{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

hmmmmm.... {{forumTopicSubject}}

hey tøser...
jeg ser den her fyr som kom ind i mit liv meget underligt og pludseligt for ca 8-9 mdr siden...
jeg skulle flytte og han skulle overtage den lejlighed jeg flyttede fra. sms'er om udlejer osv. udviklede sig til at vi så hinanden et par gange. herefter gik der så mdr indtil for 14 dage siden, hvor han lige kom forbi....

Fyren har været skilt i ca 1 år nu og jeg ved udemærket, at han nok slet ikke er klar til forhold og sikkert ikke tænker på det med mig overhoved...

MEN hvorfor sørensen skal jeg så tænke det?? det øjeblik han gik efter han havde set lejligheden og før jeg overhoved vidste at han åbenbart syntes lidt om mig, tænkte jeg bare nam nam nam =)

nu ser vi hinanden som "specielle" venner, dog ikke så tit... spørgsmålet er så, kan jeg 1. holde det kun til specielle venner og 2 kan der måske være mulighed for mere??? jeg ved det er svært at svare på, når man ikke kender hverken den eller den anden...

jeg har ikke før haft specielle venner på den måde, så må jo ty til de kloge hoveder herinde og håbe nogle har nogle råd eller erfaringer som kan give mig et hint=)

jeg vil ikke sige, at jeg har følelser for ham (endnu) men kan heller ikke sige, at de ikke kommer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmmmmm....
  • #1   15. mar 2010 Mænd tænker anderledes end kvinder.... sådan er det vist bare... men ka du holde følelserne udenfor og bare nyde de specielle stunder er det da fint.... det kan lade sig gøre men man skal ikke samtidig drømme og mand og barn...

• #2   15. mar 2010 se det er lige der det går galt jo=)
    for jeg ønsker rigtig meget mand og børn... typisk mig=)
    men nej altså jeg er vel et eller andet sted godt klar over hvad det er , men et andet sted er der nok et håb???

følelser, hvem har en off-knap jeg kan låne en gang i mellem?

• #3   15. mar 2010 He he... det var hvad jeg tænkte... den knap finder man efter mange års erfaringer med mænd, der ikke ved hvad de vil...

Men hvis du har det sådan ville jeg nok ikke inviólvere mig alt for meget.. det er så ærgerligt, når der ikke er fælles fodslaw

• #4   15. mar 2010 ja det er jo lige det...
    men vi har ikke set hinanden så meget og snakket så meget, men alligevel ved vi en del om hinanden... jeg har set billeder af hans pige osv=) men ja det er nok mest ønsketænkning for min side af.. indtil videre skal jeg are nyde opmærksomheden og føle mig som den dronning han behandler mig som=)

• #5   15. mar 2010 Ja nyd det dog... hvad der er godt ska man suge til sig.... :o)

• #6   15. mar 2010 så suger jeg alt hvad jeg kan=) for det er utroligt...

Kommentér på:
hmmmmm....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce