Hundegalleri.dk ©

Hundegalleri.dk ©

Medlemmer: 978
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Adfærds problem? Adfærds problem?

Min hund har fået en tildens til, at bide folk når vi giver den mad.
Eks. her den anden dag da min veninde var over ved mig, hun sad ved bordet, mens jeg stod over ved køkkenet for at finde mad til Buster.
Buster gik hen til min veninde, hun aede og nussede den, og få sekunder bag efter bider den hende!?
- det virker meget underligt, når det jo mere er mig den burde bide fordi jeg laver mad...
Lige nu er han på slankekur, så jeg ved ikke om det måske er forklaringen?
- han har gjort det to gange nu..
Nogen der har en forklaring.?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærds problem?
  • #1   3. dec 2010 Hun vil vel ikke dele maden med jer og deffor bider hun du kunne evt prøve at håndfodre hende for så at vise hende at du ikke vil tage maden men give dden:)

• #2   3. dec 2010 Det er rigtig synd for alle parter. Den føler sig helt sikkert truet, og det bliver selvfølgelig ikke bedre af at være mere sulten. Den føler sig ikke truet af dig, den er jo godt klar over hvor maden kommer fra.

Har du besøg, ville jeg ikke lade andre være i nærheden ved spisetid.
    Hvis der er nogle, så sørg for de har noget lækkert til hunden, f.eks. magert kylling.

Får den specielt slankekost? Ellers ville jeg købe Hills skånekost hos dyrlægen, som giver en god mæthedsfornemmelse.

Håber I får styr på problemet smiley

• #3   4. dec 2010 Det er vigtig at når en hund er på slankekur at den rent faktisk for slanke mad der er nemlig flere fiber i hvilket gør at hunden ikke er sulten hele tiden. Vi har det jo heller ikke godt hvis er hele tiden er sulten.
    Den eneste bivirkning det har at give slankefoder er at hunden har mere afføring på grund af det øgede fiber indhold.

• #4   4. dec 2010 Der står ingen steder, at den er på slankefoder, men at den er på slankekur, og det kan jo bare være, at den så får mindre. Det er derfor jeg spørger TS.

Vores gravhund fik slankefoder/skånekost, og det hjalp på hans appetit.
    Han er ellers et madøre, som kan spise hele tiden. Men i den periode faldt der ro over ham. Eneste minus...det er møg dyrt!

• #5   4. dec 2010 Charlotte C: Er helt enig med dig, mener også at hunden skal have et spcielt slanke foder. Så det jeg skrev var ikke minded på dig.

• #6   4. dec 2010 Den får ikke noget special foder, men vil da skaffe noget med det samme, har i nogle gode mærker.?
    - og mange tak! - vil straks få gjort noget ved det, så han ikke skal sulte den stakkels da!

Kommentér på:
Adfærds problem?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce