922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Flytte sammen? Flytte sammen?

Jeg er lidt nysgerrig efter, hvornår at jer som har kærester og bor sammen, hvornår i flyttede sammen?

Mig og min kæreste har kun kendt hinanden i ca to en halv måned og vi snakker allerede om flytte sammen. Hvis vi begge er klar til det, vel at mærke. Altså ikke at vi vil flytte sammen lige nu og her, men måske senere i år...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte sammen?
  • #1   27. jan 2011 vi gjorde det efter et ½ år som kærester.. fordi han ikke kunne bo på kollegiet efter han blev student... Ellers var der nok gået lidt ekstra tid....
    Men nu har vi da holdt ud i 5½ år... Så smiley

• #2   27. jan 2011 Vi havde været sammen i ca 6 mdr .. Meeeen ... Jeg var så allerede gravid efter knap 2 mdr (ikke planlagt) så det gjorde det lidt nemmere og flytte sammen .. hehe

• #3   27. jan 2011 Min kæreste og jeg har været sammen i 1½ år og vi har boet sammen lige så længe smiley

-vi har trodsalt også kendt hinanden i en del år smiley

• #4   27. jan 2011 Min kæreste og jeg er flyttet sammen fornyligt. Vi har været sammen li omkring et år.

Vi valgte at flytte sammen fordi vi alligevel var sammen hverdag enten hos ham eller hos mig og når vi ikke var sammen ringede enten ham eller jeg. så vi tænkte det ville være nemmere at bo sammen og så mangler vi heller ikke hinanden og det går da super indtil videre.

men jeg syntes ikke der er nogen sådan regler for hvor langtid man skal være sammen. hvis man begge to er helt klar og fast på den beslutning så syntes jeg ikke der er noget i vejen med det. Det eneste man skal tænke på er om man kan klare sin kæreste hver dag både dag og nat.

• #5   27. jan 2011 Vi har været sammen i 2 og et halvt år og har bort sammen siden..

• #6   27. jan 2011 Lidt over et år vil jeg gætte , vi nu på 3 år

• #7   27. jan 2011 For mig er det bare et utroligt stort skridt, så jeg vil gerne være 100% sikker på at det er noget der holder, hvis jeg skal flytte sammen med ham. Men sådan har jeg det lidt allerede, så måske er det det rigtige at flytte sammen. Jeg ved han har det på samme måde. Men pt. bor han sammen med en kammerat, så han føler også lidt at han har en forpligtelse overfor ham, så ikke han står uden tag over hovedet og det forstår jeg også godt.

• #8   27. jan 2011 Da vi havde været sammen ca to mdr var han hos mig næsten hver dag. Så da jeg flyttede i lejet hus ringede han til mig og sagde han gerne ville flytte med vi havde været sammen i knap et år på det tidspunkt og nu et lille år senere har vi købt hus sammen

• #10   27. jan 2011 1 års tid efter vi lærte hinanden at kende, flyttede vi sammen.

Som 17-og 19-årig smiley

Vi holder nu sammen på 6. år i vores hus smiley

• #11   27. jan 2011 Du lyder lidt tøvende og så er det for tidligt.... 2½ mrd er heller ikke længe....
    Du må også godt tænke i retning af hvad du gør hvis i flytter sammen og det så ikke holder.....

• #12   27. jan 2011 Vi var sammen dag og nat, 1 måned før vi begyndte at komme sammen så vi tog det næsten som en selvfølge at flytte sammen.. Jeg har ikke fortrudt det på et eneste tidspunkt..

• #13   27. jan 2011 som sagt er det heller ikke fordi at vi står og vil flytte sammen lige nu og her, men vi har snakket om måske at gøre det i løbet af i år. Og kun måske. Vi har desuden også snakket om at han måske vil nærmest bo hos mig for en periode, så vi kan snuse lidt til hvordan det vil være at bo sammen.

• #14   27. jan 2011 Camilla - jeg har et godt bagland og er, på trods af at jeg bor i et lækkert lejet rækkehus, stadig skrevet op flere steder, hvor jeg ville kunne få noget i løbet af ingen tid, hvis det kom til det punkt. Så på det plan vil jeg sige at jeg er meget godt sikret.

• #15   27. jan 2011 er i mit 3. forhold

1. forhold var efter ca 1 år
    2. forhold var efter 4 år
    3. forhold efter godt et år

• #16   27. jan 2011 Jeg er også sådan en hvor jeg bare skal være helt sikker på det er noget , men efter jeg fik kørekort var jeg konstant hos ham , så kunne vi lige så godt tage springet smiley men nøj der gik længe inden jeg følte mig hjemme fordi jeg var så nærvøs smiley

• #17   27. jan 2011 Min kæreste og jeg flyttede sammen efter 6 mdr, fordi jeg flyttede til Århus, og så var det fjollet at have to huslejer når han alligevel ville være hos mig hele tiden (jeg boede tættest på hans arbejde)...

Men man kan også tænke på, hvad er det værste der kan ske? At man ikke kan finde ud af det sammen? Så er det da fint nok at finde ud af så hurtigt som muligt så man ikke spilder en masse tid på én man alligevel ikke kan bo sammen med... Men naturligvis skal begge parter føle sig trygge ved det! smiley

• #18   27. jan 2011 han flytter ind i morgen og ja vi er faktisk ikke kærester endnu haha.. og vi har været sammen i en måned

• #19   28. jan 2011 Jonas og jeg flyttede sammen ugen efter vi officielt blev kærester:) alle troede ikk vi ville holde meeen vi kører da på 5 år;)
    (hahaha ligger i sengen med en Emma der stor snorker) (skriger a grin det lyder sååå sjovt)

• #21   28. jan 2011 Min mand og jeg var sammen fra dag 1 i min lejlighed. Fik dog først samme adresse senere. Men vi har været sammen i snart 29 år, så det var "måske" bare fordi det skulle være os to.

• #22   28. jan 2011 Vi flyttede sammen efter 11 måneder ca

• #23   28. jan 2011 Den første jeg boede med havde vi været sammen i halvandet år og boede sammen i halvandet år før det sluttede

Min nuværende kæreste har jeg været sammen med i tre år og vi har boet sammen i 2,5 år. Der var simpelthen ingen idé i at bo hver for sig. Det var bøvlet og dyrt, da vi var sammen hver dag alligevel

• #24   28. jan 2011 Ææææhm... Jeg besøgte ham og så tog jeg aldrig hjem igen smiley Flyttede min adresse efter ca. et halvt år, for var der jo hele tiden.. Så kunne jeg ligeså godt flytte helt ind smiley

• #25   28. jan 2011 Min mand og jeg flyttede sammen efter knap 2 år. Vi var begge helt unge.

Det der med at være sikker på at det holder, det kan du aldrig blive. Ligegyldigt om I så er sammen i 10 år før i gør det.

Det er ikke tid, der afgør det, det er forholdets karakter - og det kan ændre sig. Så det er et valg, du bliver nødt til at træffe og så ellers leve livet og gøre det bedste for at bevare det gode forhold.

• #26   28. jan 2011 Vi har været sammen ½ år uofficielt og 1 år officielt on and of, og vi bor kun sammen i perioder. Jeg har meget svært ved at bo sammen med nogen, og flytter kun hjem til ham når jeg blir træt af at være i min lejlighed. Det er ikke det der er afgørende for os, bare vi har det godt sammen når vi ses, så er vi tilfredse og vi blir aldrig trætte af hinanden. Jeg tør så heller ikke flytte sammen med ham fordi de forhold han har været i har holdt max 1 år og jeg skal ikke stå bagdelen i postkassen for 3. gang og ikke kunne finde noget sted at bo pga hunden...

Synes det er meget tidligt at flytte sammen, man kender ikke hinanden rigtigt og det er et kæmpe skridt. Det lyder ikke som du er helt klar til det, så måske du skulle tænke grundigt over det inden du tager beslutningen... smiley

• #28   28. jan 2011 Jeg boede mere eller mindre hos min kæreste fra day one. Men sagde først min lejlighed op og flyttede helt ind efter 9 måneder.

Men under alle omstendigheder, kan man aldrig sikre sig 100% at et forhold er et langtids. Men hvis man er glade for hinanden og har lysten til at prøve at bo sammen, synes jeg bare man skal springe ud i det. Det er jo ingen skam, hvis det så viser sig at det ikke lige var det alligevel. Et forhold bliver jo ikke mere seriøst, bare fordi man bor sammen:-)

• #29   28. jan 2011 Nina vi flyttede sammen efter et års tid. Jeg vil sige at hvis man har råd og føler man høre sammen og er afslappet sammen, så synes jeg ikke man er for hurtigt ude. smiley

• #30   28. jan 2011 Vi flyttede sammen efter ca. 1 år, og har lige straks været sammen i 6 år.

Man kan aldrig blive sikker på, at det holder for good. Men samtidig tror jeg, det er lidt lettere, hvis man ikke venter flere år med at flytte sammen. Tror det er lettere, at tilpasse sig hinanden i et fælleshjem, hvis man stadig er nyforelsket. Og ikke er i et "indgroet" forhold.

• #31   28. jan 2011 Vi flyttede sammen efter 4 mdr tror jeg det var smiley Han boede i Århus MEGET langt herfra ! Nu har vi boet sammen i knap 2 år smiley

Kommentér på:
Flytte sammen?

Annonce