hele taget det at slå op. Det er en stor omvæltning af ens liv. Men du skal nok komme videre smiley !
    Det skønt du kan bo hos din mor, så har du da en mulighed for at være et sted, indtil du finder et andet sted.
    Kan du ikke måske finde lidt hjælp i din mor, og snakke det igennem med hende. kunne godt lyde som om du har brug for at snakke. Det så sundt at få snakket ud og få det ud af systemet. jo mere man går med alene, jo mere hober det sig op og bliver værre og værre.

    op af sengen, og ud i køkkenet og drik noget dejlig koldt saftevand. måske med et lille sugerør, så du kan føle dig lille pige igen smiley ! det så hyggeligt. hvad med chokolade ? kan du li det. så guf det smiler. Bare noget så du har noget at holde dig oppe på. En rugbrøds mad ville også gavne<3


  • #3   12. aug 2011 årh det tror jeg vi alle har prøvet:( eller i hvert fald noget lignende.
    det gælder bare om at være stærk og prøve og tænke så positivt så muligt på tingene og en selv. Man er bestemt ikke tjent med at gå helt ned i kul kælderen.så selv om det hårdt så snak med nogle, stå op og hold dig igang..hvis du snakker med nogle, ser nogle veninder eller laver noget aktivt ville det måske få dine tanker hen på noget andet..det især når man ligger alene og stille i sin seng uden rigtig kontakt til folk at man begynder at tænke mere og mere over det..:( det i hvert fald min erfaring. jeg går nemlig selv helt til rotterne i en lignende situation

    rigtig øv situation du står i og håber du klare den..

    kram


  • #4   12. aug 2011 Føler med dig,,har du ikke nogen andre du kan bruge og tale med??

    En af mine venner har lige haft det sådan var så nervøs for hende,,heldigvis fandt de ud af det igen,,er der ikke nogen chance for det?Håber i finder melodien igen


  • #5   12. aug 2011 jeg kan ikk spise noget , jeg laved en mad men lige da jeg slugte en bid brækkede jeg dte op igen,, og har haft det dårligt lige siden.. det bar så svært, når man har levet med den person så længe. han kender alt til mig ALT også det bare lsut så hurtigt.. havde en hverfdag med ham og nu skal jeg til at bo alene og ja , dte fandeme hårdt.. jeg har en støtte kontakt person som kom ud til mig for at snakke men jeg kan slet ikke snakke.. jeg tuder lige så snartt jeg tænker på det så kan ikk snakke om det .. lige da han kom hjem fra arbejde og sagde til mig han skred, tog jeg en kniv og skar mig i hånden smiley ,

  • #6   12. aug 2011 altså efter hvad jeg gjorde mod ham har han ikk rtænkt sig at snakke med mig. overhoved,. han har sagt han beholder mine ting indtil jeg finder noget så dte meget rart.. men efter jeg har hentet mine ting vil han slet ikk ha kontakt med mig overhoved .h han spurgte endda m jeg ikk kunne flytte fra amager så han ikk ku rende ind i mig smiley , det er helt forbi..

  • #7   12. aug 2011 har self' min mor og mine brødre herinde.. min mor er heldigvis lige flyttede herind i søndags. men har ikk lyst til at fortælle nogle om hvad der er sket da jeg flover mig så meget over det smiley

  • #8   12. aug 2011 årh..vil han slet ikke tænke lidt mere over det..eventuelt se hvordan han selv har det om en uge? måske kan han slet ikke undvære dig og selv har lyst til at ændre de ting der måske er gået galt? jeg mener, 5 år er lang tid at slutte så bragt..
    men hvis du selv ved det er 100%slut..så der kun en vej du skal nu og det fremaf..og det vigtigt du tager det i dit eget tempo så du selv kan følge med og ikke forhaster dig ud i alt muligt hvor man til sidst står skide forvirret og ikke aner hvad der foregår omkring en.


  • #9   12. aug 2011 Du har brug for hjælp søde....Ingen er værd at miste sit liv for
    Ligegyldigt hvor trist det er pt kommer man videre,,pået tidspunkt slevom det er hårdt

    Det jo klart du føler sådan når du har haft ham hele dit liv,,,men en dag er der også en til dig at elske
    Håber du beder nogen om hjælp!!


  • #10   12. aug 2011 æv det lyder virkelig til du er på et sidespor. boede jeg tættere på var du meget velkommen her.

    stort knus.


  • #11   12. aug 2011 altså han siger selv det slut og vi ALDRIG nogensidne kommer til at være sammen igen.. men ja det er jo længe at være sammen, og at han bare kan slutte det sådan hurtig uden at være ked af det. fatter jeg heller ikke .. altså vi har skændes 1ooo ghange før og vært ved at flytte fra hinanden hjvor han så har skrvet til mig igen at vi sku være sammen.. men dne her gang lyder det bar mer seriøst når han skriver at han haer fortrudt vores 5år sammen og alle de drømme vi havde det kommer aldrig til at ske smiley mine veninder siger også at han kommer tilbage men jeg ved sku ikke ..

  • #12   12. aug 2011 LauraO - Øjs, hvor kan jeg sætte mig ind i det.. Jeg har også siddet og grædt ustandseligt de sidste par dage, det er så svært at finde rundt i det hele. Min kæreste har også været der for mig i 3 år, gennem alt, og nu skal vi flytte fra hinanden - ved ikke om det ender med at vi skal være sammen eller ej, men GUD hvor det skræmmer mig at skulle være alene - og oveni har jeg angst, hvilket gør at jeg hurtigt kan blive meget meget bange for at være alene.. Jeg var 15 da jeg mødte min kæreste, og ligesom dig har jeg bare slet ikke læe at være alene og lært at være tryg ved bare at være mig. Jeg tænker meget over selv at søge psykolog eller terapeut, har brug for noget vejledning. Har før gået i kognitiv terapi pga. min angst, men nu vil jeg egentlig gerne bare lære mig selv ordentligt at kende, og lære at være tryg ved mig selv - måske det også kunne være en idé for dig? Blot for at få en hjælp til at finde svar på alle de spørgsmål man går rundt med i dagligdagen - forvirringen, kan man måske kalde det.. Intet andet..

  • #13   12. aug 2011 altså snakker med min kontakt person som så ved alting omkring det.. men kan bar ikk fortælle noget, for jeg er stadig så ked af det, så kan ikke få nogle ord frem. kan ikk forklare hvordan jeg har det for ved det ikke.. på den ene måde er det self dejligt vi ikk er sammen for vi skændes virkelig meget til sidst, og så man jo mere fri, men alligvel kan sku ikk vænne mig til at skal bo alene . og fortsæt uden ham..

  • #14   12. aug 2011 nikita : det jeg ked af at høre smiley ,, det heller ikk sjovt, jeg har selv angst og deprission og noget skizofreni , så dfet slet ikk nemt lige pludselig at sku være alene.. men i sidste ende er det sikkert det bedste for en, har jo aldrig boet alene , enten været hos min mor eller boede sammen med patrick, så ja det kan godt være i sidste ende det det bedste for en .. man kan jo sige jeg aldrig har haft en ungdom da vi sammen så tidligt. så jeg vil da hygg mig lidt indtil videre selvom det stadig er hårdt..

  • #15   12. aug 2011 Laura - du er også mere end velkommen her i Vordingborg, jeg har klasket en lagkage sammen, som jeg skal smovse helt alene.. smiley

  • #16   12. aug 2011 hihi hvor i søde allesammen smiley , troede jeg havde ødelagt alt herinde på hg efter alt det med marlene smiley ,, men tak for det allesammen smiley

  • #17   12. aug 2011 Laura - Vi lyder meget ens, jeg har heller ikke oplevet at være rigtig teenager.. Flyttede hjemmefra alt for tidligt.. 5 år er lang tid, rigtig lang tid, men man hører også om folk der har været sammen i 30 år, og som ikke ender op sammen alligevel.. Jeg håber virkelig at du får det bedre..


  • #18   12. aug 2011 Jeg ved slet ikke hvad det er med marlene? smiley
    Det gik også op for mig igår hvor søde folk herinde er, til at bruge lidt tid på at skrive lidt hjælpende ord.


  • #19   12. aug 2011 Kan sagtens følge dig det er rigtig hårdt at blive forladt sådan.
    Du skal nok komme igennem det, det skal bare have noget tid. Der er en masse nye ting du skal finde ud af og vende dig til. Og håber da at i evt kan snakke om tingene, så i begge får en ordentlig afslutning på de 5 år for det er lang tid at være sammen.
    Dejligt du har din mor du kan være hos til du kommer ovenpå og at du har ihvertfald en at snakke med


  • #20   12. aug 2011 nikita : ja det dejligt når man virkelig har brug for hjælp at folk er søde og hjælper en.. men ja, skal da nok klare det, det jo kun 3 dage siden .. og vi skal klare den smiley ,, os dig nikita.. du klare den os ! og skriver til mig hvis du vil snakke smiley

  • #21   12. aug 2011 kærligheden er aldrig nem - ellers er det mig der har været super uheldig. har gået det sidste lange stykke tid og haft det rigtig skidt over mit forhold. (skal siges at det går dårligt)

    min fyr har haft fat i mig en del gange efterhånden og kørt mig meget langt ned spysisk *staves* så nu kan jeg ikke mere. jeg er meget ked over det skal ende efter vi har været sammen i 4 år men er nød til det da jeg bliver mere og mere ked og lukker mig inde. men synes du skal prøve at være stærk selvom det er monster svært og hvis du har et par venner du evt føler dig rigtig tryg ved og kan snakke om alt selvom det er pinligt så vil det sikkert være en stor hjælp for dig. det har ihvertifald hjulpet mig meget op af igen at jeg har et par få venner som er der 24/7 hvis jeg har brug for det og jeg har det selv svært ved at skal være alene så i starten har jeg fået tilbudt at bo ved nogle venner.

    men håber inderligt at du kommer på højkant igen selvom det kan være rigtig svær.

    trøste kram herfra


  • #22   12. aug 2011 du vil altid - ja, det handler jo bare om at jeg skal vænne mig til de nye ting, og skal starte på et nyt liv.. men ja, i sidste ende skal drt nok blive godt , er jeg sikker på smiley , har mange der støtter mig, så jeg ikk helt alene.. og ved de ikk lader mig gå så langt ned smiley

  • #23   12. aug 2011 helene : hold da op. lyder præcis som mig.. han kørte mig os ned psykisk .. og han kku ikk forstå han gjorde det for han havde jo ikk gjort noget galt .. men , ja jeg håber du kan klare det.. og ja det hjælper at snakke med nogle som man stoler på , selvom det svært i starten , men jeg håber du klarer den smiley ,

  • #24   12. aug 2011 Åh nej smiley Synes virkelig det er en hård periode for kærligheden lige pt. Synes der er så mange med problemer på den front. Bliver helt trist.

    5 år er rigtig længe, for en på din alder, og at du har været sammen med ham siden du var så ung, gør det bare så meget desto sværere at skulle igennem - ikke mindst på grund af usikkerheden, for du har jo aldrig prøvet at være alene.

    Det er en svær periode, men selvom det er svært, så prøv at forkæl dig selv.

    Det jeg synes virker bedst på kærestesorger er en ordentlig omgang selvforkælelse - og ikke mindst at få tankerne på noget andet.

    Jeg plejer f.eks. at tage mig et langt varmt karbad med stearinlys, hvor jeg rigtig kan pleje mig selv med ansigtsmasker og den slags. Derudover tillader jeg mig selv at spise noget ekstra lækkert og usundt. Se en god film. Høre noget musik der gør mig glad.
    Enten det, eller simpelthen tage ud og opleve noget. Være sammen med mennesker, og sørge for ikke at sidde alene med sine tanker.

    Det er hårdt, at få sparket sig selv i gang - men så snart man gør det, får man det også markant bedre.


  • #25   12. aug 2011 Laura - og i lige måde, du skriver bare hvis det er !
    Har han været en god kæreste overfor dig ellers?


  • #26   12. aug 2011 er jeg sikker på jeg gør. har et par bag mig som støtter mig og min mor og stedfar med. det sværeste tror jeg bliver hvis jeg ikke får min hund med mig som jeg har fået af fyren. smiley og så er jeg bange for en masse ballade så det er lidt øv.. et par gode venner eller veninder og så bare hygge det gør underværker. smiley

    er der evt nogle venner eller noget du kan bo ved i starten som har plads eller en veninde eller ven der står og skal bo alene så evt gå sammen. men op med humøret så skal det nok gå. en skam der er så langt ellers kunne vi have mødtes og snakke om det hele hvis det kunne hjælpe. smiley


  • #27   12. aug 2011 Jeg kan se mig selv i så mange unge mennesker herinde. Jeg har heller aldrig været alene. Jeg er gået fra det ene lange forhold til det andet, fra jeg var ung teenager, og jeg er selv hundeangst for at ende alene.

    Fortryder sommetider, at jeg aldrig har fået et tidsrum, hvor jeg har kunnet være alene, og lære mig selv som individ at kende, og jeg håber du vil bruge denne mulighed på at se det positive, ved at lære at blive stærk på egen hånd - uden at skulle have en at klamre sig til..


  • #28   12. aug 2011 altså vi hat haft det godt indtil et par månedere siden.. han har altid været der for mig, altid.. taget med mig til psykolog og han var den der fik stopped mig til at stoppe med at skære i mig selv. så han har hjulpet mig med meget. men her til sidst, det gik bare ikk mere. vbi skændtes så meget, og jeg måtte INGENTING fra ham, måtte ikk være sammen med veninderne og når jeg var blev han stiktosset.. måtte ikke gå i byen og han skulle læse ALLE mine sms'er jeg fik. så til sidst gad jeg ikk mere. men var os bange for at flytte fordi det netop var trygt med ham så holdte det bare ud. men dte har været hårdt sammen med ham, vi har været oppe og slås mange gange, hvor han har skubnbet mig og taget fat i mig. fik engang et blåt mærke hele vejen ned af armen. men så undskylder han til sidst og så er man jo sammen igen fordi man elsker ham osv.

  • #29   12. aug 2011 da jeg var ikk var sammen med ham var jeg tynd.. efter vi komm sammen har jeg bar taget så meget på , så nu jeg har virkelig bar lyst til at tabe mig også når han ser mig om et stykke tid kan jeg bare sig ja se hvad du gået glip af smiley

  • #30   12. aug 2011 Laura det lyder så meget som mit forhold. men husk på hvis de først har lagt hånd på en så kan de finde på det igen desværre. jeg er blevet skubbet, hold fast, hakket ned verbalt og bidt af kæresten og blev stadig ved ham da han undskyldte og var ked af at det var sket.. men har nu lært at min fyr bare ikke er så moden i hovedet som han burde være så derfor ender jeg det i frygt for mig helbred. jeg må heller ingen ting for min fyr og hvis det stod til han var jeg en lille husmor der sagde ja og amen til alt hvad han sagde, men jeg har fået nok nu og vennerne har "dunket" mig i hovedet længe da jeg ikke ville indse det tidligere. smiley

  • #31   12. aug 2011 nikita ! ja præcis det lyder så meget som mig og ham.. min bedste veninde blev os ved og ved og sagde jeg var jo ikk glad med ham .. men kunne ik se det.. for de tider hvor vi havde det godt havde vi det jo virkelig godt. vi kunne jo sagtens hygge os sammen .. men til sidst var det bare de dårligt ting der vvar mest af.. og min mor kunne os mærke på mig til sidst det ikke var godt. men jeg kunne indse for han var der jo for mig når jeg havde brug for ham. ja det sku svært smiley

  • #32   12. aug 2011 Det er altid hårdt når man går fra hinanden... Man ønsker jo altid og være den der er oppe og gerne vil væk fra forholdet og ikke være den som lider og ikke vil have forholdet skal stoppe.
    Men efter et stykke tid, kommer man ovenpå igen og så er det vigtigt at man mærker efter helt inde i hjertet hvad det er man gerne vil.

    Det kan også være alt efter et stykke tid, man kan se ret tydeligt at man er bedst tjent uden det forhold. -Tror vi alle er bange for at ende op alene... Det er sundt og være sig selv for en periode, man lære sig selv at kende på en skøn måde og man bliver meget mere stærk og selvstændig....
    Selvom det hele ser sort ud nu, så bliver det altid bedre efter lidt tid... smiley

    Når man kan være alene uden at kede sig, så er man langt smiley

    Det hele skal nok gå smiley


  • #33   12. aug 2011 jeg har de sygeste tanker lige nu, han tog min nøgle til lejligheden og zeus er der lige nu og patrick er ikke hjemme. måske man skulle tag hjem og gå ind ad vinduet og tag ham med ? hahaha ej fuck en eller andne stop mig nu ,:D

  • #34   12. aug 2011 haha laura du lyder som mig. smiley men måske ikke det smarteste at gøre. hvem ejer hunden da?

  • #35   12. aug 2011 Var selv igennem noget lignende med min første kæreste. Han var meget kontrolerende. Skulle bestemme hvem jeg snakkede med osv, så aldrig mine venner og næsten heller ikke min familie.
    Da han gik fra mig flyttede han delvis ned til en kammerat, men kom stadig for at kontrolere mig, hvem der var på besøg osv. Jeg var ca 6mdr om at komme over ham og flytte fra vores fælles lejlighed.

    Det tager tid og hjælper virkelig at have nogen der bare gider lytte til ens tanker osv.
    Ønsker dig alt held med at komme ovenpå igen og komme videre


  • #36   12. aug 2011 Laura og Helene, hvor kan jeg se meget af mig selv i dét i skriver! Og som Danielle skriver, så er jeg også bare hunderæd for at være alene.. Overtager allerede min lejlighed på mandag, det er bare så skræmmende!

  • #37   12. aug 2011 christina : jamen er os helt sikkert på det sundt for mig at vi flyttet fra hindandne. ville bar tusine gange hellere have vi flyttet fra hinanden som venner. istedet for vi aldrig kommer til og se hinanden .. kan jo ikk snakke med hans familie heller da de hader mig og de har virkelig været som en familie for mig , og hjulpet mig . min egen mormor er død og hans mormor var virkelig en hjælp for mig.. så det bare så surt at vi ikke kan sig farvel som venner .. men er os sikker på jeg bliver glad for det i længden det bare lige nu jeg ikk kan se lyset smiley ,

  • #38   12. aug 2011 Og Laura sæt pris på at din mor er lige nærheden, min mor bor 40 km væk, og det er ikke just optimalt at være der, når jeg skal starte i skole på tirsdag, og min skole også ligger heroppe..

  • #39   12. aug 2011 årh christina smiley , den fiok mig helt til at græde. .men det fandme sandt !!! ,


    altså jeg ved han står på navnet når vi til dyrlæge og sådan noget ? men ellers ved jeg ikke hvem der officelt ejer den .. men for at være helt ærligt så tror jeg kun han gør det for at han skal vise mig, du ved for at irritere mig og gør det værre for mig .. det tror jeg bestemt er derfor !! men jeg ved iikk hvem han står i for vi har ikk tavle på ham og sådan ..

    jeg har virkelig lyst til at tage ham og skride for jeg ved da ikk hvordan han behandler ham !! han har gjort så meget imod ham ( zeus ) som jeg ikke vil skrive her !!


  • #40   12. aug 2011 nikita : er os så meget taknemllig !!hun har boet på lolland hele livet , men så besluttede hun sig lige pludselig for at flytte til kbh og fik så en lejligled i søborg som hun lige er flyttet ind i i søndaggs . hvis hun stadig boede på loland og jeg på amager ville jeg fandeme ikk vide hvad jeg skulle gøre man !!

  • #41   12. aug 2011 christina : nej, det rigtigt. et eller andet sted ville jeg sikkert tro vi kom sammen igen .. så det rigtigt , det nok ikk det smarteste.. nok det smarteste bare at glemme ham og komme videre .. hvis han skriver til mig i fremtiden ville jeg sikkert begynde og se håb.. så det nok ikk det bedste. ville nok heller ikke kunne holde mig for ham hvis jeg så ham .. og hvis han så får kæreste på! FUCK jamen jeg ville ikk engang vide hjvad jeg ville gøre

  • #43   12. aug 2011 ja han viille nok godt kunne bruge pengene da han står alene med lejligheden nu jo.. men jeg tror ligemeget hvor meget jeg ville sige jeg ville betaler for ham tror jeg han ville sige nej bare fordi han ved det irritere mig og såre mig jegh ikk kan se ham ..

  • #44   12. aug 2011 nikita. håber du får det bedste ud af det og kommer helt igennem det. smiley

    christina. det er så sandt som skrevet og utrolig smukt.

    laura. ja så kan jeg godt se det. tror også min fyr vil beholde hunden for at gøre mig ked da han ved jeg elsker hende over alt på jorden. men jeg vil mene en gave er en gave uanset hvad og han får alligevel ikke tid til at passe kende da han arbejder og sover hele tiden. smiley


  • #45   12. aug 2011 men før jeg kan begynde og tænke på og få zeus bliver jeg nød til at finde en lejlighed selv.. hjælper ikk note jeg får ham og så bor hjemme hos min mor i en et væreslses lejlighed hvor han ikk kan være jo.. så bliver nød til at finde mig selv først og finde ud af noget med hvor jeg skal bo osv.

  • #46   12. aug 2011 Altså hvis du har knaldet udenom (Ved jeg ik om du har, men det lyder det lidt til) Så er det jo forståeligt at han er skredet smiley

  • #47   12. aug 2011 mener jeg heller ikke.. jeg aner det faktisk ikke smiley men så må jeg se om han stadig vil have de forbistrede 1000 kr som han gav i sin tid for hende.. for med mig skal hun helst om jeg så skal plante hende ved mine mor for en tid så er det sådan det bliver. min mor forguder hende nemlig.

  • #48   12. aug 2011 christina : ja det rigtigt, det det ,man skal tænke ! men når man alligevel har dårligt selvtillid osv ved jeg bar jeg kommer til at tænk arj er hun nu bedre end mig ? har han det beddre saammen med hende end mig ? kan hans forældre lide hende bedre end mig ? ja alle de ting. ved bare jeg kommer til at tænke de ting. .

  • #49   12. aug 2011 natascha ? er du mærkelig ? gider du at daff ud af min tråd ? sidst vi snakked ku du heller ikk andet end og skabe problemer .. og nej har ikk bollet udenom så !

  • #50   12. aug 2011 Hold da op - som om den eneste forklaring kan være man har været utro ...

    Laura du lyder til at være en stærk pige og sidder og tager mod til dig, forsæt med din styrke, du skal nok komme over det , koncentere du om at blive 100% rask , og lad ham synke dybt - Livet skal gå videre -


  • #51   12. aug 2011 jaaaa, men vil fda ikk have han skal finde en bedre hehe , vil ha han skal tænke at det han havde med mig var unikt og han ikke finder en som elsker ham så meghet som mig !!

  • #52   12. aug 2011 To the moon and.. - Tak, det håber jeg også, men det er godt nok lidt mærkeligt, synes jeg har flyttet lidt for meget de sidste par år - og er en tryghedsnarkoman, så det har bare en stor effekt på mit velvære..

  • #53   12. aug 2011 citronmåne : ja præcis, det ikk dne eneste forklaring der er for at man går fra hinanden .. men ja , hun skal altid komme inde i mine tråde smiley ,, whatever jeg ligeglad smiley ,, men jeg er stærk og det ved jeg ! , jeg ved jeg kan komme over det her,, problemet ligget ikk så meget i at mig og patrick s forhold er ovestået drt har jeg det sådna lidt fint med. problemet er bare jeg skal til at bo alene . og være alene ..

  • #54   12. aug 2011 Laura
    Det må da være muligt at finde en "roommate" og dele en lejlighed med, de kan i begge få glæde af , dels er i 2 om huslejen og dels er man jo ikke alene hele tiden ....

    Du virker ihvertfald som en stærk kvinde....


  • #55   12. aug 2011 jamen er os helt sikkert på kjeg vil elske det !! har aldrig været typen der har kunnet leve me nogle skulle fortælle mig hvad jeg skulle gøre.. så med det med at jeg ikk længere har nogle der fortæller mg hvad jeg sjkal gæøre det bliver lækkert .. jeg ved jeg kommer over det.. jeg er hos en veninde nu som jeg hygger med og snakker med . og har det fint nu . det irrtere mig han virker så kold . når han skriver er det bare OK ..

  • #56   12. aug 2011 ja skriver os bar til ham konstant .. kan ikk lad vær.. vil vide havd han laver osv.. jeg kan ikk lade vær.. ved han skal i byen idag med sin ven og jeg frygter bare han er sammen med andre . aaaaaerghhhhhjh, kan ikk lad vær med at skrive til ham

  • #57   12. aug 2011 vil heller ik have han skal tro jeg er ligglad med ham hvis jeg lader være med at svare :S

  • #58   12. aug 2011 vi sidder allerede og er i fuld gang smiley har drukket mig stiv og skal videre i byen om lidt smiley , men jeg bange for når jeg lbiver rigtig stiv så skriver eller ringer jeg til ham !! har sagt til min veninde hun ikke skal lade mig gøre det !! ,, men vi hygger os rigtig meget,, tog herind netop for at jeg kunne glemme alle de ting ejg går igennem nu og for at jeg kan hygge mig smiley

    jeg vil hoppe videre .. vil gerne sige tak for alle jeres støtte .. selvom hg godt nogle gange kan være en børnegård kan i fandmene os hjælpe en ! den her tråd har hjulpet mig meget, uden pis, til at kunne komme videre .. tak smiley


  • #59   12. aug 2011 lad telefonen blive der hjemme smiley

  • #60   12. aug 2011 Bliver da helt trist over alle de forliste forhold. Men tro mig (en gammel krage) - man kan faktisk nyde sit eget selskab og selv kunne bestemme over sin egen tid. Det er slet ikke så forfærdeligt at være alene, som I tror, men selvfølgelig skal man vænne sig til det, når man aldrig har prøvet det før. Det kan jo være temmelig angstprovokerende.

    Mit bedste råd er at holde sig i gang - se nogle venner - i det hele taget holde sig beskæftiget, så tankerne ikke kun dvæler ved det, som ikke er mere.

    Og så endnu et godt råd - frem med noget stolthed, knejs med nakken og sig til jer selv, at I fortjener meget bedre. Og lad være med at ydmyge jer selv ved at blive ved med at kontakte ham - det skubber ham bare endnu længere væk...

    Kram og tanker til jer alle i denne tråd, der gennemgår en svær tid - for svært det ER det sgu..


  • #61   12. aug 2011 Jeg kan ikke se hvad skulle være slemmere end at være utro og det er så typisk folk dømmer en på det for det er jo det første der popper op i ens hovede og må indrømme gjorde det også i mit.. men tænkte også hvis du elskede ham så højt kunne det ikke være utroskab, men hvad kan så være så galt at han har stukket dig ryggen, måske noget i har aftalt du ikke måtte.....Men igen vi skal ikke sidde og lege gætteleg overhovedet slet ikke ment på den måde...men hvis du giver ham rum og tid, så er jeg sikker på han sagtens kan snakke med dig igen......Du bliver bare nød til at være tapper og så lad ting tag tid.....Lad være med at kime og ringe ham ned og skrive til ham, han har brug for luft og det gør han bedst ved at gøre det han skal nu, og så tror jeg nok han skal finde ud af det.. smiley

  • #62   12. aug 2011 utroskab er da ikke altid det værste som folk tror, der findes også mange andre ting man kan såre hinanden med-

  • #63   12. aug 2011 Puha.. jeg sidder og bliver helt dårlig..

    Kan nogen gange godt blive i tvivl om mit eget forhold igennem snart 9 år... hvornår ved man hvornår nok er nok?

    Og er man nogensinde SIKKER på man ikke fortryder?

    Den kærlighed er bare IKKE nem at arbejde med... :((

    Håber du får en god aften Laura trods alt..


  • #64   12. aug 2011 Min kæreste har kysset en anden pige mens vi var sammen, og havde altid sagt at det var det værste og det ville jeg ikke kunne leve med, men alligevel har jeg accepteret det.

  • #65   12. aug 2011 Nikita: Man har ofte nogle forhånds-holdninger, som viser sig alligevel ikke at holde i praksis. Det kan være enormt svært at vide, hvordan man reagerer, før man står i situationen..

  • #66   12. aug 2011 Nikita - man flytter hele tiden sine grænser.. jeg har altid sagt at var en kæreste mig utro, så var der ingen vej tilbage.. men ham jeg har nu... jeg kan slet ikke beskrive med ord hvor højt jeg elsker ham.. jeg vil gå igennem ild og vand for ham.. og var han mig utro, så er jeg næsten 100% sikker på at jeg ville tilgive det...

  • #67   12. aug 2011 Jeg havde også en masse ideer om, hvad der skulle til, for at en kæreste ville ryge ud af vagten - men jeg kan også mærke, at jo mere man kommer under huden på hinanden, jo mere rykkes der også på ens forudfattede meninger.

    Jeg ville acceptere langt mere fra min kærestes side af nu, end jeg ville for fire år siden.

    Han har dog aldrig gjort noget som helst.

    - Maria -

    Dit indlæg rammer mig, da vi har knas i den herhjemme for tiden - netop fordi kæresten er/var i tvivl om det var det rigtige, og om han var sikker på en fremtid med os var noget han kunne se for sig.

    Vi er begge nået frem til, at i bund og grund er man nok aldrig sikker på noget som helst - og det vi herhjemme er nødt til, er at mærke, om vi har det godt nu. Er vi glade, griner vi sammen og hygger vi os sammen, så er det det rigtige for nu, men vi har også måttet indse, at ingen af os kan garantere at "vi" er det rigtige om fem år.


  • #68   12. aug 2011 Ja, det er så nemt at sige en hel masse før man står i det..

  • #70   13. aug 2011 Det skal nok blive bedre, selvom det er svært at tro på nu.

    Selvom det er hårdt, så sæt dig nogle mål, bare et om dagen, til at starte med, og tving dig selv til at nå det/dem. Bare sådan som gå ned og handle, eller gå en tur. Meld dig i et motionscenter, og tving dig til at gå derned. Fokuser på at lave en kostplan. Tænk på dig selv.
    Selvom det er svært, få skrevet dig op i forskellige boligselskaber, du bliver glad for det i sidste ende, selvom det virker helt uoverskueligt nu. Måske du slet ikke har lyst til din eks, når du er kommet videre. For en ting er jeres kærlighed, men måske ikke også der ligger noget afhængighed, og frygt for at være uden ham i alt din sorg.

    Mange tanker herfra..


  • #71   13. aug 2011 lov mig du sørger for at få noget at spise så du ikke bliver ved med at brække dig smiley !! smiley Det bedre at tabe sig med sund kost, hvis det det der trækker i underbevidstheden.
    Det super svært at komme op af hullet igen, men der er mange der tror på du nok skal komme op igen smiley !! vi er en hel flok af søde rare mennesker her inde, vi gemmer os bare under alle de store stygge negative mennesker smiley hihi..

    alt held og lykke til dig smiley


  • #72   13. aug 2011 har os selv ALTID sagt at man skulle fandeme ikk finde sig i utroskab og jeg ville skride hvis patrick var mig utro.. ja, hvad sker der så .. fandt ud af han havde været mig det, han gad self ikk indrømme det, men alligevel blev jeg hos ham .. skulle bare ha forladt ham dengang da jeg fandt ud af det ..


    men jeg var jo i byen i går ,, og da mig og patrick var sammen skrev vi jo sammen hele tiden, og drt var sådan noget med hvis jeg ikk svared efter 5min skrev han hallo hallo, men igår .. ja det var helt befriende ..der var ingen personer jeg var afhængig af altså ingen jeg skulle sidde og ringe til hele tiden og skrive og ja for første gang har jeg gået i byen uden at skulle skændes med en !!!!!!men jeg savnede ham ikke .. måske lidt tiil sidst da jeg kom hjem og skulle sovi min venindes seng , for efter en bytur plejer jeg jo at tage hjem til ham og putte,så det var lidt trist ikke at skulle det ..


  • #73   13. aug 2011 og det helt utrolige er at imens vi var i byen skulle min veninde ind på 7eleven og jeg gik med .. uden jeg overhoved tænkt over det købt jeg tre pølsehorn som vi gik ud og spiste. det var først bagefter jeg kom til at tænke på at jeg havde lige siddet g spist noget uden at kaste det op smiley

  • #74   13. aug 2011 Laura - godt for dig! smiley

  • #75   13. aug 2011 laura: lyder som om du havde en fed aften igår. smiley håber virkelig det går bedre og du nød aftenen i fulde drag med veninden og bare havde det hyggeligt. smiley

  • #76   13. aug 2011 jeg havde en rigtig fed tur.. smiley , det var skønt og vær friiiiiiiiiiiiiiiiiii .. dejligt at kunne kigge på drenge igen smiley hæhæ

  • #77   13. aug 2011 fedt nok.. har også nydt bare at være mig selv de sidste dage med et par veninder og ikke tænke på ham derhjemme, for lige så snart han kommer ind af døren andre stemingen sig helt vildt. så nyd det endelig smiley

  • #78   13. aug 2011 To the moon - ved din kæreste godt at du er ikke gider mere? Eller hvordan?

    Jeg har et login til boligportalen, så hvis i finder en bolig der, så skriv, så sender jeg mailen eller nummeret til udlejeren.. Det koster nemlig 360 kr, at købe sig et lgin, og det varer kun 2 måneder..


  • #79   13. aug 2011 Dejligt at høre du er mere ovenpå:-))

Kommentér på:
Hvordan kommer man videre ?

Annonce