{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gø på komando
  • #2   20. mar 2008 nu ved jeg ikk lige hvor gø-glad en shcæfer er, men ved vores dober, havde en mennig´ (staves) med at gø når vi legede, så hver gasng hun gøede sagde vi dygtig, og så fik hun en godbid, og efter lidt begyndte vi at provokere det med at sige "halse" og til sidst gøede hun (efter den godbid vi tod synligt med) og idet hun gæede fik hun den.. og nu kan hun, efter en times træning smiley men det har en lille bivirkning, hvertfald ved os det er at det første stykke tid efter gøer den meget når der er guffer på højkant smiley

• #3   20. mar 2008 jeg tog bare noget mad i hånden og sage gi hals og så prøver hun jo alt muligt andet men til sidst gøde hun og så fik hun jo ros og sin god bid..... men det skal gøres mange mange gange

• #4   20. mar 2008 Du kan bruge nogen rigtige lækkere godbidder,eller hvis din hund er meget glad for bold.Da holder du bolden lidt oppe,han må først få den når han begynder at gø,når han gør det gider du ham bolden.Hvor i så slåser lidt om den,og så gør du det samme,når han så er sikker lægger du halse kommandoen på.Og der skal han også have beløningen,hvergang han gør det rigtige.

• #5   21. mar 2008 He he vores gø kommando er "be'om"..

Og når hun kun skal knurre, på kommando selvf, siger jeg "farlig"

• #6   21. mar 2008 tak skal i have for hjælpen:D

Kommentér på:
gø på komando

Annonce