{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

hvad sker der med mig? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har her de sidste dage gået og haft en vildt kort lunte overfor min kæreste.... der skal intet til, før jeg bliver mega irriteret og hæver stemmen temmelig meget og faktisk begynder at råbe af ham... jeg har INGEN anelse om hvad der går galt. jeg skal ikke have min periode endnu, så det kan ikke være derfor.... medmindre:

jeg er på p-piller, og har her de sidste to gange jeg har skullet have min periode, bare taget videre af p-pillerne, da jeg har haft en del opgaver der skulle indhentes, og derfor har jeg slet ikke kunnet overskue at skulle gennem en uge med lettere ondt i maven - men konstant, og en overvældende træthed, som jeg slet ikke havde tid til..... en tanke har derfor strejfet mig : om jeg kan have "sparet" de hormoner op, som giver kvinder ( i hvert fald mig) en kort lunte under perioden...?

men alligevel... jeg går og er irriteret hele tiden og bliver irriteret og gal over ingenting.....

lige nu sidder jeg og skriver en eksamensopgave der skal være færdig i morgen, har haft skriveblokering hele dagen og er først kommet i gang med at skrive her til aften....

jeg har så siddet og praktiseret en skriveøvelse, som skulle hjælpe mod en blokering, hvor jeg bare skriver derudaf, og skriver alt hvad jeg tænker, og det hjalp mig. jeg fandt noget på wikipedia om mit emne, som det eneste sted jeg fandt noget.
så sender jeg det jeg har skrevet til min kæreste, så han kan tjekke det igennem for om "den røde tråd" er der, og om jeg gentager mig selv og sådan.

så læser han noget op, som han ikke kan forstå jeg har skrevet, for der gives ikke nogen forklaring på hvad det er, og jeg giver ham ret, og siger at det er fra wikipedia, og så siger han med det samme at jeg ikke skal bruge den hjemmeside overhovedet. straks farer jeg op og siger (vist nok næsten råbende) at det var det eneste sted jeg kunne finde noget om det, men da han stadig sidder og snakker, hører han det ikke, og vi begynder at råbe af hinanden og har været sure på hinanden lige siden. jeg har været henne og sige at jeg er ked at jeg råbte sådan af ham, og at jeg ikke aner hvad der er galt, hvortil han svarer: "det kan jeg ikke brgue til noget" og så siger han ikke mere, og jeg opgiver ligesom så....

og nu sidder jeg her, og er faktisk rigtig ked af det, og jeg er frustreret og irriteret og har lyst til at tude.....

hjælp.....

hvad sker der med mig????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der med mig?
  • #1   28. apr 2010 måske er du bare stresset over din opgave.. tror ikke man kan samle sine hormoner sammen ihvertfald:)

  • #2   28. apr 2010 ok... det er bare virkelig irriterende og gør mig mere frustreret end jeg er i forvejen....

  • #3   28. apr 2010 forstår jeg godt.. men prøv at slappe helt af og træk vejret... er nok mit bedste råd.. tag en dag for dig selv..

  • #4   28. apr 2010 hmm det kan meget vel være strees, men uanset hvad er de IKKE sundt at springe to menstrations perioder over og det kan muligvis godt have noget med det at gøre.

    Nu ved jeg ikke om du har nogle andre sygdomme som ADHD ??
    Det lider jeg af og når jeg bliver stresset reagere jeg præcis som du skriver !! jeg kan ikke i selve situationen se at jeg er uretfærdig men tænder bare max af og først når jeg er faldet til ro kan jeg se om det var helt fair eller ej. Bliver tit ked når jeg så kan se jeg har været meget uretfærdig og føler mig magtesløs.


  • #5   29. apr 2010 det er da træls søde det kan godt være at du er stresset pga din eksamensopgave håber du/i klare den knus fra dorthe

  • #6   29. apr 2010 vi fik snakket sammen i går aftes, hvor jeg sagde, at jeg havde fundet ud af, at jeg var stresset, og at det selvfølgelig ikke skulle gå ud over ham og at jeg var ked af at det var gjort det...

    det var rart lige at få snakket om det...

    og endnu bedre at finde ud af, hvad der egentlig er galt...

    tusind tak for hjælpen!


  • #7   29. apr 2010 Tror ikke det kan have noget med dine p-piller at gøre, da mange læger faktisk anbefaler at du tager en hel pakke (dvs 3 måneder) af gangen, før du holder pause.. Det er der slet intet farligt i..

    Stres, som en skrev, er mit bedste bud, da jeg selv har været indlagt med det, og det startede hvert fald på den måde..


Kommentér på:
hvad sker der med mig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce