{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Piver når jeg går.. {{forumTopicSubject}}

Bailey på 1 år nu, har svært ved når jeg går:(

Han kan godt være alene hjemme med tøserne om dagen, der er ingen problem. Men hvis jeg går ud og tisser med hunde, fordi han er lige blevet opereret for PL i det første ben, og kan ikke gå langt. Sidder han og piver og er ked af det..

Han piver også hvis en af mine veninde sidder med ham, når jeg lige er ude med tøserne.

Han kan også pive hvis han bliver passet ude med tøserne. Det enste sted han ikke piver når jeg går, er nede ved min mor og lillebror, dem elsker han over alt på jorden, og så er der min mors hund Emmie, som han også elsker rigtig højt..

Det er adskilles angst han har, og er han for tæt knytted til mig?

Har i nogle forslag til hvordan jeg kan få det stopppet?:O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piver når jeg går..
  • #1   20. sep 2010 Piver han kun lidt eller hyler han simpelthen ??

Altså jeg kan da sagtens forstå at han er ked af det og piver lidt, det havde jeg vel nok også gjort hvis alle efterlod mig og jeg lige er blevet opereret .. ? smiley

• #2   20. sep 2010 Jamen, han har altid gjordt det.. Troed bare han var holdt op...

Han piver bare lidt...

• #3   20. sep 2010 Jeg har en erfaring fra min nyeste på 6mdr. hun fik seperationsangst fordi jeg havde været for hurtig med at gå fra hende, jeg startede forfra.. Start med at luk døren, åben den med det samme, gentag det endelig mange gange så han ikke når at pive, derefter trapper du 'ganske enkelt' op, kun i minutter de første maaaaange gange..

Det har taget tid, men det har været det heeeeeele værd herhjemme smiley Har to piger nu, der acceptere fuldt ud at jeg går.. smiley det har virkelig været godt!! Masser af godbidder, til når du kommer ind af døren og han ikke har pevet.. smiley

Har du evt. aktiveringslegetøj med gdbidder til ham/dem når du går? Dét fungere så godt med mine :))

• #4   21. sep 2010 Jeg tror han er utryg...

For han kan godt være alene sammen med de andre hunde hjemme, det er jo fordi han er i trygge omgivelser med sin flok:o) Og det er jo godt at det er sådan:o)..

Jeg tror han piver når du går med de andre hunde fordi han jo er vant til at være med, og nu skal han pludselig være derhjemme alene(eller med veninden) Det er ihvertfald vigtigt at din veninde ikke ynker ham, hun skal bare være rolig og fattet og udstråle overblik... Evt få ham på andre tanker måske lege med ham??:o)

Sådan som det lyder, ser jeg nok en meget følsom hund som er meget knyttet til dig:o)... Hvis jeg var dig ville jeg nok begrænse stederne hvor han bliver passet, måske få dem hjem til dig?? Eller måske træne... De steder hvor han eller bliver passet, er det steder i er ofte, altså ikke kun når han skal passes der??... For hvis i kun er der når han skal "efterlades der" kan deet godt være han forbinder det med noget negativt?? Altså forstået på den måde at han VED, når vi skal herhen forlader mor os....

Ved du om de steder han ellers bliver passet, bliver efterladt, altså er alene uden dem han bliver passet af??

Jeg har det sådan mine hunde er KUN alene hjemme i mit eget hjem alle andre steder vil jeg ikke ha folk forlader dem, for det kan mine ikke finde ud af, og har aldrig været vant til... Det kan nok også trænes, men det ser jeg ingen grund til med mine, for det vil jeg bare ikke ha;o)..

Kommentér på:
Piver når jeg går..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce