{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Nyt Kamera. {{forumTopicSubject}}

Her står/sidder jeg og kigger efter et kamera, til en nybegynder (mig) men jeg ved intet og alt det der is eller hvad 15-200mm betyder, så jeg er helt lost!! Jeg har haft et digtig kamera som var rigtig godt men desvære ikke godt nok, jeg vil gerne have nogle gode billeder af dyr i bevægelse og flotte sol ned gange osv.

Men jeg har kun et krav det skal ikke være et helt nybegynder kamera så når jeg om 1 år vil ha et nyt.
Og så vil jeg gerne have 2 objectiver med.

Så plezz hjælp mig, jeg vil så gerne have nogle bedre billeder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Kamera.
  • #1   19. mar 2010 Hvad må det koste...



  • #2   20. mar 2010 hmmså lidt som muligt, jeg har ikke en maks. pris , men nok et sted mellem 0-4000/5000 kr

  • #3   20. mar 2010 Jeg tror ikke du skal regne med at finde et der både skal være fremtidssikret og med to objektiver til max 5000 kr.

    Men samtidigt så er der alyså ikke meget forskel på hvad kameraerne kan, men mere selve kvaliteten af deres måde at udføre tingene på, samt hvor mange billeder det kan tage.


  • #4   20. mar 2010 Enig med Camilse her - Hvis jeg var dig, så ville jeg starte med at undersøge hvilket kamera du gerne vil have...

    Hvilket mærke skal det være.. Vil nok anbefale at vælge enten Nikon eller Canon.



  • #5   20. mar 2010 du kan godt få et kamera til 4000-5000kr hvor der er et objektiv med(men det der er med er ikke altid så godt) så man skal altså ud og købe objektiverne ved siden af smiley

    Mit er jeg glad for det er et canon 1000D det er et begynder kamera, men hold da op der er meget at lære.. du kan se nogen af mine billeder på min profil


  • #6   25. mar 2010 hvis du har ca 5000 ville jeg købe et canon EOS 500D med et kit objekttiv eller uden og så købe en 55-200 tamron linse til ca 1000 da det dækker dit behov et godt stykke tid indtil du lærer kameraet rigtigt at kende... og når du så vil mere har du et fornuftigt hus og skal kun spekulere på optikker.

Kommentér på:
Nyt Kamera.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce