{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Falsk stamtavle.. {{forumTopicSubject}}

Ja som en del ved er jeg jo blevet beskyldt for svindel i forhold til stamtavler på nogle af vores hvalpe (lang historie) men der var en med kinesere der havde oprettet en han fra et kuld herfra som havde fået fingerne i ham, med falsk tavle. Hun skrev en del i profilen (Mickey) om at han havde epilepsi osv og der var mange ting galt?? nu er jeg blevet kontaktet af en dame som har ham og en tæve fra samme opdrætter, Mickey fejler intet og er en super hund med godt temperament?? ja men hendes tæve er så den der står på vores lulus stambog?? ja igen en falsk stamtavle.. så mon ikke der snart burde ske nogle ting med folk herinde der skulle tænke sig om en ekstra gang om hvor man køber hund, hjælpe med at bekæmpe disse hundehandlere.. men ja jeg har fundet ud af at når folk ligefrem prøver på at finde ud af hvor deres hunde er fra og kontakter os.. hmmm ja godt så..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk stamtavle..
  • #1   15. sep 2010 Hvordan er det muligt at lave en falsk stamtavle ?

  • #3   15. sep 2010 ja jeg synes bare at nu må det ud i åben tråd, da jeg faktisk er så træt af hvad der bliver snakket om i krogene om mig, midt i det jeg kalder for hundehandlere.. men har nu oplevet flere gange at de har en talegave vi andre kun kan drømme om at have halvdelen af.. men vi har heldigvis flere og flere vidner og papirere nok til at nu ryger de så langt ned i deres eget skidt, og får lov at smage det selv.. advokaten er taget fat i igen og den kommer til at køre som fod i hose, som han sagde..

  • #4   16. sep 2010 Må indrømme jeg er lidt rystet.. lige så snart det handler om opdrættere der snyder osv, så er der ikke en eneste i gruppen der skriver noget andet end de sædvanlige.. er der så mange mennesker i dagens danmark der ikke vil være med til at komme med deres oplysninger i forhold til denne total indædt verden.. Jeg kan nævne de første 8 i gruppen der burde reagere udfra hvor og hvordan de selv har fået hund.. kom på banen lad os få dem stoppet, lad os hjælpe hinanden og få en race der ikke bliver mere og mere indavl osv i, husk på jo mere de får lov at være og lave deres ting, jo flere ødelagte kinesere bliver der.. hvis man står sammen kan man gøre en væsentlig forskel.. tænk jer om, hvor mange seriøse opdrættere er der tilbage indenfor denne race, som vi ved laver ordentlig hvalpe uden snyd med det ene og det andet..

  • #5   16. sep 2010 Jeg kan desværre ikke skrive meget dersom jeg har ikke forstand på det her ...... ?
    Men jeg har til gengæld 2 smukke kineser som er ikke slægtet med nogen i Danmark og kunne måske bruges når tiden er inde.


  • #6   16. sep 2010 Faxis mor : ja lige netop, kinesere der ikke er fra dk er hvis det man skal vælge, men tror også flere og flere gør.. jeg vil ikke personligt have nogen herfra dk selv hvis jeg vælger at skal have en, en gang om forhåbentlig mange år.. Men jeg er sikker og vist på at der er en del der får travlt med at prøve at skjule deres avl osv.. jeg kæmper til det sidste i forhold til dette her.. jeg har heldigvis alle papirene i orden og mails osv fra de forskellige, så der er ikke så meget at komme efter.. dette her handler ikke om at vi skal have en form for kompensation i penge, for det kan de jo ikke.. men de kan blive nægtet at have lov til at holde kæledyr i deres hjem forevigt.. og det er den vi går efter, for det skal stoppes nu.. er jo også selv rystet over den anden tråd over en fra dkk er ekskluderet.. jamen hvad er det der sker.. sidder lidt og tænker, det er lige før det er mere fornuftigt at købe en hund uden tavle, for der er vel ikke den store grund til at folk skal snyde med forældrene.. men jeg har dog erfaret at få huk for det.. men mine hvalpe ved vi trods alt hvem er fra..

  • #8   16. sep 2010 Charlotte, lige mine ord.. må godt nok indrømme at hver gang min tlf ringer og det er et nr jeg ikke kender, så kører mine tanker på _ åh nej hvad nu.. det kan jo bare ikke være rigtigt.. man har jo næsten helt skræk i at snakke med folk også, for hvem kommer det videre til og hvem har pludselig fået vores tlf nr ikk..

  • #10   16. sep 2010 Jeg synes det er alt for mange hvalpe til salg uden stambog ? Kig bare på dba.dk hvordan kan folk tro at de kan sælge hvalpe til omkring 6-7000 uden tavle ?

  • #12   17. sep 2010 Jeg fatter ikke, at disse mennesker ikke kan meldes, hvis man ved hvem de er? Det er jo dokument falsk....

Kommentér på:
Falsk stamtavle..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce