{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig madplan
  • #1   11. jun 2010 hvis det var mig ville jeg nok lave en stor ret i weekenden fx kylling..
    eller en kæmpe lasange og så sørg for og lave meget forskelligt til fryseren

• #2   11. jun 2010 ja jeg ville bruge fryseren meget (hvilket jeg øver mig i:) ) men er det billige retter du søger ?

1 ris i kogepose (der er 4 i en pakke til ingen penge)
    en pakke skinke (ca 9kr)
    en pakke røget filet (ca 9 kr)
    ærter og majs efter ønsket behov .

kog ris'ene og svits dem og de andre ting - smag til med salt og peber .

(:

• #3   11. jun 2010 Tunmousse/salat

Pitabrød

Lasanette

Hj.lavede burger

Koteletter i fad

Frikadeller

Pastasalat

Hvis det skal være billigt, kan jeg klart anbefale at handle i Aldi.
    Jeg har arbejdet i en, i et halvt år.
    Hvis man lige giver sig tid, har de utrolig mange gode og lækre ting!
    Inkl. kød på frost. Eksempelvis 3 stk små svinemørbrad - 80 kr.

• #4   11. jun 2010 Bagekartofler med creme fraiche dressing (hjemmelavet)

Jeg har fået bagekartofler 4 dage i træk nu *GG* Jeg spiser dem bare uden noget kød. Laver en dressing af creme fraiche 18% med hvidløg, salt, peber og barbecuekrydderi.. Årh mums..

Den første dag fik jeg kyllingefilet viklet ind i bacon og stegt på panden og salat til kartoflerne.. Og resten af salaten fik jeg så dag 2.. Men de sidste 2 dage kun bagekartofler.. 2 stk er nok til at gøre mig mæt smiley

• #5   11. jun 2010 Ja, vi er igang med en madplan til denne uge... Den går fra mandag til søndag.

Mandag : Krebinetter

Tirsdag og onsdag: Tarteletter med hjemmelavet fyld

Torsdag og fredag: Hjemmelavet lasagne

Lørdag: noget frysepizza...

Søndag: Hjemmelavet boller med ost.. (vi skal holde fødselsdag, så gider ikk lave mad) smiley

Til de dage købte jeg ind i fakta for 372 kr til 2 personer.... smiley Det er sku billigt. Og de penge er der også morgenboller til hverdag i ugen, noget juice og pålæg.. smiley

• #6   11. jun 2010 jeg handler i rema og lidl (nogen gange aldi) handel højest 2 gange om ugen og planlæg (:

vi bruger 1000,- kr om ugen på alt , mad, tobak, kattemad, bleer, loppekur osv hvad der lige mangler, køkkenrulle - ja alt (:

• #7   12. jun 2010 Jeg er som regel også alene og skal spare for at få pengene til at slå til, så jeg gør alt hvad jeg kan for at udnytte rester eller laver til flere dage ad gangen og fryser ned.

En madplan hos mig kan f.eks. se sådan ud:

Mandag: noget kylling i ovnen med en slags kartofler og salat til

Tirsdag: Rester af kylling enten i pitabrød, pastasalat eller en wokret med ris

Onsdag: en stor portion kødsauce med pasta (spaghetti, lasagne eller skruer. Gemmer noget af kødsaucen til en anden dag

Torsdag: gerne noget fisk med tilbehør eller stegte ris med æg, rejer og grøntsager

Fredag: resterne af kødsaucen fra onsdag krydres med ekstra løg, chili, paprika m.m. (som lige svitses først) tilsat 1 dåse chilibønner og ½ dåse majs = Fyldes i pandekager og så noget salat til

Lørdag : En form for stegt kød med kartofler og grøntsager

Søndag: Biksemad eller noget andet pandesammensurium af ugens rester.

Kommentér på:
Billig madplan

Annonce