{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Jeg skal flytte sammen med min kæreste! :D {{forumTopicSubject}}

Må bare lige dele det her med nogen, så nu bliver det lige jer smiley

Jeg har haft min kæreste i snart 2½ år, jeg mødte ham imens jeg gik på efterskole (dog gik vi ikke sammen) jeg var 15 knap 16 og han var 20. Vi fandt hinanden på nettet og faldt pladask for hinanden og har været sammen siden smiley
han bor i Århus og jeg i en lille by ved Esbjerg, og med ham på kontanthjælp/su og jeg kun fik lommepenge, har vi nok i gennemsnit set hinanden hver anden weekend i al den tid vi har kendt hinanden. Det har været pisse hårdt og vi har haft rigtig mange problemer pga det. Han kom ind i mit liv da min depression var allerværst og har holdt ud i alle de kampe jeg har haft med det, jeg lider stadig af min depression men det er heldigvis blevet meget bedre smiley

Men nu (endelig) efter 2½ år skal vi flytte sammen! smiley
Vi fik lejligheden tilbudt for ca en måned siden, og får nøglen i morgen! Jeg flytter så til Århus på fredag, og jeg glæder mig helt sindsygt til at begynde et liv med ham.

Vi kommer til at bo i en ny renoveret lejlighed i Århus N på 50 kvm, og vi må have hund, når vi engang får økonomien til det.

Er bare så glad og spændt lige nu, er længe siden jeg har haft det sådan, så er super dejligt.. smiley

måtte bare lige ud med det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg skal flytte sammen med min kæreste! :D
  • #1   1. apr 2013 tillykke ... håber dog lejligheden er lidt mere end 5 kvm

• #3   1. apr 2013 Hov, den er selvfølgelig 50 kvm smiley

Tak Hanne m

• #4   1. apr 2013 LOL Hanne, tænkte også mit hehehehe tror der skulle havde været et ekstra tal på ;o) ønsker også Tillykke med det, plus held og lykke :o)

• #5   1. apr 2013 Hihi i kommer da hinanden ved.... 5 kvm smiley

• #6   1. apr 2013 mange tak Aino smiley

• #7   1. apr 2013 haha JTK det ville ende helt galt om man så var der med den man elskede allermest i sit liv ;oP

Solvej, det var så lidt, ønsker jer alt godt :o) det er jo super spændende for jer, men også meget nyt, håber I er rigtige gode til at snakke sammen løbende hvis der er noget der genere, så I får løst et lille problem inden det evt. vokser sig stort.....

• #8   1. apr 2013 jeg tror jeg ville overveje at finde noget andet inden jeg flyttede hvis det kun var 5 kvm hehe smiley

Tak smiley Det er rigtig spændene, men samtidig også skræmmende og grænseoverskridende. Heldigvis elsker jeg Århus og min kæreste har været en kæmpe støtte i alt det jeg har bøvlet med, og han forstår mig som ingen andre. Jeg synes vi er rigtig gode til at snakke om tingene, og når han kan mærke jeg går og er lidt ked eller at der er noget galt, plejer han at være god til at komme hen til mig, om det så er at snakke, holde om mig eller smutte hen til hans computer så jeg lige kan få lidt tid til at falde ned, så gør han det smiley
    Så jeg er slet ikke bekymret for hvordan det kommer til at gå.

• #9   1. apr 2013 tak Henning/mark smiley

• #10   1. apr 2013 Tillykke med lejligheden og jeres nye liv sammen smiley

• #11   1. apr 2013 Tak Bente smiley

• #12   1. apr 2013 Det lyder godt Solvej, og ændre han sig til Kun at sidde foran pc'en, næsten ikke give dig opmærksomhed andet end når han skal fortælle dig der ikke er flere rene sokker eller hvad han vil havde til aftensmad, så smutter du ;oP

• #13   1. apr 2013 Det tror jeg ikke han gør, og hvis det alligevel skulle ske, så ville han hurtigt finde ud af at jeg godt ved hvor strøm stikket til den computer er henne smiley

• #14   1. apr 2013 Tillykke med det smiley

Og ja I ville da komme hinanden ved på 5 kvm smiley

• #15   1. apr 2013 tak smiley
    ja nok også lidt mere end hvad godt er.

• #16   2. apr 2013 Iiih stort stort tillykke smiley

De sommerfugle er helt normale og bare så spændende smiley

Jeg kender liiidt til det med store livsændringer, og wow - så ved man da at man lever smiley

• #17   2. apr 2013 Mange tak smiley

Ja, jeg glæder mig bare helt vildt! smiley håber virkelig at det er det her der skal til for at jeg kan komme ovenpå igen, tror det hjælper at komme væk fra alt det hernede, har også så svært ved at komme rundt til tingene her hvor jeg bor nu, sådan er det jo slet ikke i Århus smiley
    det sværeste bliver at skulle væk fra min moar smiley har aldrig rigtig haft den "mor er den dummeste i verden" alder, og med al det jeg har bøvlet med har vi bare fået et meget tættere bånd, har altid været en lille mors pige.
    Men altså vi kan jo stadig besøge hinanden, tage på weekend osv. smiley

Men jeg er nu også sikker på at det bliver fantastisk at bo med min kæreste, og når først vi er på plads tænker jeg nok ikke over at min mor ikke lige er der.

• #18   2. apr 2013 Der findes jo telefoner og sådan - men kan helt sætte mig ind i hvad du mener smiley
    Mig og min mutti er også ekstremt tætte, og har heller aldrig haft nogen skænderier eller problemer... Som i - aldrig smiley

Manden her vil egentlig gerne have os lidt længere ud på landet hvor det er billigere at bo, men kan mærke at min trang til at have resten af min vidunderlige familie tæt på er enorm,.... Manden vinder nok - men først om nogle år smiley

• #19   2. apr 2013 Ja heldigvis, min kæreste driller mig også med at vi hænger i røret hele tiden, ved ikke hvor han dog ku få den ide fra *tralalalala* smiley

Min mor og jeg kan nu godt komme op at skændes, men er altid fordi vi bekymre os om hinanden, og der skal ikke særlig meget til i mine dårlige perioder før jeg misforstår og bliver sur. men der går nøjagtig 2 min efter en af os er gået, til vi kommer rendende ind og undskylder til hinanden. smiley

Hvis ikke det var fordi min kæreste var igang med uddannelse, og jeg godt kunne se pointen i at det er en del lettere for mig at komme rundt og sådan i Århus, så var jeg ALDRIG flyttet så langt væk fra min familie. Jeg kender ingen deroppe udover min kæreste og hans familie, men det kommer jo nok smiley
    jeg har allerede min far i tønder, så det er ikke så fedt at skulle helt til århus, synes i forvejen der er langt, nu er det så ca dobbelt op, argh! smiley men min far elsker heldigvis at køre, så skal nu nok få ham at se når han trænger til en laaaang køretur.

Min søster venter lille bror (hun har to drenge i forvejen) til juni, og er lidt ked af ikke at kunne være der så meget og følge ham på samme måde som jeg har fulgt de andre to, man får et meget tættere forhold når man er der.

• #20   2. apr 2013 Også er HG jo perfeeekt til lige netop det problem smiley bare søg nogle hundevenner at gå tur med , start til AG osv - så finder man hurtigt ligesindede smiley

• #21   2. apr 2013 jeg har desværre ingen hund endnu, men jeg håber meget at der ikke går for langtid inden økonomien er til det. min kæreste får forhåbentligt elevplads til sommer og så begynder det at se lidt lysere ud smiley
    jeg mangler virkelig en hund i hverdagen..

Men derfor kan jeg jo godt finde nogle hundemennesker smiley synes Hg er sådan et dejligt sted at være, for man kan simpelthen finde hjælp til alt herinde smiley

• #22   2. apr 2013 Få Fullrate hvis I kan, der er det gratis at ringe til stationær, det er smart når man ikke bor alt for tæt på familien ;o)

• #23   2. apr 2013 tak, men min mor har ikke en stationær.. jeg har 3 timers fri tale, og ellers må min mor jo lærer at bruge skype, hun kan jo også ringe engang imellem. Men vi skriver nu for det meste bare sms'er til hinanden når jeg er længere tid i Århus.

Tror nok vores boligforening har en aftale med Stofa, men den del står min kæreste for.

• #24   2. apr 2013 Oh ja, skype - ventrillo - teamspeak, der er da en del talehalløj at vælge imellem ;o) er i hvert fald glad for vi ringer gratis når der skal ringes til den gamle ;oP mobiler bruger vi ikke rigtig her i hytten og det samme hos Mor, de er mest til hvis man skal ud og køre langt ;o)

• #25   2. apr 2013 hehe okay smiley
    mig og min kæreste har brugt skype rigtig meget, men min mor bruger mere mobil, så bliver nok der vi snakker/skriver mest.

• #26   2. apr 2013 Tillykke! Dejligt at i flytter sammen, og super hyggeligt med hund også!;-)

• #27   2. apr 2013 Tillykkeeee! :o)
    Det bliver bare SÅ dejligt for jer!
    Eventuelt tag en tur i hundeskoven i Solbjerg og gå en tur en dag, hvor der er godt vejr. Der er masser af hundemennesker, der gerne vil snakke (og man kan tjekke forskellige racer ud, hvis man ikke ved, hvilken man vil ha' endnu...?)
    Glæd dig til at få hund i Århus, der er masser af muligheder for luftning og arrangementer... smiley

• #28   2. apr 2013 Mange tak smiley

Jeg glæder mig så meget til at få hund igen! og lyder godt at der er mange muligheder i Århus.

Vi er ret fast på race, jeg har været vild med Chihuahua'en siden jeg var helt lille, så jeg tror det er ved at være tid til at udleve den drøm smiley men vi snakker også lidt om mops og fransk bulldog, men vi har snakket meget om det med sygdomme, så det ender nok med at vi vælger dem fra lige nu, men vi har planer om at ha to hunde med tiden, så kunne de måske komme på tale igen smiley

• #29   2. apr 2013 Åh, det er en herlig race, I har valgt jer... håber I finder et godt sted at købe, ellers er du velkommen til at skrive en pb. til mig, så kan jeg måske hjælpe dig...
    Min bedste veninde har arbejdet på en kennel, hvor jeg og flere af mine veninder også har købt vores hunde... rigtig søde og omgængelige hunde og opdrætteren er altid behjælpelig ved spørgsmål eller hvad der end måtte være! :o)

• #30   2. apr 2013 Fedt for jer. Tillykke smiley

• #31   2. apr 2013 mange tak Christina smiley det vil jeg da benytte mig af når den tid engang kommer.

Tak Ginne..

Min kæreste fik nøglen i dag, Yeah! smiley nu har jeg for første gang set billeder af den indefra. Den er ny renoveret så vi har ikke haft mulighed for at se den indeni.
    Det eneste minus der er (den er lejet som 2 værelses) er at det lille rum, eller det vi troede var et rum, er ud i et med køkkenet, og skabe i den anden side til tøj, så jeg ved ikke lige hvad vi skal få plads til der, øv smiley var meningen min kæreste skulle have haft et rum til sin computer og sådan, så han ku sidde i fred (for mig) når han skulle spille med vennerne, men nu må vi jo bare se om vi kan få plads i stuen, hvor vores dobbelt seng osv også skal være. Så må jeg jo bare være stille når han skal lave lektier osv..

Nå men jeg er optimistisk, og er sikker på vi nok skal blive glade for det, vi skal bare lige have fundet en løsning på vores plads/indretnings problem..

• #32   2. apr 2013 Gør endelig det! :o)

Mega lækkert med en nyrenoveret lejlighed... og så i Århus lige op til at det snart skal blive sommer... så kan I rigtig nyde byen!
    Held og lykke med projektet...

• #33   2. apr 2013 Mange tak smiley
    Ja det er simpelthen så lækkert.. vi skal bo i bildbjergparken (ude ved storcenter nord) er sådan et dejligt sted synes jeg. Jeg kommer fra en lille by og er slet ikke vant til storbyen, så det er dejligt at være tæt på midtbyen, men samtidig lidt ude, og kort til marker osv.

Vi har også været super heldige. Vi blev skrevet op på ungdoms boligernes hjemmeside i starten af januar, og fik så tilbudt den her lejlighed i slutningen af februar smiley Og mig der troede vi kom til at vente læææænge..

Kommentér på:
Jeg skal flytte sammen med min kæreste! :D

Annonce