600 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Gø på komando?"
Gø på komando?
heej:) jeg vil gerne lære min hund og gø på komando, men hvordan kan man lære en hund det?:s
heej:) jeg vil gerne lære min hund og gø på komando, men hvordan kan man lære en hund det?:s
Skrevet af: AmalieHansen© . - 10. dec 2010
gø på komando ?
Da vi var ude og gå her til aften med Bimmer kom vi til at gå og snakke om det der med at man kan lære hunden at gø på komando.. men ingen af os ved hvordan man gør det? altså hvordan lære man det ??...
Da vi var ude og gå her til aften med Bimmer kom vi til at gå og snakke om det der med at man kan lære hunden at gø på komando.. men ingen af os ved hvordan man gør det? altså hvordan lære man det ??...
Skrevet af: Sandra. - 2. okt 2009
gø på komando
Hej jeg har en schæfer og jeg vil gerne lære den at gø på komando men hvordan gør man? Mvh Thorbjørn
Hej jeg har en schæfer og jeg vil gerne lære den at gø på komando men hvordan gør man? Mvh Thorbjørn
Skrevet af: Thorbjørn B - 20. mar 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 110 Svar: 157
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
Gø øvelsen
Lær din hund at give hals på kommando.
Niveau 1.
1. Find et roligt sted - gerne indendørs – og hav 5 godbidder i venstre hånd og en i højre.
2. Få hunden til at sidde foran dig.
3. Hold en godbid foran hundens næse, bank dig selv på brystet og sig f.eks. Halse, Gø eller Hvad siger hunden?
4. Når hunden bevæger munden eller kommer med en eller anden lyd, siger du dygtig og giver hunden godbidden. Måske må du fjolle lidt rundt med hunden, før den kommer med en lyd. Så giv ikke op, selvom det ikke lykkes første gang.
5. Hold en pause på 10 til 20 sekunder og prøv igen.
Niveau 2.
Nu har du øvet dig rigtig mange gange på niveau 1, og din hund er helt sikker på, hvad øvelsen går ud på. Nu kræver du af din hund, at den skal vov, før den får godbidden. Så nu er det kun, når din hund gør rigtigt, at du giver den en godbid.
Niveau 3.
Nu begynder du at lave øvelsen forskellige steder. Inde i huset, ude i haven, og når du er ude og lufte din hund. På den måde lærer den at gøre det forskellige steder. Du kan også lære din hund, at den skal sige vuf flere gange, før den får godbidden.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 13
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.033
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Vi har dog fundet ud af at han gør ad store bolde han ikke kan tage i munden. Så det må vi prøve. For i rundering skal han jo halse.
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 544
Hmmmmmmm tror det bliver en sej kamp *G*
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 115 Svar: 727
Migo har jeg for læængst givet op.. han vil kun gø når der er nogen der banker på.. men det er han tilgængæld også rigtig god til:)
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 544
Nu skal vi så lære ham at han ikke behøver ligge sid ned imens og tælle med poten *GG*
Gø på komando?