976 visninger
|
Oprettet:
Lader I andre løbe med jeres hund? {{forumTopicSubject}}
Kom bare til at tænke på det.
Jeg må jo svare ja, men Joy er nu også ved at være vant til at gå med forskellige hundeførere, og så er han så tændt på agilityen at det ikke betyder meget for ham hvem der handler.
Det er dog ikke alle der får lov. Kun folk der kender ham og som jeg ved kan handle en fornuftigt gennem en bane.
Grunden til at jeg kom til at tænke på det, er at jeg er kommet til skade, og da muligheden bød sig, fik jeg en anden til at tage et par ture med ham. Det er dog en som jeg stoler fuldt på, og som jeg ved kan det skidt
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.402
Jeg er i hvert fald glad for at der er en der vil tage nogle baner med ham. Jeg prøvede nemlig selv at tage mindre dele med ham, men det kunne han slet ikke finde ud af. han forstod slet ikke at jeg ikke bare fulgte med *gg*
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.906
Kunne være skægt at prøve en dag
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.140
Iva har også været lånt ud, til en der manglede en hund, og jeg ikke ville løbe med to hunde.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.140
aug 2005
Følger: 37 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.829
Men andre skal ikke træne med hende, for mig er der forskel.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.327
Lader I andre løbe med jeres hund?