{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fondant..
  • #1   29. sep 2010 Kig i gruppen kagekunst. Der kan du helt sikkert finde det.

• #2   29. sep 2010 Jeg har lavet et par kager med fondant, jeg køber det færdigt... Jeg ville endnu ikke turde kaste mig ud i at lave den selv.

Kagekunstgruppen gemmer på mange gode råd og vejledninger :o)

• #3   29. sep 2010 Hvis du vil betrække med en flot fondant, så skal du IKKE lave den selv smiley Min erfaring...

• #4   29. sep 2010 Jeg plejer at lave det med skumfiduser som jeg smelter i mikroovnen og derefter rører til en "dej" med flormelis smiley

Men det ville nok være det sikreste at købe det færdigt, især når du skal vise kagen frem smiley Det andet kan godt være noget klister at arbejde med

• #5   29. sep 2010 Det er nu ret nemt at lave det selv (sys jeg)

25 skumfiduser
    2 spsk. vand
    1 spsk. olie
    1 pakke flormelis

Kom vand og og olie i en gryde eller skål og tilsæt skumfiduserne... varm blandingen op enten i miro-ovn (i skålen) eller på komfuret (i gryden) til skumfiduserne er smeltet.

Tag af varmen, og del evt. blandnigen i flere skåle, hvis du vil ha forskellige farver.

Tilsæt farvepasta og rør rundt. Tilsæt så flormelis til pasten har konsistens som modellervoks... den må ikke klistre overhovedet... læg den i køleskabet ca. ½ time...

Rul ud mellem bagepapir ved stuetemp..

MEN MEN MEN... Fondant/sugarpaste/mmf (kært barn har mange navne) er flot at se på, men knap så "lækkert" at spise (efter min mening) Det er meget sødt/sukret og lidt svært at skære i.. Det man kan købe færdigt er lidt anderledes i konsistensen synes jeg..

• #6   29. sep 2010 ok.. hvor kan man købe det?

• #7   29. sep 2010 (link fjernet)

Forhandlere af fondant...

Kommentér på:
Fondant..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce