{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf
  • #2   10. mar 2010 Nogen gør det... Andre mener det er farligt.

    Tørt og råt optages/fordøjes ikke lige hurtigt, og der kan derfor opstå blokkeringer i tarmen.



  • #4   10. mar 2010 Hvad med æg...?

  • #8   10. mar 2010 altså hvis du bruger et barf tørkost som Acana, Orijen, Gourmix osv kan du sagtens kombinere, men vil fraråde det med alm tørkost da det som tidligere skrevet kan give problemer pga syreindhold i maven.
    Æg får vores også råt med skal og det nyder de smiley


  • #9   10. mar 2010 Han får orijen tørfoder... Vil i så mene at jeg godt kan blande tørfoderet og det rå kød sammen, eller skal jeg skifte...?

  • #12   10. mar 2010 her blander jeg råt og Orijen til Atak og der er ingen problemer !!!

  • #14   10. mar 2010 Hvis han får mad 2 gange om dagen kunne du evt give tørt i det ene måltid og kød i det andet smiley

  • #15   10. mar 2010 jeg gør det fordi Atak ikke kan spise så meget kød på engang da han aldrig har været mad glad og jeg vil ikke have kød stående en hel dag, så han får kød morgen og har så altid tørt stående som han kan spise af når han vil

  • #18   12. mar 2010 jeg har prøvet at give ham en gang dagligt som de andre men han vil ikke spise mere end 250g og sulte strejker!!! jeg holdt fast fordi folk sagde at han nok sku spise når han blev sulten men han tabte sig voldsomt da han aldrig har været madglad og ikke kan spise så store mængder!!! nu har jeg det stående og han er begyndt at tage på igen !!! jeg vil hellere have en hund der er normal vægt som har mad når han er sulten end en hund der er undervægtig fordi folk mener han kun må få mad en gang dagligt !!!!!

  • #19   12. mar 2010 jeg kender min hund og hans madvaner !!!

  • #20   12. mar 2010 Jeg må give Sheila ret... Jeg er nu startet på barf og fik af vide at Nando skulle have 500g x 2 dagl, men Nando vil kun spise 250g x 2 dagl, så her vil der også komme til at stå tørt fremme...

  • #22   12. mar 2010 Nando er slet ikke glad for noget mad overhoved... Kun hvis vi hånd fodre ham...

  • #27   12. mar 2010 Ja det kunne du selvfølgelig have ret i :0)
    Nando er ikke startet op på kallun, men der er vist også forskel på hvalpe og voksne...


  • #28   12. mar 2010 Det er mest alm. at starte op på kallun, men det er ikke noget man skal. Gizmo er startet op på kylling, vi kunne slet ikke få kallun da vi boede i Vietnam på det tidspunkt smiley

  • #29   13. mar 2010 Atak vil ikke spise uanset om det er tørt eller råt !!! han er meget speciel hva mad angår og spiser kun når han mener han er sulten og ikke når jeg mener han skal have mad !!! har prøvet at vende ham til at spise når han får mad men han tabte sig så voldsomt at man ku se ribben, rygrad og hofte knogler !! der sagde jeg stop !!! og nu får han 250g morgen af kød som han spiser men kun efter en lang morgen tur og så har han tørt stående hele tiden han kan spise af når han bliver sulten !! nu er han næsten oppe på sin normal vægt igen.

  • #31   14. mar 2010 Prøv at kontakte en barf forhandler, de kan fortælle dig det hele... Vi herinde har sikkert alle forskellige måder at fodre på..

  • #33   14. mar 2010 michelle m.... jeg kan klart anbefale Kolding barf service !!! de svare på ALLE dine spørgsmål og har selv 13 hunde de barfer så de ved en masse smiley de står altid til rådighed og hjælp og åbner gerne butikken for en hvis man ikke har tid til at komme i åbningstiderne smiley

  • #34   14. mar 2010 (link fjernet)
    Han er også rigtig god og står altid klar med gode råd...
    Jeg bruger selv Hedvig, der sælger RHM og ligger i helsingør...


  • #35   14. mar 2010 Jeg havde det på præcis samme måde som dig, men det er slet ikke så slemt, når man først er i gang...

  • #36   14. mar 2010 nej er det nemlig ikke og man finder hurtigt ud af hva der fungere på ens hund og hva der ikke gør smiley jeg har 5 hunde og fodre på 3 forskellige måder som passer til hver enkelt hund smiley

  • #38   14. mar 2010 Altså min Amstaff tæve kan ikke tåle tørt så hun er på ren barf, så har jeg min Tervueren Atak som er meget speciel omkring mad, han får 250g råt morgen og har så tørt stående hele dagen da han ellers taber sig voldsomt !! han er en meget svær hund at fodre smiley så har jeg 3 hvalpe som også får råt morgen og har tørt hele dagen da de jo skal vokse smiley så har min veninde som jeg bor med en han hund som får både råt og tørt hver morgen i samme skål da det fungere bedst ved ham smiley
    så ja 3 forskellige måder som hver fungere på den bestemte hund og det er vel det der er det vigtigeste smiley


  • #39   14. mar 2010 Nando får 250g råt om morgenen og 250g råt om aftenen... Jeg fik af vide at han skulle have 500g i hvert måltid, men det kan han ikke spise... Ved siden af får han lakseolie og hans vitaminer (i pulver form) får han i noget A38 x 2 dgl... 3 gange om dagen får han sine spil (Nina Ottosson) med pølser i... Han vil slet ikke røre sin tørkost mere ikke engang som godbidder...

  • #42   14. mar 2010 jeg har en kæmpe fryser men har jo også en del hunde som spiser ca 4 kilo dagligt smiley

  • #43   14. mar 2010 Jeg har kun en lille fryser og der er rigtig hundemad jo super, da det er vakum parket og nemme at stable... Jeg køber kun ben når Nando skal have det...

  • #44   14. mar 2010 vi køber til en måned af gangen da vi syndes det er nemmest smiley men det er jo smag og behag smiley

  • #45   14. mar 2010 www.barfhunden.dk , Henriette er uddannet veterinærsygeplejerske, så hun skulle da gerne vide lidt om foder osv og hun barfer selv. Hun er smaddersød og der er god service :). Hun forhandler rhm, det er i Varde. Men nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor henne Michelle smiley
    Og Gizmo har næsten hele den store kummefryser for sig selv fordi hans mor ikke kan styre sit shoppegen og han er jo immevæk ikke nogen stor hund *LOL*


Kommentér på:
Barf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce