{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i med jeres hund?
  • #2   2. okt 2010 Jeg laver ikke noget med Gizmo længere han er gået på pension smiley Men jeg har prøvet både lydighed og agility med ham det gik dog ikke så godt han har nemlig den indstilling at når man har gjort det en gang så ved du jeg kan så gider jeg ikke mere, så han er opgivet af mange trænere *LOL* Han kunne dog godt lide flet søg, så det gjorde vi noget ud af...

Så jeg er bare glad for at jeg har Fluffy der er vild med det hele, så der træner vi lydighed på højt plan og agility for sjov...

• #3   2. okt 2010 Jeg har dyrket alm lydighed, agility og rally lydighed med mine cavaliere - alt sammen er rigtig sjovt og de elsker det.

Murphy var en prøvelse som unghund med især Jaii er meget samarbejdsvillig og lærer ekstremt hurtigt og synes det er super sjovt.

• #4   2. okt 2010 agility er sagen:o)

• #5   2. okt 2010 Jeg går til hvalpetræning med Smilla på 6½ mdr hvilket vi nyder meget. Planen er at fortsætte lydighedstræningen til hun bliver gammel nok til agility. Chilli på 2 år går vi ikke til noget træning med pt da vi står på venteliste til et hold, så foreløbig "nøjes" hun med træning og leg derhjemme.
    Ellers går vi i cavalier legestue 1 gang om ugen hvor vi er mellem 5-12 (vi bliver flere og flere) der mødes med vores cavalier til hyggeligt samvær og leg smiley
    Og så selvfølgelig de daglige gåture smiley

• #6   3. okt 2010 Agility, Ringtræning med svømning og Udstilling.

Kommentér på:
Hvad laver i med jeres hund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce