{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Overvejer barf - spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg overvejer at starte mine to hunde op på brf, og har derfor nogle sopøgsmål;

- Hvad koster det ca.? Hundene vejer ca. 5,4 og 6 kg.
- Hvilken betydning har det for hundene?
- Hvordan gør man til træning med godbidder?

Og ellers bare gode råd og erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer barf - spørgsmål
  • #2   25. nov 2010 jeg har lige købt kød til 15 kr for et kilo hos en forhandler i dag.

til træning bruger jeg meget oksestruber som jeg klipper i stykker, og ellers så bruger jeg ofte lunger.

Held og lykke med at bruge barf, jeg er selv rigtig glad for det

• #3   27. nov 2010 Uha det er svært at sige hvad det kommer til at koste som Pia skriver er det meget afhængigt af hvor du køber maden henne.

Jeg køber f.eks okse mix fra kragborg hvor jeg er nede og betale omkring 6 kr pr dag ( min pige vejer ca 11 kg og hun fåe 2,5 % ca) hvor i mod at jeg er noget højere oppe i pris når jeg så køber noget specielt kød hjem fra andre forhandlere så som hjort, elg og hvad jeg ellers kan finde.

Prisen afhænger også af hvor meget du køber. Hos rigtigt hunde mad får du tit højere % jo flere kg du køber.

Jeg giver tilskud i maden egentligt bare for at være sikker på at hun får alt hvad hun har brug for, hun er ikke så vild med indmad råt og kan ikke rigtigt knuse ret mange ben så hun får også hypenpulver igen bare for at være sikker. Der ud over giver jeg nogle gange også fiske olie da hun heller ikke er så vild med de billige fisk.

Som godbider bruger jeg tit lever jeg tøre i ovnen selv, grøntsags piller fra wetcure og ziwipeak der er et rent tøret kød (det er detsvære bare rimeligt dyrt). Også gullerøder, agurker, frugter som hun godt kan lide.

• #4   27. nov 2010 Mange tak for alle svarene.

Kommentér på:
Overvejer barf - spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce