{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Sne sne sne... :( {{forumTopicSubject}}

Ej noget tis, her i Odense tidligere til aften havde vi ikke fået ret meget sne, så havde jeg været i biffen med kæresten hvor lille malik blev hjemme.
Da vi så kommer ud fra biffen af er der bare helt hvidt over ALT...
Hmm tænkte virkelig SHIT, hvordan kommer jeg dog hjem til min lille vuffer.
Men ja vi måtte jo bare stå & vente på bussen, den kom dog, med lidt forsinkelse.
Så nu er vi endelig hjemme ved vores lille guldklump.
Men da vi så kom hjem måtte jeg jo lige skrabe sne også hehe.
Hvor jeg dog hader sne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sne sne sne... :(
  • #1   25. nov 2010 Haha jeg er enig.
    Jeg er den slags menneske der altid brokker mig over vejret. sommeren er for varm, vinteren er for kold. Ville elske evigt efterår/forår smiley Man er jo ikke nem at stille tilfreds.


  • #2   25. nov 2010 Ej jeg elsker virkelig sommer hehe, men vinter hader jeg virkelig.
    Den anden hund jeg havde før, han elskede sne.
    Kunne simpelthen ikke få ham med op igen når vi var ude & gå.
    Samt sidste år grinede folk fordi han ikke kunne gå nogen steder for så forsvandt han i sne'en hehe.
    Så måtte jo løfte ham indtil vi kom hen hvor der ikke var så meget sne.
    Men altså hvis vi får så meget sne igen i år som sidste år, så ender det med jeg ikke får malik med ud & tisse smiley


  • #4   25. nov 2010 Hvad med jeres vapser ?
    Hvad siger de til aaaalt den sne heh


  • #5   26. nov 2010 Cody er helt pjattet med nyfalden sne - hold op han bliver helt vild... fiser rundt, som har han en raket i rumpen...
    det er virkelig skønt smiley

    men når sneen bliver til is, så synes overhovedet ikke det er så fantastisk mere.

    Men jeg frygter når nu alt det salt kommer...
    det er bare ikke godt i de små poter - selvom vi bruger potevoks...
    men så plejer jeg at bære ham over det værste salt... og så lufte ham, hvor der ikke er salt... men nogle gange er det svært at undgå


  • #6   26. nov 2010 Jeg har heldigvis to hunde, der finder sig i det smiley Ingen af dem kender til sne, da de er født i marts og august. Så Vega startede morgenen med at snuse og snuse til det der hvide stads (ser de hvidt? hmm), og så løøøøøb hun ellers bare afsted. Og hun holdt sig ikke til de fine bil-spor der var blevet lavet. Nææææ nej, hun skulle absolut løbe i det højeste lag sne smiley Men da vi så havde gået nogle minutter blev det alligevel lidt koldt for fusserne tror jeg, så tempoet faldt, men hun var stadig meget nysgerrig smiley
    Coco er jo kun 13 uger, så jeg bar hende over det værste. Men hun kom ned da vi kom ud på en cykelsti. Og hun snuste også og løb efter os, da vi begyndte at gå smiley Men hun er jo så lille, så sneen går halvt op af ryggen på hende, så jeg forbarmede mig og bar hende det meste af turen smiley Men hun virkede meget interesseret i sneen - hun skal bare ikke blive alt for syg smiley


  • #7   26. nov 2010 Lille Elvis kan bare IKKE lide sne, når vi er ude at gå kan man næsten ikke se ham fordi vi har så meget sne smiley

  • #8   26. nov 2010 Malik vil heller ikk ud i det vejr.
    Han bliver båre stående & kigger på mig som om han siger " Ej det mener du seriøst ikke mor".
    Men han tisser da udenfor som han skal.


  • #9   26. nov 2010 Jeg har det ligesom dig Michella, jeg HADER sne og kulde og det samme gør Cookie, lige nu har vi så meget sne at jeg kun kan se hende fordi hun altid har høj haleføring "selvom hun er sort" ;o)) men som sagt så fungere halen som et lille flag der fortæller mig hvor hun er HVIS hun da går væk fra mine ben et øjeblik, for hun vil nu helst bæres så hun ikke får våde og kolde tæer. Hihihi.. Men hun kan glemme vejr og vind få gange i få sekunder fordi hun har så travlt med at se hvad de 2 store render og laver, de ELSKERT jo sne, "logisk, de er jo slædehunde blandinger.
    Men Cookie er "Prinsessen på ærten" ;o))

    Linnea. Jeg indrømmer blankt at sådan har jeg det altså også, uanset årstiden, så er det nemligt altid enten FOR varmt el.FOR koldt el. FOR vådt..Hehehe..Vi er ikke lette at gøre tilpas, "med vi mener jeg os danskere" fordi vi har alt slags vejr, så burde vi være tilfredse, men er det meget sjældent, i mere end et par dage af gangen..LOOL.. ;o)))

    Christina. Jeg misunder dig med Codys glæde over vejret, sådan var Chiki også, så det er nok derfor jeg har lidt svært ved at Cookie ikke vil ha kolde/våde poter ;o)))
    Men gosh det er skønt at se når ens hund/e er så glade for sneen. *Ss*

    Bettina, forstår godt at du bære Coco når hun ikke er ældre, det ville jeg også ha gøre når vapsen lige havde været nede og undersøge det hvide "noget" og så så ud til at begynde at fryse, det er jo ens små børn, uanset hvad nogle folk ellers måtte sige. "Men det lytter vi bare ikke efter" ;o))

    Jeg håber at alle vores små kommer gennem vinteren uden forkølelser og ødelagte poter pga.salt og is.
    Nu skrev i alle jo i denne tråd igår, men her i Kbh.sner det stadigt her i formiddag og har gjort det hele morgenen, så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvor meget sne i har fået de forskellige steder i landet "her i løbet af natten, er i ved at "sne inde" nogen steder ? ment på den måde om de små overhovedet har en chance for at færdes udenfor. ;o))

    UNDSKYLDER som sædvanligt mine lange kommentarere, men jeg vil gerne prøve at spørge/svare jer alle så`n lidt mere personligt, så i ved hvem jeg henvender mig til..
    Typisk, usikre mig. *Ss* :o)


  • #10   26. nov 2010 Her hvor jeg bor i Odense er der så meget sne at kun lige der hvor vi har skrabet sne kan malik gå.
    Ellers må jeg ud & stampe sne for at han kan komme ud & tisse.
    Det har sne'et hele natten & hele morgen her i Odense & det gør det stadig.
    Så vi ender med & ikke kan komme ud med lille malik hvis det forsætter.


  • #11   26. nov 2010 Øv, så`n er det også her, på de mindre veje hvor jeg bor, og bilen strejker så jeg kan ikke komme ud på de åbne vider hvor vi plejer at lufte, men jeg ved så heller ikke om hun vill kunne gå derude, eller bare ville selvom hun måske kunne ;o)
    Men jeg bære Cookie indtil vi er væk fra de saltede steder også må jeg gøre som dig at trampe et spor hvor hun så går lige i hælene på mig ..hvilket egenligt er ret sødt, for det har hun ikke gjort siden jeg fik hende. ;o))
    Bare noget ØV at de har lovet at det møgvejr forsætter..SUK.. :o))


  • #12   26. nov 2010 Ja det er rigtig træls at de bare har lovet mere sne.
    Savner nu sommeren smiley


  • #13   26. nov 2010 vi har da været ude og lege i sneen - og kæft hvor er det bare skønt smiley
    Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker, for det slår helt klik for Cody - han bliver ellevild...
    Vi bor jo ikk langt fra Michella, så vi har samme mængde sne.

    Vi befinder os dog i det "høje" sne, for det er Cody der bestemmer hehe...

    og han vil 1000 gange hellere ud og lege i sneen og løbe frit rundt end at gå en tur på saltede veje med sele og snor på...

    men det er klart, at jeg så er meget obs på ham, for jeg kan tydelig se, når han vil tilbage og det bliver for koldt for fusserne.

    men hellere tage mange små doser end få store i det vejr.


  • #14   26. nov 2010 Min lille vuffer, HADER sne. Hun kan ikke "bunde" særlig mange steder, så det er ikke sjovt for hende.

    Vi bor i Randers, og der er lige nu omkring 50 cm. og i løbet af i lørdag til søndag, skulle der komme en halv meter mere. Det er helt sindsygt smiley


Kommentér på:
Sne sne sne... :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce