{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Flytte sammen {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er blevet enige om at flytte sammen.. Vi er begge hundetosser, og har 4 hunde hver..;o) Vi har forsøgt at introducere hundene lidt for hinanden, ikke at de skal gå 8 hunde sammen, men vi vil gerne at de lære at acceptere hinandens tilstedeværelse.. Har nogen af jeg gode erfarringer med sammenførsel af "dine og mine børn";o) Vi har selvfølgelig været ude og gå ture på fremmed grund, med dem rimmeligt tæt på hinanden.. Nogen af dem kan også rende frit sammen ved stranden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte sammen
  • #1   1. maj 2010 wauw, det bliver noget af en "hundehus", hehe. men neutral grund, indhegnet så de kan være uden snor, og så måske kun et par stykker ad gangen?

det er et større projekt, men måske lægge en plan så de møder hinanden to og to sådan at alle til sidst har hilst. og så udvide til 4 hunde, 6 hunde osv i det tempo der er hensigtsmæssigt....

det er selvf optimalt hvis alle kan sammen, men ellers må i lægge mærke til hvem der måske ikke har det så godt sammen, så i kan sammensætte et par "flokke" der harmonerer.

• #2   1. maj 2010 Hver vores 4 kan gå sammen, og en af hans, kan med alle mine 4;o) En af hans kan med ingen af mine;o) Og de to sidste af hans tror jeg bliver rimeligt nemme at få til at acceptere de andre.. Nu er problemet jo også lidt at de 4 allerede har det som deres hjem;o)
    Ja, 6 store hunde og to små, så er der hunde nok;o) Hans er ruhåret hønsehunde.

• #5   1. maj 2010 Vi bor på landet, på en privat vej, med tilladelse til erhvervsmæssig husdyrhold.
    Ja, jeg glæder mig også til at se, hvordan det går;o)

• #6   1. maj 2010 Jeg ville personligt være noget bekymret over at skulle føre 8 hunde sammen, især når 3 af dem ikke kan med andre hunde. Det bliver noget af en prøvelse, og jeg kunne se i lyset at det måske ikke kommer til at hænge sammen. Er I forberedt på hvad I vil gøre hvis det ikke lykkes, for i mine øjne, så er man nødt til at have en plan B.

Jeg siger ikke, at det ikke kan lykkes, men med hvad I fortæller, så ville jeg kun kunne håbe på at det går godt.

• #7   1. maj 2010 Uhaa godt det ikke er mig, men held og lykke med det smiley

• #9   2. maj 2010 Både han og jeg går op i hundesport, hans 4 ruhårede er alle aktive jagthunde. De bliver brugt til sweiss, markprøver, jagt osv. Mine to shæfere bliver brugt til BHP/IPO, og plan b er en masse hundegårde, og skiftehold;o)

• #10   2. maj 2010 Luca, det er meget fint med en plan B. Jeg tror bare I løber sur i det, hvis det skal være på den måde du beskriver. Man skal altid være på vagt over hvem der kan med hvem, hvem der nu er lukket her og hvem der er der. Det kan blive en belastning og følelsen af altid at være på vagt og aldrig kunne slappe helt af.

• #11   2. maj 2010 Jeg ved det bliver svært, men vi bruger jo begge hundene til konkurrence og hundesport.. Vi har brugt meget tid på at træne dem, hver især og vil ikke opgive nogen af dem. En af de ruhårede er en ældre herre på over ti år, han går ikke for godt længere. Men ellers er de andre hunde fra 8 mdr., til 6 år.

• #12   13. jun 2010 Ville da lige høre om det er lykkedes at flytte sammen ? smiley

• #13   13. jun 2010 Det er det ja;o) Vi har hundegårde så vi kan dele hundene op, men de fleste kan efterhånden luftes samtidig..

Kommentér på:
Flytte sammen

Annonce