The Twilight Saga

The Twilight Saga

Medlemmer: 81
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Twilight vs. New Moon vs. Eclipse
  • #1   11. maj 2010 Ja men synes ikke nødvendigvis at det har gjort dem bedre. Tværtimod synes jeg de tager noget fra filmene ved at ændre så meget på både filter på kameraerne og skuespillernes udseende ...

• #2   11. maj 2010 jeg synes også nærmest de ser onde ud på eclipse billederne, ingen følelser bag dem. men dyrere ser det ud ;P
    Synes nu det har forbedret twilight kvaliteten en del, men ja, kunne bedre lide det look der var denne gang.

• #3   11. maj 2010 Jeg synes faktisk kun det er Rosalie og Jacob der er blevet meget kønnere i Eclipse i forhold til de andre 2 film. Jeg kan også bedre lide billedet af Edward i Eclipse end i de andre, men øjene er stadig forkerte.. Resten ser stadig bedst ud i Twilight.

• #5   11. maj 2010 Kan man se linket uden at se hvad der sker i Eclipse?

• #6   12. maj 2010 Ja sagtens det er bare et billede af hver, der er sat op under hver film så man kan se hvad der er sket med deres look under vejs, men det afsløre intet, så kig du bare.

• #7   12. maj 2010 Edward bliver hotter og hotter!!=D

• #8   12. maj 2010 Ja det bliver svært at ikke at sidde stille i bio=D<3

• #9   12. maj 2010 Jeg syntes at Jacob ser yngre ud i Eclipse end i New moon...
    og Alice er blevet mindre 'pixie' agtig, mht håret...
    Jasper og Emmet's hår i Eclipse er skrækkeligt

• #10   12. maj 2010 Hvordan kan det være at Volturi-klanen har røde øjne?

Og hvorfor har Cullen familien gullige øjne i NM da de ikke havde det i Twilight??

Ham negeren som døde i NM havde også røde øjen og det havde han ikke i Twiliht..

Det tænker jeg meget over når jeg ser de to film der.

Synes de så "naturlige" ud i Twilight, og de falder ind i mennesker mængden men i NM ligner de overnaturlige væsner og skiller sig derfor ud..

Jeg synes hele tiden at Alice har lækkert hår.! Elsker den frisure og synes det er okay at de ikke har sammen frisure nogle af filmene, for der går jo år og hvem har den samme frisure flere år i træk?
    Så jeg synes at det er godt at de skifter lidt udseende gennem filmene.

• #11   12. maj 2010 med hensyn til volturi og nomaderne (james, victoria og Laurent) har de røde øjne fordi de drikker menneske blod, og cullens familien har gyldne øjne fordi de lever af dyreblod. Man får en forklaring på det i bøgerne. At det ikke helt passer med twilight filmen, tror jeg er fordi at budgettet var lavt den gang.

Med hensyn til deres hår, burde det faktisk heller ikke ændre sig, da hår er dødt væv (noget i den stil), og derfor ikke længere vokser når man er vampyr, da kroppen jo er død... Så mister du dit hår, får du det ikke igen, hvis du er vamp :S men tænk på at du slipper for at barbere ben ;P

• #13   12. maj 2010 Okay.

Men James og Victoria havde ikke røde øjne i Twilight, mener heller ikke at Laurent havde det, så det er lidt underligt smiley

• #14   12. maj 2010 christina: ja, det burde de have haft, men ja forvirrende ;P

gudrun, de laver da bare et karate hug med hånden som saks ;P

• #16   12. maj 2010 Man kan se de er blevet ældre

Kommentér på:
Twilight vs. New Moon vs. Eclipse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce