{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

flytte sammen med kæresten {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg skal til at flytte sammen med min kæreste i fælles lejlighed pr. 1. dec. Vi har været sammen i 6 år efterhånden - og har mere eller mindre hele tiden haft et langdistance forhold. De sidste par år har vi dog været sammen hver weekend og 1-2 gange i hverdagene.

Men jeg vil gerne have nogle fif til, hvad man skal være opmærksom på når man flytter sammen, eller fif til hvad man kan gøre for at sikre sig, at forholdet bliver holdt i live, og at det hele ikke bare går op i hverdags ting.

Vil så nødig miste det forhold vi har sammen nu, hvor vi rigtig hygger os sammen og laver ting sammen i weekenderne osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flytte sammen med kæresten
  • #1   22. nov 2010 Heldigvis har han hans biler som han går meget op i - nogen gange er jeg da med ude for at hjælpe lidt, men ellers er det mest hans "alene" tid smiley Og han har planer om at ville starte på noget rally til sommer - så det håber jeg også han får som interesse... Så håber ikke det bliver et problem at lave noget hver for sig.. Dog har vi det rigtig godt med hinanden, og tror aldrig vi vil få sådan et forhold hvor vi har vildt meget behov for at lave noget hver for sig hele tiden.. Men giver jer ret - ville da også blive tosset hvis jeg ikke havde min tid med veninderne osv smiley

Reiki: Ja føler også vi hviler meget i os selv, og hinanden for den sags skyld - men man høre bare så tit om par der går i stykke efter de flytter sammen...

• #2   22. nov 2010 Ja forstår dig godt - man skal jo også have noget at snakke om.:) Håber vi kan finde ud af at lave lidt hver for sig - det skal der i hvert fald arbejdes på... smiley

Heldigvis er jeg studerende, så har alligevel mange timer alene, når han er på arbejde smiley

• #3   23. nov 2010 Håber vi finder ud af det - men tvivler egentlig ikke rigtig på det - man høre bare tit så mange skræk historier smiley Glæder mig i hvert fald utroligt meget....

• #4   25. nov 2010 Uh som min far altid har sagt, så er der langt fra at komme sammen og se hinanden, til at bo sammen og skabe en hverdag sammen.

Jeg var 17 da jeg flyttede sammen med min første kæreste, på daværende tidspunkt havde vi været sammen i 1 år. Og vi endte da med at bo sammen i tre ydliger, men gik sa fra hinanden for 11 mdr. siden pga. noget helt tredje smiley . På et eller andet punkt tror jeg bare man skal springe ud i det. Jeg tror aldrig man kan forberede sig på alt, og at man skal tage tingene som de kommer smiley

Held og lykke! smiley

Kommentér på:
flytte sammen med kæresten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce