{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Hvad laver de nu???? {{forumTopicSubject}}

Ja det tænklte jeg på i morges da jeg som vanligt gik strandtur med bjæfferne.....De regnede....
De sidste mange solskinsdage, har her ellers været så mange hundeluftere...Men når det så bliver dårligt vejr....Så er de pist væk.
Kan ikke forstå det, fordi jeg synes de racer vi ellers ser her i solskin, er racer der som alle andre elsker det fri liv og løb ved vandet.....
Mon de nøjes med parcellen???? I dag...Deres mennekser krymper sikkert i regnvand...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver de nu????
  • #1   18. okt 2011 Hold da op nogle taste spasser fejl.

  • #2   18. okt 2011 ja så kan det jo være en fordel at have chinese crested.. de kan tisse osv på 10 sek.. for de kan bestemt ikk lide regn hehe griner...

  • #3   18. okt 2011 Det var da nok den dummeste kommentar nogensinde.

    Jeg cykler ikke 5 km med min hund i silende regnvejr for at komme på stranden med ham, når jeg kan gå op i skoven og gå rundt i stedet.


  • #4   18. okt 2011 Julie...Var den til mig...Det var ikke en kommentar men en konstatering.... Folk her de køre ikke til stranden, de bor lige ved siden af så de går???

  • #5   18. okt 2011 Min vil slet ikke ud i det det vejr smiley Han kan tisse og lave inden for de første 20 m hen af vejen også vender han rundt og VIL hjem... Jeg kan intet gøre smiley

    Jeg elsker ellers at gå i regnen. Jeg synes det er skønt, når man ikke møder ret mange andre mennesker og hunde smiley


  • #7   18. okt 2011 Ja hvis det er sådan det er, så ville jeg ønske mine havde det lidt lige sådan....Mine bjæffer er heelt lige glade med vejret...De skal bare ud og have nogen på opleveren...

  • #8   18. okt 2011 så er det ikke kun de hårløse der ikke vil ud.. skønt at se hehe

  • #9   18. okt 2011 Så når hunden ikke kan lide regn, så er det forkert af ejeren ikke at vade flere km rundt med den?

    Men hund kommer ikke på tur når det regner, for så er det mig der går forrest med strakt snor, og hund der kryber bag mig. Og hvis døren til soveværelset ikke er lukket bagefter, venter en ordenlig klat tis i min seng når jeg skal sove, fordi hun i protest har tisset i sengen, som hun også gør efter bad eller negleklip.

    Det er ikke kun de hårløse der er regnsky


  • #10   18. okt 2011 Min vil altså heller ikke ud, når det regner. Ihvertfald ikke før, hun ikke kan holde sig mere

  • #11   18. okt 2011 Min hund skal bestemt også ligeså meget ud i regn =) Men vi undrer os tit over hvor alle andre hunde bliver af når det regner...

  • #12   18. okt 2011 Tog vist lidt lang tid om at skrive det indlæg ;o)

  • #13   18. okt 2011 Jeg er heldig hvis jeg bare kan slæbe mine ud i haven smiley
    Mine vil bestemt heller IKKE regnvejr, de er helt vilde når jeg siger vi skal ud og gå tur, når de så ser det regner bliver de på trappestenen under halvtaget og piber... Åhh de dejlige hunde smiley


  • #14   18. okt 2011 Trust..Endelig en med ordentlige hunde...


  • #15   18. okt 2011 Jeg tænker også tit på det når jeg er i skoven med hundende i regnvejr.

    Hundene får nok lov til at nøjes med haven, mens menneskene ligger i sofaen.


  • #16   18. okt 2011 Miss. Nøj, altså...Nu bliver jeg helt sulten.

  • #17   18. okt 2011 Jeg har skam slet ikke noget imod regnvejr, faktisk synes jeg det er det bedste vejr at løbe i smiley Det plejer jeg også at gøre med Kiyoh men det er umuligt at have ham med når det regner! Så sætter han sig som regel bare ned og det kommer til at ende galt

  • #18   18. okt 2011 Åh jeg NYDER, at jeg har de grønne områder for mig selv, når vejret er sådan her.

    Indrømmet - Lanka ville meget hellere bliver hjemme i sofaen, når vejret er sådan, men det får hun ikke lov til. Hun må med ud sammen med drengene og få den daglige motion. Så skal hun nok blive tørret, og få lov at putte foran brændeovnen bagefter smiley

    Hvis jeg havde børn, ville jeg også være den ondeste mor, for jeg ville ikke synes det var ok, at sidde og lumre inde foran fjernsyn eller PC bare fordi vejret er dårligt. Næææh nej, og og få noget luft og noget motion smiley


  • #19   18. okt 2011 Synes det er dejligt at gå i regnvejr, Thomsen vil faktisk helst ligge på sofaen når det regner. Men jeg slæber ham alligevel med mig, vi plejer også at hygge os, men herude er der ikke noget der hedder regnvejr. Ser stadig de samme hundeluftere i alt slags vejr smiley Måske med undtagelse med da jeg var ude og gå i snestorm smiley

  • #20   18. okt 2011 Luna og Maggie er ligeglade med at det regner. Det er kun hvis det er halg der kommer ned, så skal Luna ikke nyde noget, :O)

    Luna er lidt af den type, jo mere vand jo bedre. For så er der jo store vandpytter når vi kommer i skoven, og dem kan man jo bade i. Og hvis hun ikke lige bader i dem ja så stikker hun næsen ned i dem og blæser bobler. Ellers så er det hendes ko (pivedyr) hun altid har i munden når hun går tur, der bliver badet. Og ja hun bliver møg beskidt og ulækker, men så længe hun morer sig, så er det okay med mig. :O))


  • #21   18. okt 2011 Ja jeg indrømmer blankt, at jeg ikke kan lide at gå i regnvejr...Men bjæfferne de vil ud...
    Men her nyder vi også det med brændeovne ....Bortset fra Ufor som er så intra i den, at han næsten har hovedet inde i den når jeg skal tænde op....
    Nu jeg tænler over det...Så er Ufo intra i alt hvad jeg laver...Når jeg støvsuger f.eks. og har mundstykket af, så skal han lige have det i minden så hans tunge bare flapper rundt inden i røret...
    Underlig hund...
    De andre kigger også undrene på ham, og har slet ikke de samme lyster.


  • #22   18. okt 2011 Det er faktisk ret pudsigt...
    Er der andre hunde end mine som ikke kan fordrage regn, men tilgengæld EEEELLSKER sne??? De er altså mærkelige de hunde! Vi bruger flere timer ude i sneen (med måde), men regnvejr det vil de ikke smiley


  • #23   18. okt 2011 Maria:

    Thomsen elsker også sne, men hader regn. Det er jo også først vådt når man kommer ind smiley


  • #24   18. okt 2011 Emma
    De er altså tossede de hunde :S
    Sneen hænger også tit i pelsen og øv! smiley Så skal man ind med hårtørrer for at få klumperne af


  • #25   18. okt 2011 Hvis jeg så meget som tænker på at lukke dem ud når det regner, eller gå en tur for den sags skyld, så bliver de dybt fornærmede og vrede på mig.. Så jeg lukker dem kun ud det nødvendige når det regner.. smiley


  • #26   18. okt 2011 Altså hvis jeg skippede de lange turer pga. vejret så gik malou på lofterne. Vi er ude om det så blæser en orkan. Vi elsker det begge to, men da malou var hvalp ville hun helst ikke med ud. Så jeg lånte en gl. brugt barnevogn og så gik vi ellers, da vi var halvvejs ude ville hun gerne ud og gå. Og sådan har det været siden.
    Jeg i formiddags været på to timers tur med veninden og hendes hund som ellers ikke går ude i regn men vi hyggede os rigtig. Jeg har nu en hund som er fald og færdi.


  • #27   18. okt 2011 Sidst jeg gik med min hund i rigtig regn, der gik jeg hjem alene med snor og hals bånd, hunden havde nemlig trukket det af og var løbet hjem!

    Hvis det regner her så er haven heller ikke et hit.

    Men er det høj sol, eller frost og der ligger sne så er hun helt på smiley


  • #28   18. okt 2011 Snow: ja det var til dig. "deres mennesker krymper nok i regnvejr" det er da det dummeste længe. Og alle som går der hvor du går, ved du hvor bor? Jøsses

  • #29   18. okt 2011 Det er sjovt hunde er så forskellige. Min er EKSTRA aktiv i regnvejr og har brug for ekstra meget tid ude - hun elsker det.

    Mine forældres GD skal også trækkes ud.

    Min gamle hund Bold, var komplet ligeglad med vejret.


  • #30   18. okt 2011 Synes det er lige groft nok at sige, at kan hunden ikke lide regnen så er det ikke en "ordenlig hund", eller når det regner må hunden "nøjes med haven"

    I skal da være velkomne at komme og prøve at gå med min hund i regnen, og så selv få hende hjem, så hun kan pisse i jeres seng. Det er sgu ikke for min egen skyld vi bliver inden døre, til gengæld leger vi ekstra, og træner eller laver lidt for hjernen...

    I siger mellem linjerne, at dem I ikke ser gå med deres hund i regnen, er dårlige hundejere, jamen så føj mig dog til den liste, dårlig hundeejer, fordi jeg ikke tvinger min hund til noget den ikke kan lide.


  • #31   18. okt 2011 Min gamle tæve mente jeg var åndsvag når jeg slæbte hende med ud i regnen om morgenen for at gå tur, men jeg var jo nødt til at gå tur med hende, hvis jeg bare lukkede hende ud gik hun i tørvejr og nægtede at gøre det hun var ude for at gøre.
    Ham jeg har nu er fløjtende ligeglad med vejret det er han skal bare ud, jo mere jo bedre.
    Men indrømmer da blankt at gåtur i solskin vejer højere end en i regn og blæst, hader blæsevejr.
    Men gider omvendt heller ikke en hund der render på vægene, så må jo ud i det uanset hvad smiley


  • #32   18. okt 2011 Hummer Hader regn.. han kryber helt sammen og hopper fremad som en kanin... de første mange meter, men... ja det vil jeg sådan set skide lidt på... vi bor på 1 sal i kbh og når han har været alene i 8 timer, så er det altså ikke op til ham at bestemme.. men han plejer nu også at give op når han er gennemblødt også vil han bare lege..*G*

Kommentér på:
Hvad laver de nu????

Annonce