{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Ang. Karakter :S {{forumTopicSubject}}

hej alle..
ved ikke om det bare er mig det syntes det er neden at få en lav eller en middel ??

Ved godt vi alle nok ikke kan blive enige om hvilken hunde der er kønne eller ikke er..

men for mig er mine hunde jo verdens bedste og
fortjæner da ikke en lav eller en middel...

Syntes faktisk ikke det burde være muligt at give
LAV eller MIDDEL i Karakter..

hvad siger i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Karakter :S
  • #1   4. apr 2010 vil også lige tilføje at jeg personligt ALDRIG giver hverken lav eller middel smiley
    hvis jeg virkelig syntes den er grim eller på anden måde fortjæner andet end høj / xtra høj, lader jeg bare helt være med at give en Karakter.

• #3   4. apr 2010 Da jeg var ny herinde "kom jeg til" at give et par lav og en middel, bl.a. fordi en af hundene havde virkelig grime, skamferede/grovkuperede ører, og en anden havde 3 utroligt dårlige billeder, hvor 2 var næsten ens og på det sidste kunne man kun med meget god vilje se at det var en hund.
    Så fik jeg (selvfølgelig) samme bedømmelser retur til min hund.

Senere fandt jeg så ud af at systemet fungerer på den måde3 at man kun giver høj (eller x-høj, hvis man har flere tilbage). Latterligt system...

Synes faktisk kun der skulle være 2 muligheder: Enten stemmer man på hunden, eller også gør man ikke. For det er jo rent faktisk sådan det fungerer i praksis.

• #4   4. apr 2010 Det praller fuldstændigt a på mig............:O) i starten blev jeg da ked og Marianne 5år - som bare måtte vide hvad og hvorfor.....Nu er karakteren bare et nummer i rækken.........

Jeg personlig er ikke stødt på en hund der fortjener middel eller lav......men er stødt på et galleri som er svært at se, hvad forestiller.......så dårlig er billederne, men så hopper jeg bare videre..........eller giver en høj..fordi jeg ved at bag billederne sidder en person som elsker sin hund meget højt, men som ikke har det rette udstyr til at få gode og skarpe fotos................:O)

• #6   4. apr 2010 MeTo.. - Det kan jeg godt forstå. Fatter simpelthen ikke at folk bruger bedømmelserne som en hævnakt, fordi de er sure på en person. Det er sq da barnligt.

• #9   4. apr 2010 er ikke fordi min Hope har fået nogle lav eller middel.

var mere da min Mops fik sin først middel..
    ved godt billederne ikke er så tydelige.. men har desværre kun en mobil med dårligt cam i..

overvejer at gøre så man ikke kan stemme på mine..
    hvis man kan det..??
    og hvis man kan, kan man så stadig godt stemme på andres ??
    smiley

• #10   4. apr 2010 Jeg har også skrevet til den der har givet mig en middel smiley
    kunne jo være rart med en go begrundelse smiley
    ellers har man jo ikke en chance..

• #12   4. apr 2010 okay tak smiley
    men kan jeg stadig give bedømmelser ??

• #13   4. apr 2010 Jeg er faktisk bedøvende ligeglad. Og jeg har kun opdaget det fordi en spurgte mig hvorfor mine hunde havde fået lav/middel......*GG*

Da jeg så kiggede efter kunne jeg se at det er fra en bruger, som så sig sur på mig i en tråd. Og derfor skrev hun at mine hunde var tynde og grimme og havde dårlige billeder og ingen tekst........*G*

Jeg valgte at ignorere hende. Jeg gav ingen karakter tilbage og jeg skrev intet ved hendes hunde.

Nu sidder jeg lige og kigger. Jeg kan se at Blackie i alle tilfælde har fået en lav af en meget ung bruger, som jeg afviste at komme på min venneliste........*GGGGGG*

Tjaaa, livet fortsætter heldigvis og for mig er mine hunde de smukkeste og skønneste og mest vidunderlige hunde i hele verden. Så pyt med hvad andre mener:-)

• #16   4. apr 2010 MeTo.

Fordi jeg er en strid kælling.............*GGGGGGGGGG*

• #19   5. apr 2010 Har det på samme måde som Marianne/Det lille Blå ...

• #20   5. apr 2010 Jeg er helt og aldeles ligeglad smiley
    Men har dog en enkelt gang taget diskutionen op med personen, da argumentet var det min hund ikke var racetypisk pga den har en sort maske..... hmmmm, det er jo lige netop det den skal have...
    Så jeg endte på filter..... hehe

• #21   7. apr 2010 jeg syntes at hunden skal have den karekter som man syntes den skal have og syntes slet ikke at det er noget man skal tage alvorligt, hvis folk ikke kan lide hunden må de om det, det er ikke sikkkert at hunden er flot men det kan være at den er sød og det er det der tæller hvad man selv syntes om sin hund og ikke hvad andre syntes for selvom de ikke kan lide den kan det være det bedste i ens liv.

Kommentér på:
Ang. Karakter :S

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce