{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbe med hunden
  • #2   12. mar 2010 Mange tak smiley

  • #3   13. mar 2010 Thilde J: Tror på at du bare skal se hvordan hunden har det, men du kan nok ikke løbe så hurtigt, den har jo ikke så lange ben ;p Men ellers tror jeg såmend at alle hunde kan løbes med, i mere eller mindre forstand smiley

  • #4   13. mar 2010 Jeg har prøvet at have Ipso med på en løbetur, hvilket gik fint det første kvarter ca., og så gad han ikke det mere.. Jeg tror måske også det er, hvad de kan holde til. Nu er Ipso selvfølgelig også en lille skid, så det kan godt være, de bedre kan følge med, hvis de er lidt større og og bedre kan holde til det hvis de er kragtigere..

  • #5   14. mar 2010 Jeg tror at vores dejlige vapser bare skal i løbe form som vi andre skal, så de får en god kondi.
    Jeg har en fransk og jeg ved da at har han en dag været ude og løbe med andre hunde, jamen så er han træt i flere dage, men tror på at hvis jeg løb en lille tur med ham, i starten og så det blev længere og længere for hver gang, jamen hvorfor skulle de så ikk komme i form??
    Så det er da bare og få din lille vaps i god kondi form smiley
    Go' løbe tur.
    Hilsen Rikke.


  • #6   14. mar 2010 Tak for svar.. Og heldigvis for Mikkel er jeg i elendig form så det blir nogle små stille og rolige ture.. Han kommer sikkert i form før mig.. smiley

    Men tak for svarene.. nu kan jeg tage ham med med go samvittighed.. smiley


Kommentér på:
Løbe med hunden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce