{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gø på komando?
  • #1   10. dec 2010 Hvad så hvis hunden ikke gør ?

Er der mon andre metoder ?

• #2   10. dec 2010 hunden gør sjældent af sigselv.... jeg fremelsker det ,ved at "drille" den med et stykke legettøj ... hen til næsen og væk igen... der skal rigtig gang i den, for at den kommer så meget op at køre, at der kommer et bjæf... i samme øjeblik får hunden legetøjet og jeg roser. De fleste fatter ret hurtigt hvad det går ud på...

• #3   10. dec 2010 Ja, det er bare med at finde ud af, hvad den allerbedst kan lide, mad/kødben/legetøj, og så vente til den gøer, ja, eller drille den.

Da min var lille og skulle have mad (og var rigtig sulten), så lavede hun nogle små bjæf, allerede der, fik hun maden. Så sagde jeg "hva' siger du", og meget hurtigt reagerede hun på "hva".

Så det er bare at prøve sig frem. Det kan tage tid. Kender du en anden hund som kan på kommando, kan det nogle gange hjælpe.

• #4   10. dec 2010 Maja Dina Z-free: At gø på kommande eller i det hele taget bare det at gø kan for nogle hunde være rigtig svært. Så det er desværre ikke altid lige til at få hunden lært at gø som du skriver.
    Kender flere eksempler på at ejere og hundetrænere er kommet til kort, over at få hunden til at gø.

Amalie K: Hvis din hund ikke vil gø når du "kører" den op, som platugler skriver, enten med tilbageholdelse af legetøj eller lækre godbidder. Så find en situation hvor din hund gør, evt ved banke/ringe på døren, støvsuger, græsslåmaskine eller ligende, hvor du roser og begynder at sætte kommando på.

• #5   10. dec 2010 okay tak, der prøver jeg:)

• #6   10. dec 2010 Tror det kommer meget an på racerne... Det ligger bare ikke til border collier at gø så meget. kender flere med bordere, som siger det er svært at træne. Men jeg har nu heller ikke vildt meget behov for at lære ham det. Men det kunne da være sjovt.

Kommentér på:
Gø på komando?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce