706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hmmmmm..... Lortehund? Hmmmmm..... Lortehund?

Torsdag eftermiddag kommer jeg hjem. Venindens store knejt sidder i sofaen og vi snakker lidt og kaster pixels yndlingspiveko. Pludselig skriger hun, sådan rigtigt skrig ikke bare 'av jeg slog mig fordi jeg leger vildt'

Røg op af sofaen til en hund der lå og græd med højre bagben krøllet op under maven smiley

Mig ud og finde et lift og så afsted til dylle med os.
Hendes knæ var gået af led og musklen krampede hen over den. Så frem med metacam og hjem til små korte ture i snor, og så se om knæet bliver inde i skallen eller om der var lavet skade på korsbåndet. Needless to say, så foretrækker jeg helst ingen af de grimme alternativer.
Dylle sagde at det ku godt tage lidt tid før pixel igen stolede på at hun ku bruge benet uden 'av'....... Lidt er så åbenbart lig med 10 minutter.....

Vi kommer hjem, og det første køteren gør er at fare hen og lege ruskeleg med en slaskebammer, dernæst vupti op i sofaen..... Og så ellers ud over stepperne, hvis hun ku.
Eneste grund til at hun har været vandret siden fredag, det er sgu fordi jeg ligger i sengen.

Man skulle ikke tro at hun var 9 år, for hun giver den stadig gas som var hun 6 mdr.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmmmm..... Lortehund?
Kommentér på:
Hmmmmm..... Lortehund?

Annonce