{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Hvad laver vores dejlige hunde? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne starte en tråd om hvad vores dejlige hunde

går og laver. Syntes nemlig at vi skal have lidt gang i den

her gruppe. :0) Håber at i syntes at det er en sjov ide.

For at starte op så kommer der her lidt om hvad Ozzy

går og laver.

Ozzy:

Mandag og torsdag går han til lydighed sammen med mig

så han kan lære at gå pænt og lære at han ikke er konge

over alle andre hunde.

Ellers så går tiden med at passe huset når alle andre

skal på arbejde, i skole og i børnehave.

Ozzy kan også godt lide at bruge tiden på at slappe af i

sin stol eller på sengen hos min ældste søn. smiley

Ja og så leger han selvfølgelig med vores anden hund

Bamse og sin bedste ven, en af vores katte. ;0)

Ja så går vi selvfølglig også tur og vi leger.

Det var et lille kig i Ozzy´s hverdag.

Håber at i syntes om det.

Ha en rigtig god uge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver vores dejlige hunde?
  • #1   19. apr 2010 God ide. Her kommer lidt om vores Geyser. Geyser er en vaskeægte gårdhund. Han har en lem i døren ind til stalden og bestemmer selv om han vil være ude eller inde. Han har en dansk svensk gårdhund som selvskab. Geyser er en rigtig god vagthund som lyder rigtig skræmmende når der kommer nogen ind på hans domæne. Heldigvis er han meget godmodig og gør ikke en flue fortræd. Faktisk er han en rigtig kylling. Vi går også til lydighedstræning og det er Geyser rigtig god til. Han går utrolig pænt i snor og er dygtig til alle øvelser så det er en drøm at træne med ham. Hvad angår kontakt med andre hunde leger Geyser kun med små hunde, alt over en labrador størrelse er alt for farligt smiley
    Om dagen ligger Geyser som regel og dovner i solen, han elsker varme. Vi er rigtig glade for vores store hund og er meget spændt på hvor stor han ender med at blive. Hvor store er jeres efterhånden?? Geyser har siden vi fik ham fået specialkost til meget store hunde hvilket gør han ikke vokser så hurtigt - skulle være bedre for knoglerne. På hans 1 års fødselsdag vejede han ca. 62 kg. Har ikke lige fået målt ham på det seneste.
    Det var lidt fra os. Hej igen

• #2   19. apr 2010 rigtig god ide....jeg træner med bølle hjemme og maden får han i haven så han selv skal finde det,,,,,,,,,min træning gik ikke så godt på hold,,,,,han fik total kulder og hørte ikke efter,,,,,,,,vi går om formiddagen og når vi kommer hjem,, er kun alene hjemme,4 til 5 timer om dagen,,,,,,,,,,,han er ikke helt nem at have så glad for vi har haft hund før ellers havde vi da fået et chok,,,,,,hi hi,,, vi har haft en adfærsbehandler hos os i torsdags,,,,,,,,,,det gik rigtig godt har hjulpet med at han er mere rolig når der kommer,, gæster uden de ikke kan sidde i fred,,,,,,,,,men han hopper desværre stadig op af mig og nicole,,,,,,så det jeg skulle gøre virker ikke,, så han må komme igen,,,,,han sagde at han har en meget personlig karakter og der skal arbejdes meget med ham.......så vi træner med godbidder så han får brugt sin hjerne,,,,,han har virkelig meget energi og løb og leg er ikke godt for ham,han kan ikke falde ned igen,,,,,,,,,men vi skal nok få det til at lykkes,,,,,,,,,,,VI HAR VIRKELIG FÅET KAMP TIL VORES HÅR.........men ellers er han så kælen og sød i sind,,,,,,men ved ikke helt hvor stor han er,,,,,,,,,,,hej hej

• #3   20. apr 2010 Nej det med at vide hvor stor man er kniber også for Geyser. Han tror stadig han kan smide sig på skødet af mig når jeg sidder på græsset i haven smiley
    Geyser er meget lærnem men man skal være konsekvent overfor ham ellers render han om hjørner med os.
    Geyser har også utrolig meget energi, men i og med han går ude hele dagen, og natten også hvis det passer ham får han også brugt sin energi så han er til at holde ud at være sammen med.

Til Bølles mor.... Hvis ikke i skal Bruge Bølle til avl er der jo en mulighed for at få ham kastereret på et tidspunkt - fik jeg gjort med min anden hund og han ændrede helt adfærd og blev meget mere rolig og nem at have med at gøre.

• #4   20. apr 2010 hejsa bølle er kastereret,,,,men har ikke hjulpet på noget,,,,,,hmmm. men tror at her til sommer,når han kan være ude hele dagen i haven slapper han også mere af,,,,for kan mærke at han vil ud nu tidlig morgen og rende rundt i haven og holde folk væk fra hegnet,,,,,så vi bliver vækket mellem 5 og 6 hi hi. er geyiser ikke inde i huset eller er han kun i gården?????? hej hej

• #5   20. apr 2010 Iiihh . . . . hvor er det dejligt at læse om, hvad storebrødrene render rundt og laver smiley

Vore dage indeholder ikke de store ophidsende ting endnu. Jeg er på førtidspension og har derfor masser af tid til Saga-tøsen.
    Jeg bor på landet inde i en skov tæt ved en stor sø, så vi går mange små ture, for at hun kan udforske sit nye territorium. I dag mødte hun sine første 2 heste. De imponerede damen voldsomt smiley Derudover bruger vi meget tid ude i min store indhegnede have.
    Ellers er hun ved at være vant til at køre i bil. Hun kommer også med, når jeg skal passe mine 2 børnebørn i Odense. Det hygger hun sig gevaldigt med.
    Hver 2. week-end kommer min yngste søn og hans søn Alexander ned til os - det er rigtigt dejligt, at Saga helt naturligt vænner sig til små børn - og omvendt.
    Min opfattelse af Saga er, at hun er en tøs med krudt i rumpen, som ikke er bange for ret meget. Hun er MEGET kærlig og elsker at putte og være tæt op ad mig. Hun er fræk - og driller med et glimt i øjet smiley

Jeg vænner hende også langsomt til at være alene hjemme i kort tid. Jeg går i motionscenter om morgenen 3 gange om ugen og af og til handler jeg ind uden, at hun er med.

Hun vokser gevaldigt - I kan se vægtstigningen på hendes profil. Indtil nu følger hun storebror Ozzy smiley

D. 26. starter vi til hvalpemotivation og det glæder jeg mig meget til. D. 24. skal vi mødes med de andre og gå en bytur i Odense - spændende.
    D. 3. maj skal Saga vaccineres og chippes.

Ha' det godt allesammen ! Knus fra Saga og Susanne

• #6   20. apr 2010 Forøvrigt så fodrer jeg med Royal Canin Giant, som Saga også synes er skægt at finde, når det er spredt ud på græsset smiley

Kommentér på:
Hvad laver vores dejlige hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce