{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Hvad laver de mon? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ejer af to Shih tzu en tæve og en han, de er begge intakte, vi har også en Westie som er kasterat.

Tæven er her den der bestemmer, ingen tvivl om det men hun gør det på en god måde, hun knurre aldrig eller gør, men går blot ind foran de andre to og stiller sig hvis der er twvist om noget, udenfor er hun den der skaber ro, hvis der kommer en anden hund der ikke kan opfører sig ordentligt overfor de to andre, og det er uanset størrelse, igen med en stor ro og det virker altid for hende.
Se det jeg undre mig over er: Tæven går til vores kasterat og slikker ham i mundvigen, det betyder normalt underkastelse men!! Her bliver hun ved og får vores kasterat til at trække sig baglæns, og den anden Shih tzu han følger trop, til sidst kan de trænge kasteraten helt op i et hjørne, til trod for han knurre og snapper ud, og de stopper ikke før jeg bliver rigtig vred.
Jeg undre mig for dette sker ofte, men ellers kan de alle sammen lege og ligge sammen, dog har Shih tzu hannen en stor tildens til faktisk at hænge på ryggen af tæven med den ene pote, ikke parring, men bare hænge, når tæven vil lege med kasteraten, og han blir ved til tæven leger med ham og ikke kasteraten.
Jeg forestiller mig det er fordi westien er kastereret at tæve måske gør dette, men det skete aldrig før den nye han kom til for to måneder siden.
Nogen der har et bud på hvad der foregår?
jeg vil lige sige at her er jeg altså lederen og jeg skiller dem ad, de er rimelig godt opdraget ellers og kan med alt og alle.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvad laver de mon?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce