{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Astma? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Min hund Plet har i den sidste tid opført sig lidt underligt...
'Om natten vil den op og ud, at få frisk luft..
Den gisper somom den ikke kan få vejret..
Plet har taget lidt på - den er rimelig overvægtig!
Den vejer ca. 11 kilo.. OG det er måske rimelig meget nu, når den er en lille hund.. Det skal så også siges, at han sover i sengen hos mor og far under dynen.. ; måske er det for varmt? eller??
Skal han til dyrlægen eller er det ikke nødvendigt?
Jeg vil så sige, at vi har sat Plet på slankekur, så den ikke for menneske-mad mere... Nu for han tørfoder som han har til rådighed hele tiden, 24 timer i døgnet, undtagens, når han sover self. Og så for han en leverpostej mad til aftensmad. Han er meget sulten om aftenen, men det er vel også en stor omvæltning for ham.. (; Men det vænner han sig forhåbentligt til..

Louise & Plet Sørensen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Astma?
  • #1   13. jan 2010 altså jeg ville nok tage til dyrlæge med ham... det lyder som om han måske har noget med luftvejene... det kan også være pga overvægt... mht mad stående fremme hele tiden, sys jeg det er en dårlig ide... han burde måske komme på noget light foder og så kun få hvad der står og ikke en dyt mere smiley man giver jo selvfølgelig hunden godbidder osv i bedste velmenene, men når det er overvægtig er det en dårlig ide med andet end kun dens foder.. del evt foder rationen for en dag op, og giv noget af det som godbidder, så kan i fortsætte med at forkæle ham uden at det bevirker at han tager mere på smiley men ta og ring til dr. dyr i morgen hvis i er nervøse.. i sidste ende er det kun jer der kan se om hunden har det godt eller dårligt.. smiley vi sidder her bag en skærm og kan kun gætte smiley hehe men held og lykke med det hele! og håber da du kunne bruge noget at det jeg skrev smiley

• #2   13. jan 2010 Okaay, ja det kunne bruges. tak skal du have.. Ser lige tiden llidt an nu tror jeg.. Det med maden er noget vi måske skal prøve,,

• #3   13. jan 2010 Helt enig med Rikke C. Tag til dyrlæge, en overvægtig hund skal man holde øje med, hvis den ændre adfærd sådan som du beskriver...
    Og kun fodre med dens foder, som helst skal være vægt reduserende. Den slags foder har dyrlægen masser af. Ingen leverpostegsmad om aftenen, så venter den jo bare på at få det, og så spiser den ikke sin alm. mad andet end hvis det er nødvendigt.

• #4   13. jan 2010 det var så lidt smiley håber i finder ud af at det ikke er noget slemt, og at han måske bare skal slanke sig lidt smiley min bedstemor har en lille blandings hund, papilion og corgie, og han bliver også fodret lidt for meget.. han kan heller ikke for godt tåle varme, og "halser" en del når han bliver ophidset! og det er kun pga af overvægt har hun fået at vide ved dr dyr. Så han er sat på light kost og det går langsomt den rigtige vej! smiley

• #5   17. jan 2010 okay, ja Plet og også sat på slankekur nu, vi skal have købt noget slankefodder (tørfodder) til ham..
    Nu skal han sku tabe sig hehe;)¨

men tak allesammen..

• #6   20. jan 2010 Nu har Plet så været til dyrelæge.
    Han sagde at den skulle tabe sig, og at den havde en slags infektiion.
    Så nu skal han have 2 piller dagligt i 15 dage.
    Nu har vi været i en dyrehandel og købe noget light fodder. Og det er helt slut med rester og små snacks i løbet af dagen.

• #7   21. jan 2010 dejlig at i fandt ud af hvad der var galt smiley er sikker på at plet får det super godt igen!!! smiley

Alt mulig held og lykke smiley

• #8   21. jan 2010 ja:) tak det håber vi i hvertfald.

Kommentér på:
Astma?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce