{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Billedekonkurrencen - Reglerne {{forumTopicSubject}}

1. Tilmelding.
Man kan tilmelde sit billede til månedens konkurrence ved at sende billedet i en mail til min mail julie.ed@jensen.mail.dk, eller ved at uploade billedet på f.eks. www.tinypic.com og sende et link til billedet i en mail eller i en PB til mig.
Tilmelding foregår mellem den 1. og 7. i måneden, altså hvis du skal tilmelde dig til August 2010's billedekonkurrence, skal du have sendt dit billede til mig mellem den 1. og d. 7. August.

2. De to konkurrencer.
Der er to konkurrencer i billedekonkurrencen, da der bliver lavet to "hold". Holdene er "Begynderne" og "De øvede". Der kan evt. også blive lavet "De letøvede" senere hen, men det afhænger af om der er nok deltagere til det.

3. Temaer.
Månedens tema bestemmes af sidste månedes vinder, altså vinderen af August konkurrencen bestemmer temaet for September konkurrencen.
Hver anden måned SKAL en af de hunde/den hund man har oprettet på HG indgå i ens billede.

4. Afstemning.
Fra den 8. til den 22. i måneden kan alle fra hele HG stemme på billederne, som bliver lagt ind i et fotoalbum inde på min bruger.
Afstemningen kommer til at foregå sådan at personen der vil stemme på billederne har én stemme, og så stemmer personen så på det billede personen syntes er det bedste.

5. Resultatet og præmier.
Når pointene bliver regnet sammen bliver 1., 2. og 3. pladsen offentliggjort i fotoalbummet hvor de deltagende billeder var, og 1., 2. og 3. pladsen bliver også offentliggjort her i klubbens forum. 4. pladsen, 5. pladsen osv. bliver kun skrevet i fotoalbummet.
Den heldige vinder af hver konkurrence får lov til at bestemme temaet for næste konkurrence. Altså vinderen af de øvedes konkurrence for lov til at bestemme de øvedes tema til næste gang, og vinderen hos begynderene får lov til at bestemme begyndernes næste tema.

Sådan kommer reglerne til at se ud. Så er vi klar til at starte billedekonkurrencen igen her i August måned smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billedekonkurrencen - Reglerne
Kommentér på:
Billedekonkurrencen - Reglerne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce