flytte sammen med kæresten {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg skal til at flytte sammen med min kæreste i fælles lejlighed pr. 1. dec. Vi har været sammen i 6 år efterhånden - og har mere eller mindre hele tiden haft et langdistance forhold. De sidste par år har vi dog været sammen hver weekend og 1-2 gange i hverdagene.
Men jeg vil gerne have nogle fif til, hvad man skal være opmærksom på når man flytter sammen, eller fif til hvad man kan gøre for at sikre sig, at forholdet bliver holdt i live, og at det hele ikke bare går op i hverdags ting.
Vil så nødig miste det forhold vi har sammen nu, hvor vi rigtig hygger os sammen og laver ting sammen i weekenderne osv.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 532
Reiki: Ja føler også vi hviler meget i os selv, og hinanden for den sags skyld - men man høre bare så tit om par der går i stykke efter de flytter sammen...
okt 2007
Heldigvis er jeg studerende, så har alligevel mange timer alene, når han er på arbejde
okt 2007
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
Jeg var 17 da jeg flyttede sammen med min første kæreste, på daværende tidspunkt havde vi været sammen i 1 år. Og vi endte da med at bo sammen i tre ydliger, men gik sa fra hinanden for 11 mdr. siden pga. noget helt tredje
Held og lykke!
flytte sammen med kæresten
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside