{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Brug for lidt hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Min veninde´s hund gø rigtig meget når der går nogen ude i opgangen og gø når overboen går henover gulvet. og han gø osse om natte når han høre folk.

er der nogen der har en idé hvordan vi kan få ham til at stoppe. for jeg vil så gerne hjælpe hende for han er hendes et og alt.

jeg har haft passet ham da hans mor skulle ferie i 14 dage og der gøet han osse. det er så man bliver sindsyg af det. så jeg fik ikke så meget søvn i de 14 dage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for lidt hjælp..
  • #1   30. mar 2010 når hunde gør er det tit fordi de er utrygge eller vil beskytte
    sig til din veninde hun skal prøve og kalde ham til sig også ros ham når han kommer og fortælle ham der ikke er noget at være bange for og der ikke sker noget ved der går folk udenfor.


  • #2   30. mar 2010 Øhh....vi plejer bare og råbe: "Tak!" og bagefter: "Op i kurven!", og roser hende(: Det virker ganske fiint (:

  • #3   31. mar 2010 Sally er overhovedet ikke slem, men når hun så endelig gør tør hun ikke gå ud og kigge efter om der kommer nogle, i starten sagde jeg "gå ud og kig" og gik jeg med ud og kiggede og roste hende , men nu når hun gør ber jeg hende bar gå ud og kigge og det gør hun så også holder hun op. Hun er også utrolig nem, men tror det handler rigtig meget om at vise der ingenting sker smiley

  • #4   4. apr 2010 Vi startede med Dumle med at gå ud og åbne døren så der kunne se der ikke var nogle. Når vi gjorde det sagde vi "der er ikke noget" og senere hen kunne vi sige "der er ikke noget" når han begyndte at gø.
    Når han gøer af noget uden for vinduet startede jeg med at kalde ham hen, få kontakt, give ham en godbid og sige tak. Nu siger vi tak, han kommer hen og tager kontakt og får en godbid.


  • #5   4. apr 2010 1000 tak for jeres hjælp.


Kommentér på:
Brug for lidt hjælp..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce