At flytte sammen At flytte sammen
Godaften
Puha, så har vi søreme taget en beslutning om at flytte sammen til sommer, kæresten og jeg. Det var fantastisk at blive enige om sådan en stor ting! Men for et par dage siden...ja, der var det hele bare drømme. Nu er det pludselig en realitet. Og så kommer alle spørgsmålene op!
-Hvordan bliver vores forhold?
-Hvordan bliver vi enige om, hvad vi skal have at spise?
-Hvor skal alle mine ting være?
osv. osv.!
Puha, lige pludselig er det godt nok bare mange nye spørgsmål at forholde sig til!
Er dog ikke et øjeblik i tvivl om, at det er helt rigtigt og at det nok skal løse sig!
Hvad laver I andre her til aften?
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Er det hans lejlighed du skal flytte ind i, siden du er nervøs for Dine ting?
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 58
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
Maria - Lyder lækkert alligevel. Billeder?
Tager skam ingen sorger på forskud, tænker bare sådan...du ved...at det bliver godt, spændende og også lidt skræmmende
Camilla - Ja, det er det. Kan ikke betale sig at finde en ny, vi skal bo der i et år og så skal vi begge to videre til Aalborg for at studere.. Så synes ikke det betaler sig
maj 2005
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
Aftensmaden.. Der har vi heller aldrig haft de store konflikter.. Det er bare at spørge hvad han har lyst til, og så bestemme sig for, om det er noget du også har lyst til at spise :O) Ellers må han komme med et nyt forslag
Dine ting? Jamen dine ting skal vel være blandt hans :O) Syns man er nødt til at sørge for, at der er ting som virker hjemlige for begge parter. Især hvis du flytter ind i hans lejlighed.
maj 2005
Jamen tusind tak. Glææææder mig. Begyndte helt at græde her forleden, fordi jeg var så...glad
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
maj 2005
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.824
Efter ca. 6 mdr. er sexen ikke længere det mest vidunderlige du har oplevet.
Alle hans små charmerende mærkværdigheder driver dig til vanvid.
Kriteriet for et godt måltid mad bliver, at det kan tilberedes på under 10 min.
Og dine ting fylder hele huset, hans er afhentet af Frelsens hær eller opmagasineret i garagen, indtil Frelsens Hær har tid til at afhente skidtet;-D
maj 2005
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 663
Uha uha uha - kender til følelsen mht. det med tingene. Jeg flyttede sammen med min kæreste i maj sidste år og vi blev enige om at det skulle være i hans lejlighed fordi det er en ejerlejlighed og fordi jeg havde den værste underbo. Og det var faktisk ikke mange af mine møbler jeg fik med. Jeg har kun fået sengen, en reol, en kommode og sådan en bette rumdeler. Til gengæld havde jeg så frit slag med alle pyntetingene da han kun ejede en plasticblomst og et par (grimme) lysestager.
Jeg valgte så at sælge mine spiseborde og en stor reol og give mine sofaer til min storebror, hvor kæresten lige var løbet med alt hans. Det var så også fordi mine ting var nemmere at sælge, da min kærestes bar lidt præg af at han har haft drengene til vilde fester
Og alle mine køkkenting (gryder, pander, skåle, tallerkner mv.) er opbevaret hjemme ved mine forældre. Det er da øv at jeg ikke kunne have så mange af mine ting med, men vi snakker om at finde et hus indenfor et par år og så kan tingene så blive lidt mere blandet sammen der
Så du skal slet ikke bekymre dig om dit og mit - med tiden bliver det jeres fælles
Og undskyld at det her indlæg er blevet så langt :s
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.824
aug 2009
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220
De vil jo gerne, sådan er de genetisk bygget...kvinden har det bedst i et køkken og kommer de længere end 2m derfra er det flugtforsøg!!
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 298
De fleste vil blande deres ting for det er vigtigt at begge føler sig hjemme hehe.
Maden ja det er svært ha et komfur med mange plader så kan i lave hver jeres aftensmad hehe
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 663
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 228
D skal jo tænke på, at i kommer til at være sammen hele tiden, udover arbejdstiden og evt. fritidsinteresser..
og ja .. enten så holder det ellers gør det ikke
Held og lykke herfra
hvor længe har i været sammen??
At flytte sammen