797 visninger
|
Oprettet:
BARF og allergi {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer at prøve BARF til Sigurt. Han har allergi og får nu allergifoder fra RC, som har hjulpet lidt, men han får ofte øjenbetændelse, ørebetændelse/svamp og "hotspots". Så jeg tænkte at BARF måske kunne være en mulighed, men hvad er jeres erfaringer og hvordan skiler man seriøse BARF- forhandlere fra de mindre seriøse? Jeg er jo ikke interesseret i at Sigurts helbred bliver værre.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
Jeg bor i Malmø, så jeg ved ikke hvor den nærmeste BARF-forhandler er, kunne forestille mig at det er den i Glostrup.
maj 2007
okt 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
Jeg kan varmt anbefale vores barfforhandler, som er absolut seriøs, men da han bor i Ringe på Fyn, synes jeg, at du skal søge under forhandler på hans hjemmeside og finde en forhandler på Sjælland, som også sælger de super-kvalitets produkter, som han gør - der er nemlig også stor forskel på produkter, barf er ikke bare barf, der er forskel.
Men vælger du en sælger på Sjælland, får du naturligvis ikke min barfforhandlers (Renés) store ekspertviden med...
Se mere på www.barfcenterfyn.dk
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Der er en RHM forhandler i Kbh K, ikke ret langt fra Østerport. Du kan snildt tage Øresundstoget og så enten tage bussen eller gå de 2-300 meter der er ned til "I Love Dogs".
Om de kan vejlede dig ved jeg ikke, for jeg har altid bare handlet der uden at spørge om noget.
maj 2007
BARF og allergi
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside