{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

hund med lyd... {{forumTopicSubject}}

hvor mange af jer har en hund med lyd på?

Mira er nok jordens mest stille hund, hun kommer kun med lyde når hun sover (hun snorker en smule)
Ellers gør hun kun lidt engang imellem..... hun er godt nok stille.

Malou derimod grynter og fnyser konstant. Når man samler hende op udbryder hun små grynt. Når hun går rundt så grynter hun og fnyser - især hvis hun bliver ivrig. Hun snorker højlydt og prutter så man kan høre det med menneske øre! Jeg har aldrig hørt en chihuahua have så mange lyde før?

Hvad med jer andre, er jeres små poder mussestille eller er de nogle små grynter lige som min Malou?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund med lyd...
  • #1   5. feb 2010 hahaha kan ikke lade vær med at grine (: hihi
    sikke stor foskel der er på dine to hunde! . . .
    men det siges ´jo også at chi er en stor hund i en lille krop så de har det vel efter Grand danois'en for de prutter og hørmer som mænd!

• #2   5. feb 2010 tror Malou minder meget om Louie smiley

jeg kom bare til at tænke på om det havde noget med deres næse længde at gøre? for Mira har jo et langt snudeskaft hvor Malou har et enomrt kort snude skaft?

• #3   5. feb 2010 synes bare det er sært.

Malou har lyd på 24/7 hun lyder som en lille øffer... og så er det jo ingen hemlighed at hun er en smule rund i det samtidig. Så mine veninder kalder hende fedeberg når de komemr her hjem... så bulderbasser hun den bare rundt imens hun grynter og fnyser der ud af.... ik nok med det så møver hun sig også ind... hvor mira er så forsigtig og fin i det.

De er virkelig som nat og dag..... Min ene veninde har en labbe. Og hun synes Malou er en Labbe en chi forklædning! Sådan som hun æder, grynter og fiser hele tiden LOL

• #4   5. feb 2010 gud ja ku faktisk være fordi hun er for tyk?

• #7   5. feb 2010 Filuca bliver altid helt forvirret når hunde leger med "snerre" lyd på, fordi hun selv er musse stille.
    Hun er faktisk en meget stille hun generelt hun hverken snorker, piver, eller noget - men kan gø enormt højt!!
    Og gør det desværre tit!

• #8   7. feb 2010 Hihi, hvor er det sjovt at læse om deres 'lyde'.. Passer min venindes lille (lettere overvægtige, trods den lille bitte str.) men hun grynter enorm meget og fnyser og kommer med utrolig sjove lyde.. Hun gør kun i tilfælde af lyde udefra smiley
    Min egen Chi, Fie - snakker utrolig meget, hun sidder tit og kigger på mig også 'snakker' hun deruda.. Det er også ret sjovt, hun grynter, fnyser og knurre aldrig rigtig, men hun snakker faktisk meget, især også når hun leger med sin yndlings pivedyr smiley Det er enorm sødt.. smiley Vi får tit en god lang snak - jeg vil aldrig blive helt snakke-ensom, så længe hun er ved mig smiley

• #9   7. feb 2010 Altså Cody kan godt grynte, hvis han liiiige er i sit es og vi selv leger med ham...
    men jeg synes altid han er stille, når han leger med andre hunde?
    Måske det er fordi de altid øffer så højt?

anyway.... kunne ikk lade være, når der blev nævnt hund med lyd på
    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=12596

Jamie sang som en gaaal, når han hørte andre hunde... om det så var i virkeligheden eller på video. Nøj jeg savner den sang smiley

Kommentér på:
hund med lyd...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce